'Ze bevalt wel? Tot nu toe?' Ik hoor de argwaan in ryans stem. Die zorgt ervoor dat mijn arm haartjes recht overeind gaan staan.
Ik pak de biertjes uit de koelkast.
'Tot nu toe is ze in haar proeftijd. Als ik ontevreden zou zijn, merkt zij het wel.' Ik voel weer de angst over heel mijn lichaam.
Ryan begint te lachen hard en geforceerd. 'Ze is altijd al een ondeugende geweest. Haar meest gehate straf is uithongeren en de zweep.'
Ik geef hem zijn biertje zonder aan te kijken. ik krijg geen bedankje. 'Toch, zusje? Je bent altijd zo snel braaf als ik de zweep erbij pak.' Hij grinnikt wreed.
Geef hem geen ideeën, wil ik smeken maar draak zit geboeid mee te luisteren en noteerd alles mentaal. Ik slik wat gal door en ga naar Sorin.
'Dank je, liefje.' Ik moet er bijna van huilen. Ik heb nog nooit een bedankje gehad in mijn leven.
Ik knik, zichtbaar geschrokken en geef Agnetta trillend haar flesje. Ze trekt als eerste de dop eraf en zet het zuchtend aan haar lippen en giet half de fles leeg in haar keel.
Draak is als laatste Over.
'Bewaar je me voor het laatst, kleine ree?' Zegt hij argwarend en met samen geknepen ogen.Ik knik. 'Ik heb voor jou het laatste flesje bewaard.' Ik open netjes het flesje voor hem. Daarna geef ik het aan.
Draak pakt het met grote tegenzin aan. 'En je dacht dat dat oké was want? Van wie ben je, kleine ree?' Hij snauwt het naar me en ik deins in elkaar.
'Van jou,' fluister ik, en verlies alle hoop die ik had. Ik had hem eerst moeten serveren. Ik dacht dat hij het beter zou vinden als ik de gasten eerst zou doen.
'Harder, kleine ree. Ik hoor je gemompel niet.' Hij zet het flesje hard neer op het tafeltje naast hem. Ik tril net zo hard als de tafel.
'Van jou,' herhaal ik bijna gillend.
Draak gaat staan en ik wil wegrennen. Hij torent over me heen, zijn blik spottend en minachtend. 'Van jou wie?'
Dit is jouw schuld wil ik naar Ryan gillen Maar ik doe het niet. 'Van jou, draak.' Draak glimlacht goedkeurend en leunt dichterbij.
Hij drukt een zachte eenzijdige kus op mijn wang. 'Als je me nog eens uitdaagt, rijg ik je zo hard aan mijn lul en scheur ik je lippen zo hard met neuken dat je geopereerd moet worden.' Sist hij dreigend.
Ik wil hem wel vertellen dat ik hem niet had uitgedaagd maar dat lijkt me geen goed idee.
'Dit is vreselijk. Hou hier mee op!' Gilt Agnetta naar draak en ze kijkt bijzonder moordlustig.
'Hou waar mee op? Mijn sletje leren hoe ik het graag wil hebben? Moet ik haar dan niks leren en elke keer genadeloos straffen als ze een fout maakt?' Draak grijnst wreed.
Ik ben geen slet wil ik zeggen. Ik heb nog nooit met meerdere mannen tegelijk of apart seks gehad. 'Agnetta soms maak ik me zorgen of je wel het beste met Kleine Ree voor hebt.' Zegt Sorin vals.
Ik hoop dat ze niet bijt. 'Haar naam is Elice-' maar dat doet ze dus wel. Ze trapt erin en reageert.
Voor mijn gevoel kan ik elk moment flauw vallen van angst uitputting of vermoeidheid. Dus ga ik maar zitten op de bank. Ryan klakt afkeurend zijn tong. ' Draak heeft je geen toestemming gegeven om te gaan zitten. Heb je al zijn kamer schoongemaakt?'
Nee, maar draak heeft dat ook niet gevraagd. Hij wil me voor in bed niet voor schoonmaken.
Draak neemt een slok van zijn biertje. Het bier schuimt over de rand heen van zijn flesje.
'Ik zal je wel even laten zien hoe ik wil dat je me kamer schoon maakt.' Hij zet het flesje weer neer. Hij gaat dan naar de trap.
--
De kamer van draak is net zo netjes als eerst. Ik snap niet wat we hier doen. Er kruipt een stemmetje in mijn hoofd die me opdringt ervan door te gaan. Om weg te komen bij draak.
We zijn alleen in zijn kamer.
'Je broer is vervelend,' zegt draak uit het niets. Het komt bot en beslist uit zijn mond. Alsof het een feit is.Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Soms irriteer ik me aan Ryan. Hij gedraagt zich alsof hij in dezelfde kring zit als Sorin. Sorin is hoger en gevaarlijker. Maar Ryan is wanhopiger. Ik ben verkocht.
'Hij valt best mee. Hij bedoelt het goed-'
'Verdedig je hem?' Zijn stem snijdt dwars door me heen.
Ik denk na wat Ryan heeft gedaan. 'Hij is mijn broer..'
'Kijk uit, kleine ree. Ik kan je altijd bestraffen.' Er gebeurt iets in mijn buik als hij me lichtjes bij mijn arm pakt en me recht aankijkt. Hij dwingt me tot submissie Met zijn strenge blik. Mijn ogen dwalen naar zijn schoenen.
'Dat is mijn recht,' Hij laat zijn duim over mijn onderlip gaan. Ik hoor mezelf onrustig ademen en het kloppen van mijn eigen hart. Zijn ogen zijn net twee groene steentjes als ik terugkeek. ik ruik zijn heerlijke parfum en voel zijn besliste vinger over mijn onderlip strijken.
Ik kan ook niet zo goed uitleggen wat er met me gebeurd maar er gebeurt wel iets met me. Ik voel me onrustig en een beetje hongerig. Ik wil wegrennen en toch ook blijven staan.
Draak stopt plotseling. De vinger verlaat mijn lip en hij gaat naar zijn bureau dat in de kamer staat. Het is een eenvoudige tafel met een laptop en een lampje. Niet veel meer.
'Ga maar alvast een emmer halen en wat spullen. Je bent sneller dan ik, reetje.' Hij grinnikt naar zichzelf en ik kom in beweging en vlucht van hem weg, opzoek naar een emmer.
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romansahet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...