8. bölüm

958 38 60
                                    

Medya: Aidan💫

C: Efendim canım?

A: Cerelia nerdesin?

C: Dışarıda. Noldu ki?

A: Onu biliyorum. Tam olarak nerde?

C: İş görüşmesinde olacağım birazdan. Kafedeyim.

A: İş görüşmesi?

C: Evet.

A: Ben neden bilmiyorum?

C: Teklif daha bir-iki gün önce geldi zaten. Söyleyecek fırsatım olmadı. Kusura bakma.

A: Millie'nin haberi var ama değil mi?

C: Evet. Çünkü onun yanındayken aradılar. Her neyse, ne oldu?

A: Birkaç gündür aramayınca size geldim. Ama evde değil, bana söylemediğin görüşmesindeymişsin.

C: Aidan, dedim ya zamanım yoktu.

A: Mesaj atabilirdin?

C: Aidan tartışma çıkarmak için bahane mi arıyorsun?

A: Hayır, törenden bu yana soğuk çalıyorsun.

C: Ben mi, sen mi?

A: Se-

Alex Bey karşıma elindeki dosyalarla masaya oturunca ona gülümseyip Bir dakika işareti yaptım. Kafasıyla onaylamıştı.

C: Aidan kapatmam gerekiyor. Bu konuları yüz yüze daha sonra konuşalım.

A: İyi.

Telefonu kapattım ve masanın üzerine koydum. Modum düşmüştü. Fakat bunu belli etmek istemiyordum. Tekrardan gülümseyip Alex Bey ile el sıkıştım.

Alex: Çok bekletmedim umarım.

C: Yok hayır. Ben biraz erken geldim.

Alex: Güzel..

C: Dosyaları alabilir miyim?

Alex: Ah, tabii.

Elindeki dosyaları bana uzattı. Ardından ben dosyaları incelerken açıklamalarda bulunmaya başladı.

(...)

Yaklaşık iki saatin sonunda görüşmemiz bitmişti. İmzalamam gerekenleri imzalamıştım. Film oldukça güzele benziyordu. Herhangi bir aykırı sahnesi de yoktu. Çekimleri ise haftaya başlayacaktı.

Arabama binip Aidan'ın evine gelmiştim. İlk kapıyı tıklattım. Fakat açan olmadı. Zile bastığımda Aidan kapıyı sonunda açabilmişti. İçeriye girip konuşmaya başladım.

C: Evet seni dinliyorum. Sorun ne?

A: Soğul çalman.

C: Ben mi soğuk çalıyorum?!

A: Evet?!

C: Saçmalama Aidan!

A: Saçmalamıyorum Cerelia. Doğruları söylüyorum.

C: Peki bu saadete nerden vardın?

A: Mesela bana söylemediğin iş görüşmesi gibi.

C: Aidan, şuan boş yere tartışma çıkartmaya çalışıyorsun. Zamanım yoktu diyorum!

A: Millie ile dışarıda gezerken zamanın oluyor ama!

C: Ya sen şaka mısın! Törenden sonraki gün Millie ile kafedeyken beni aradılar ve dediler ki 'sizinle bir projede beraber çalışmak istiyoruz.' Bende 'düşünüp size dönerim' dedim. Ertesi gün, yani bu gün, film içeriğine bakmam için kafede buluştuk. Bu kadar. Olayı niye bu kadar ileriye taşıyorsun?! İki gün önce güzelim diyordun şimdi ne değişti!

Sinirden gözlerim dolmuştu. Bu huyumdan oldum olası nefret ediyordum. Fakat benim de sinir bozucu tarafım buydu işte.

Aidan eliyle yüzünü sıvazladı.

A: Uh, peki tamam. Biraz fazla üzerine geldim. Özür dilerim.

C: Sen buna bu kadar sinirlenecek birisi değilsin. Ne oldu anlat.

A: Ailemle tartıştım. Seninle konuşup içimi dökmeye geldiğimde ise evde yoktun. Üstüne bana söylemediğin iş görüşmesi olduğunu duyduğum için ufacık şeyden sana patladım.

C: Bir daha böyle birşey yapma, Aidan Ryan Gallagher.

A: Daha dikkatli olmaya çalışacağım.

C: Umarım.

Aidan sarılmak için bana yaklaştığında bir adım geriye çıktım.

C: Şuan değil Aidan. Ben seni arayasıya kadar beni arama. Ve peşimden de gelme!

Yere attığım çantamla ceketimi alıp evden çıktım. Sinirlerim alt üst olmuştu. Arabaya bindiğimde aynayı indirip gözümde biriken sinir yaşlarımı sildim. Ardından sahile doğru yol aldım...

Geceye böyle bir bölüm bırakıyorum.
Bu bölümü hangi ruh haliyle yazdığımı sormayın lütfen.. çünkü bende bilmiyorum nsjwsnsnd bi anda olaylar buraya geldi. E tabi biraz da ikisini ayırmak içinde ufak tefek şeyler yapmaya çalışıyorum ehehe

Neysehh ii geceler diliyorum 🥱

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin