6. bölüm

1K 36 8
                                    

İyi okumalar...💙🦋

Medya: Sam (Golbach) ve Katrina (Stuart)😚

(...)

Millie ile pizzalarımızı söylemiştik ve odada telefonlarımızla uğraşıyorduk. Aşağının zili çaldığında pizzalarımızın geldiğini düşünerek sevinçle ve hızla aşağıya indim.

C: Ben bakarııım.

Kapıyı açtığımda karşımda Sam abiyi ve Katrina ablayı (aga bunlara abi, abla yazarken çok garip hissediyorum. Normal mi?)
görmeyi beklemiyordum. Arkamdan abim geldi ve Sam abiyle her zaman ki tokalaşmalarını yaptılar.

Co: Hoşgeldiniz.

K/S: Hoşbulduk.

Co: Cerelia?

C: Ha evet. Hoşgeldiniz.

K: Hoşbulduk tatlım.

S: Bizi gördüğüne sevinmemiş gibisin minik star.

C: Pizzalarımızın geldiğini zannettim, o yüzden. Açlık beynime vurmaya başladı da.

Sam abi güldü.

S: Anladım derdini.

O sırada tekrar Kapı çaldı ve bu sefer kesinlikle pizzalarımız gelmişti. Kapıyı açtım ve bu sefer gelenler canım pizzalarımdı! Hemen poşeti alıp teşekkür ettim ve kapıyı geri kapattım.

C: Size iyi eğlenceler. Ben yemek yeme gidiyoruum.

Co: Hadi git bakalım. Bizde video hazırlıklarına başlayalım.

Odama çıktım ve elimdeki poşetleri salladım. Millie de oldukça acıkmışa benziyordu.

M: Ayy çok acıktııım. Getir hadiii.

İçeri girip kapıyı kapattım ve pizzaları açıp yemeğe başladık.

(...)

Pizzaları yedikten sonra Millie ile aşağıya indik. O sıra abim gil video çekiyorlardı.

(Video bu.)

Kameranın arkasındaki koltuklara oturup onları izlemeye başladık. Abimin saçı neredeyse bitmek üzereydi.

Videoyu kapattıklarında abimin yanına gidip saçını ufak tefek düzelterek oynadım.

C: Yakıştı aslında. Sen böyle kıvırcık kal.

Co: Garip oldu biraz ya.

C: Yakıştı ama.

(...)

Saat gece yarısını biraz geçmişti. Annem gil geldiğinde gelen iş teklifini onlara da söyledim ve beni tebrik ettiler..

Millie ile benim yatağımda yarı oturur yarı yatar pozisyonda 'Sihirbazlar Çetesi' izliyorduk. Aksiyon filmiydi ve oldukça iyi sarmıştı.

M: Ay Jack öldü yaa.

C: Bence ölmez. Sihirbaz sonuçta yapmıştır herhangi birşeyler.

Ve filmin sonunda dediğim çıkmıştı. Jack ölmemişti.

C: Bak dedim ölmemiş.

Dedim sevinçle.

M: Yaptıkları plana bak ya. İki yıl düşünsem aklıma gelmezdi.

C: Aynen. Peki sonunda 'Eyes'ın yöneticisinin Mark çıkması.

M: Oldukça şaşırtıcıydı.

C: Bence de.

M: Ay hadi yatalım artık. Yarın bir sürü işimiz var. Özellikle de senin. Yarın şirketle görüşmeye gideceksin büyük ihtimalle.

C: Ayy ben bu heyecanla uyuyamam kii.

M: Uyursun uyursun. Hadi ben misafir odasına gidiyorum. İyi geceler sana.

C: Peki, iyi geceler tatlı rüyalaarr.

(...)

Eveet bugünlük bu kadardı.
Colby youtuber olduğu için araya böyle ufak birşey koymak istedim. Umarım begenmişsinizdir. Bu arada Millie'yi kimle shipleyeceğimi bulamayıp size sormuştum. Fakat cevap alamadım. Tekrar -birinin soruyu yanıtlaması dileğiyle- soruyorum. Millie'yi Colby ile mi, Finn ile mi yoksa Noah ile mi yapayım?🦋

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin