Medya: Blake Cooper💚
Konuk oyuncular ve dublörler de olduğu için Set oldukça kalabalıktı. Bir sonraki sahneyi çekmek için akşam olmasını bekliyorduk. Karavanımda oturmuş telefonumu kurcalıyordum. Millie arayınca telefonu açtım.
C: Efendim bebek?
M: Nasılsıın?
C: İyiyim. Sen?
M: Bende iyiyim. Marka için yeni renk bir aya çıkacak. Az önce şirketten geldim. Renk hazır. Sadece kapak fotoğrafı çekilecek.
C: Tamam, ne zaman olacak kapak çekimi?
M: İkimizinde müsait olduğu bir günde. Her hangi bir gün belirlenmedi.
C: Hmm, tamamdır. Bi ara gideriz.
M: Tamam canım.
C: Görüşürü-
M: Cerelia! Sana bir şey soracağım.
C: Evet, dinliyorum.
M: Aidan.. onunla aranızda ne oldu? Ayrıldınız mı..?
C: Ah.. bilmiyorum, Millie. Hem sen nereden biliyorsun?
M: Magazinlerde dolaşıyorsunuz. Senin Aidan'ın evinden çıktığın görüntüler, bir haftadır hiç görüşmemeniz falan. Magazinlerde bunlar konuşuluyor.
C: Gerçekten mi? Bir süredir instagrama girmiyorum. Haberim yok. Ama bilmiyorum. Bir haftadır konuşmuyoruz.
M: Peki neden?
C: Şöyle ki-
Karavanın kapısının açılmasıyla lafım bölümüştü. Gelen Alex'ti.
C: Millie ben seni sonra arayayım mı?
M: Tamam olur. Görüşürüz.
C: Görüşürüz.
C: Efendim Alex?
A: Çekimler başladı.
C: Peki geliyorum.
*Filmin sahnesi.*
_Üçüncü kişi ağzından anlatım._
Gece olduğunda kamptaki gençlerin hepsi kendi çadırlarına gitmişti. Kamp alanındaki ateşin söndüğünden emin olmak için Bay Carney (Dylan O'Brien) yavaş ve sessiz adımlarla söndürülen ateşin yanına yaklaştı. Elindeki su dolu kovayı tedbir amaçlı dalların üzerine boşalttı.
Arkadan dal çıtırtısı gelince arkasını döndü. Bu Bayan Hope (konuk oyunculardan biri) idi. Bay Carney elindeki kovayla beraber Bayan Hope'ye yürüdü. Ortada buluştular. Bayan Hope, Bay Carney'e yaklaşmaya başlamıştı.
BC: Hadi ama, burada olmaz. Çocuklardan biri görebilir.
BH: Peki.
Çadıra girdiklerinde birbirlerine yakınlaşmaya başlamışlardı. Taki dışarıdan hayvan sesi gelene kadar.
BH: O da neydi öyle?
BC: Ormandayız Care, herhangi bir hayvan işte.
BH: Ne tür bir hayvan? Ayı ile jaguarın birleşmesi gibi mi? Çünkü tam olarak öyle bir sesti.
BC: Hadi ama, Care. Sadece ufak bir hayvan.
Sesler daha yakından gelmeye başlamıştı.
BH: Bu normal bir ses değildi. Güvende olduğumuzu sanmıyorum.
Bay Carney çadırın fermuarını açtı. Elindeki fenerle dışarıya çıkıp kareli pijaması ve gözlüğüyle yavaş adımlarla etrafa göz atmaya başladı. Bayan Hope ise çadırda sevgilisini bekliyor ve içindeki korkunun dinmesi için herhangi birşey çıkmamasını umuyordu.
Çocukların çoğu bu seslerden uyuyamamış çadırlardan kafalarını çıkartıp etrafa göz atan Bay Carney ve yanındaki otobüs şoförüne bakıyorlardı.
İçlerinden biri, bu kişi Aissa, (Cerelia Malik) yani sınıfın çalışkan, zeki, öğretmenlerin sevdiği, kafa dengi olan kızıydı. Sesini alçak tutmaya çalışarak konuşmaya başladı.
A: Bay Carney, herhangi birşey var mı?
BC: Sanırım Gitmemiz gerek. Burası güvenli gibi görünmüyor-
Dediği gibi karanlıkta kamp alanına doğru koşmaya başlayan dört çift kırmızı göz gördü.
Şoför: Hayır, hayır, hayır, hayır!
BC: Koş!
İki adam da geriye doğru koşmaya başladılar. Bir yandan da bağırıyorlardı.
BC: Herkes otobüse doğru koşsun! Ya da.. Saklanın! Herhangi güvenli bir yere!
Canları ağızlarında olan çocuklar hızla oldukları çadırlardan çıkıp koşuşturmaya başladı.
"Aman Tanrım!"
Demişti gürültüde sesinin kime ait olduğu belli olmayan biri.
Yaratıklar sadece arkadan gelmiyordu. Kamp alanının yanlarından da birer yaratık geliyordu.
Yaratıklar eline geçen herşeyi parçalıyor, eline geçen herkesi ise öldürüyordu.
Bay Carney sevgilisinin elinden tutup koşarken çocukları otobüse toplamaya çalışıyordu.
Elinde hissettiği eli artık hissetmeyince süratle durup arkasına bakmıştı. Yaratıklardan biri sevgilisini yakalamıştı. Boğazından
"HAYIR!"
Diye içten bir bağırış kopmuştu. Bayan Hope'nin söylediği son sözler
"Kaç ve kendini kurtar Bill!"
Oldu...
Gözlerindeki yaşlarla sevdiği kızın gözü önünde bilinmeyen yaratıklar tarafından parçalanışını izliyordu.
Birinin omzuna çarpması ile hayata döndü. Koşmaya devam etti...
Bu bölüm de burada biteeerr.
Parantezlerin içine koyduğum isimler filmdeki karakteri canlandıran oyuncuların adı. Çoğunuzun anladığına eminim ama yine de belirtmek istedim.
Sizce arada bu şekilde oynadıkları filmden kesitler koyayım mı?
Ve filmin girişini nasıl buldunuz???
Cevaplarını merakla bekliyor olacağım.
Vote ve benim için voteden bile önemli olan, yorum atmayı unutmayın...💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵
FanfictionSelam! Hikayeye başlamadan önce şunları belirtmek istiyorum; Bu kitap tamamen hayal ürünü, oldukça değişik ve saçma bir kitap olacaktır. Mesela Başrol karakterimizin annesinin Gigi, babasının Zayn, abisinin Colby (Brock) olması ve gelecekteki sevgil...