Medya: Cerelia'cığımızın kombini
Evet, bugün abimin sürprizini öğrenme günüydü. Bu sürpriz hakkında en fazla öğrenebildiğim şey ise bir süre evlerinde birilerini misafir edecek olmalarıydı.
Arabamdan inip evin bahçe kapısına ilerledim. İçeride iki tane abimlere ait olmayan lüks araba duruyordu.
Meraklanıp hızlanarak evin kapısını çaldım. Gözüm evin dışında dolanırken kapının açılmasıyla gözlerim kocaman açıldı.
Önümde bir süredir tiktokta içeriklerini çok beğendiğim tiktoker, Jacob Rott, duruyordu. Şaşkınlıktan gözlerim açılırken bir on saniye bakıştık.
Arkadan sesler gelince arkamı döndüm. Grubun geri kalanı gülerek ellerinde telefon ve kamerayla yanımıza doğru geliyorlardı. Bununla beraber şaşkınlığım ikiye katlandı. Jacob'un arkasından abim de gülerek ortaya çıktı.
Colby: Beğendiniz mi sürprizimi Cerelia Hanım?
Cerelia: Eveet! Hemde nasıl!
Diğerleri gülerek, bende birazcık utanarak içeriye geçtik.
(...)
Söylenen pizzaları beklerken herkes kendi kafasına göre takılıyordu. Ben, Jacob ve abimse bahçede eğlenceli tiktok trendleri çekiyorduk.
Birkaç video çektikten sonra abim telefonumu alıp benimkinden çekmek istediğini söyledi. Videoyu çektikten sonra taslaklara kaydedecek diye beklerken videoyu yayınladı.
Colby: Artık bir sorumluluğun daha var abicim.
Gülerek söyledi.
Cerelia: Yaaa
Telefonumu aldığımda silmek istesemde video çoktan yüklenmiş ve fazla görüntülenme almıştı. Silsem de bir şey değişmeyecekti artık o yüzden videoya dokunmadım.
Cerelia: Çoktan fazlasıyla görüntülenme almış. Silsem de bir şey değişmeyecek sanırım.
Jacob: Böylesine güzel bir videoyu fanlar çoktan galerilerine kaydetmiştir.
Jacob neşeli bir şekilde söyledi.
Cerelia: Tabii, içinde böyle yakışıklı iki beyefendi oluncaa..
Elimle yanyana duran abimi ve Jacob'u işaret ettim.
Jacob: Videodaki prensesi unutmayalım.
Cerelia: Merci canım.
Abim halime gülerken Jacob da ona eşlik ediyordu.
Tim: Pizzalar geldiii.
Cerelia: Geliyoruuz
(...)
Pizzaları yedikten sonra biraz daha evde takıldık ve avmye gitme kararı aldık. Arabalara ayrıldık. Devyn (Corey'in sevgilisi) ve Katherine ablayla üçümüz benim arabama bindik.
Avmye ulaştığımızda arabaları park edip toplandık. Ufak bir gezi planı gibi bir şey yapıldığında otoparktan çıktık. Ufak gruplar şeklinde geziliyordu çok fazla dikkat çekmemek için.
Bir kaç kıyafet mağazasından sonra ayakkabı mağazasına girdik. Jacob, ben, abim, Jake abi, Julian. Diğerleri başka yerlerdeydiler.
Gözümle ayakkabı ararken saniyesinde gözüme çarpan ve 'bu benim olmalı' diye bakış attığıma emin olduğum ayakkabıyı numaramı bulup aldım.
Ayakkabıyı denediğimde ayağımda tam istediğim gibi durmuştu.
Biraz daha bakındıktan sonra aldığımız ayakkabılarla mağazadan çıktık.Cerelia: Canım dondurma çekti. Dondurma alalım mı?
Jake: Olur alalım.
Colby: Ben istemiyorum.
Jacob: Aynen şimdilik dursun.
Cerelia: Julian?
Julian: Yok bende şimdi istemiyorum.
Cerelia: Tamam o zaman.
Colby: Siz arabaların oraya gelirsiniz diğerleri oradaymış bizde oraya gidelim.
Cerelia: O zaman şu poşetleri de götürürsen çok iyi olur abicim.
Elimdeki kozmetik ve ayakkabı poşetini abimin eline tutuşturdum. Araba anahtarını da cebine koyduktan sonra abime tatlı bir gülümseme gönderdim ve Jake abinin elini tutup yürüyen merdivenlere sürükledim.
(...)
Avmden sonra lunaparka gidilme kararı alındı. Gece yarısına kadar bir sürü alete binip geri döndük. Diğerleri abim gilin evine, bense tek başıma kendi evimize döndüm. Sadie bu gece bizde kalacaktı.
Saat bir gibi o da geldiğinde biraz konuşup benim odama gittik. Yatağım iki kişilik olduğu için rahattık zaten. Battaniyeme sarılırken uykuya dalmıştım.
Evvet bir bölümün daha sonuna geldikk.
Duffer kardeşler gibi sürekli karakter ekleyip durduğumun farkındayım jsjqjaksalkdsk
Neyseehh şimdi bilmeyenler için 'elevator mansion boys' yani bölümde bahsi geçenler;
En solda kahverengi sweatshirtlü olan Julian, yanındaki Bene, (biliyorum bahsi hiç geçmedi maalesef) ortadaki Tim, yanındaki gözlüklü olan Jacob veee son olarak yanındaki Luis
Gut naytt (01.15)
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘵𝘳𝘪𝘥𝘨𝘦 𝘪𝘭𝘦 𝘏𝘢𝘺𝘢𝘭 𝘌𝘵
FanfictionSelam! Hikayeye başlamadan önce şunları belirtmek istiyorum; Bu kitap tamamen hayal ürünü, oldukça değişik ve saçma bir kitap olacaktır. Mesela Başrol karakterimizin annesinin Gigi, babasının Zayn, abisinin Colby (Brock) olması ve gelecekteki sevgil...