9. bölüm

983 38 26
                                    

Medya: Rosa Salazar💖

(...)

Aradan bir hafta geçmişti. Aidan ile bu süre zarfında hiç konuşmamıştık.

Bugün deneme çekimlerinin yapılacağı gündü. Hazırlanıp yüzüme nemlendirici ve güneş kremi sürdüm. Dudağıma da hafif renk veren bir lip balm sürdüm. Son olarakta siyah ceketimi giyip evden çıktım.

 Son olarakta siyah ceketimi giyip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Maskeyi yokmuş gibi sayıyoruz hihihi)

İçimde ufak bir heyecen vardı. Kimlerle rol arkadaşı olacağımı bilmiyordum. Ama öğrenmeme dakikalar vardı...

Arabadan indim ve karavanların oraya doğru gittim. Direktör koltuğunun yanında oturan Alex Bey beni görünce ayağa kalktı ve ufak adımlarla yanıma geldi.

A: Hoşgeldin Cerelia.

C: Hoşbuldum, Alex Bey.

A: Sadece Alex de. Aramızdaki resmiyeti atmamız gerekiyor. Sonuçta uzun süre beraber çalışacağız.

C: Peki, Alex.

A: Deneme çekimlerine birazdan başlayacağız. Bir kaç değerli oyuncumuz daha gelmedi.

C: Peki.

A: Sana ufak bir etrafı gezdireyim.

C: Tamam olur.

Alex ilk çekimlerin yapılacağı yeri gösterdi. Ardından karavanların olduğu yere gittik. Karavanın birini eliyle işaret etti.

A: Bu senin karavanın Cerelia.

C: Aa ne güzel.

A: İçeriye geçelim.

İçeriye girdik. Herşey vardı. Mini buz dolabı, masa, koltuk, tuvalet, ufak bir ayna vs.

C: İçerisi güzel ve genişmiş. Güzel hoşuma gitti.

A: Beğenmene sevindim.

Çantamı ve ceketimi koltuğun üzerine bıraktım. Ardından Alex'le benim karavanımdan çıktık.

(...)

Rol arkadaşlarımla yani; Paddy Holland, Blake Cooper, Dylan O'Brien, Sierra McCormic, Rosa Salazar, Jacob Lofland ile tanışmıştım. Alex birinin geç kaldığını ve bizim deneme çekimlerine başlamamız gerektiğini söylemişti.

 Alex birinin geç kaldığını ve bizim deneme çekimlerine başlamamız gerektiğini söylemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Film için bunları giydim. Herkes -Dylan O'Brien dışında- bir lise öğrencisi gibi giydirilmişti. Ve herkes hazır olduğunda çekimlere başlamıştık.

İlk deneme çekimi bittiğinde ufak bir ara verdik. O sırada uzaktan biri hızla yanımıza geliyordu. Sanki bir yerden tanıyor gibiydim. Biraz daha yaklaştığında bu kişinin Louis, Louis Partridge olduğunu anladım. Nefes nefese yanımıza vardığında konuşmaya başladı.

L: Geç kaldığım için özür dilerim.

Alex ona gülümseyerek cevap verdi.

A: Sorun değil Louis. Bizde daha yeni başlamıştık.

Alex, Louis'i kostüm karavanına yolladığında kısa süre sonra Louis oradaki kadının verdiklerini giyip geri geldi. Oyuncularla ufak bir tanışma yaptıktan sonra bana döndü.

L: Cerelia?

Louis'i taklit ettim.

C: Louis..?

L: Seni tekrar görmek güzel.

C: Teşekkürler, seni de.

Ufak aradan sonra deneme çekimlerine tekrar başladık.

Bu deneme çekimleri verilen karakterin oyuncuya göre olup olmadığını belirlemek içindi.

Akşam üzerine doğru çekimlerin sonucunda Paddy ve Jacob'ın oynayacakları karakterlerin değiştirilmesine karar verilmişti. Artık yarın çekimlere tam anlamıyla başlayacaktık.

Filmin içeriği şuydu;

Öğretmenleriyle kamp yapmak ve öğretmenlere göre güya teknolojiden uzak kalmak için ormana giden bir grup lise öğrencisi hiç beklenmedik şeylerle karşılaşır...

Çekimler bittiğinde Alex daha iyi tanışmamız ve kaynaşmamız için akşam yemeğine gideceğimizi söyledi. Tabii ki herkes kabul etmişti. Beraber restaurata gittik ve bizim için ayırttırılan yere oturduk.

İveeet bu bölümde burada bitti. Bölüm geç geldi bunun için kusura bakmayın. Filmdeki oyuncuları bulurken ve seçerken zorlandım. Tabii araya bir de okul girince işim daha da zorlaştı. Ama seveceğiniz bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Umarım keyifle okumuşsunuzdur...💙

Ufak bir bilgilendirme yapmak istiyorum. Rosa Salazar'ın yaşı şuanda 36. Ama ben Cerelia ve Rosa'yı arkadaş yapmayı düşünüyorum. Bu yüzden kitapta Rosa'nın yaşını 19-20 civarı olarak değiştireceğim.💤

Vote ve kitap hakkında fikirleriniz varsa fikirlerinizi veya düşüncelerinizi yoruma yazmayı lütfen unutmayın...🦋

𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin