4 weken later
Donato kreunt als ik hem pijp. ' Goed zo, Elice. Je kan het al beter dan vier weken terug.' Hij zit aan mijn billen zoals gebruikelijk is. Hij heeft een ding voor mijn billen. Hij zit er graag aan en het is zijn favoriete plek om mij te slaan als ik stout ben geweest.
Ik ben de tijd verloren. Het voelt alsof ik al jaren hier ben. Donato en Enzo hebben me in huis genomen. Ik krijg eten en bescherming maar daar moet ik soms dingen voor doen. Dingen zoals op mijn knieën zitten en ze zoals ze het zelf omschrijven verwennen.
In het begin deed ik lastig. Ik was nog niet goed gebroken, zei Donato toen. Maar nu doe ik alles zonder erbij na te denken. Ik krijg speciale pilletjes die het allemaal wat makkelijker voor me maken.
'Dank u, meneer.' Zoals het hoort veeg ik mijn mond af aan mijn arm. Af en toe heb ik nog moeite met kwijl en de smaak en vooral Donato vind ik lastig om te verwennen. Enzo is snel tevreden maar Donato wil kwaliteit en verlangt juist dat ik sneller en beter werk.
Hij pakt me beet tussen mijn benen en trekt mijn onderbroek omlaag. Een hempje en een onderbroek zijn alles wat ik van ze aan mag. Ze moeten zo bij mijn lijf kunnen als ze willen.
Zijn hand gaat tussen mijn benen en ik Stammel zacht. Hij grinnikt warm in mijn oor als hij me even inspecteert. 'Enzo en ik willen je extra pillen laten slikken. Je bent ons niet geil genoeg.' Mompelt hij.
Ik blijf onrustig ademen als een fijne warmte zich spreid tussen mijn benen en mijn tepels door mijn hempje heen te zien zijn. Donato staart verlangend naar de twee stijve bolletjes en gaat nog even door met mij te stimuleren.
'Wat u het beste lijkt, meneer.' Weet ik hijgend uit te brengen.Donato lacht door mijn standaard antwoord. 'Je bent zo veranderd, en dat in zo'n korte periode. In een jaartje, is er kans dat er iets harder en dikker in je gaat dan de vingers van mij en mijn broer. Dat weet je toch?'
'Die kans is er altijd meneer. Ik weet dat ik...' Even haper ik door Donato's vinger die kaarsrecht in me schiet. zoals altijd krijg een aangenaam maar vies gevoel. Ze stimuleren me zo dagelijks om klaar te maken voor seks. 'Als het zover is moet meewerken. Dan is de pijn minder.' herhaal ik wat hij me lang geleden heeft vertelt.
Hij gaat met zijn vingers dieper en ik merk dat ik langzaam natter wordt. Ik ontspan en mompel zacht. Hij lacht als hij zijn vochtige vingers uit me trekt. 'Mooi, je bent nat als een visje. Ik kan je zo neuken als ik zou willen.'
Ik knik onderdanig en draai me om op de bank zodat hij als hij het zou willen zo op me kan. 'Precies. Je moet dan een vies hoertje zijn. Je krijgt dan seks van mij of mijn broer als ik hem toesta je eerst te neuken in dat hoeren lijfje van je.'
'Vindt je het fijn, dat ik je zo belachelijk maak?' Ik ben belachelijk. Ik vind het fijn te horen dat er iemand het met mij eens is. Het hempje rukt hij van mijn lijf.
Zijn vingers dansen even over mijn borsten. Ik krijg wat meer vrijheid en kan net mijn billen schuiven en zo de vinger dieper laten komen. 'J-ja meneer. Heel fijn.' Hij grinnikt.
'Mijn lieve gehoorzame Elice...' Mompelt hij en ik voel hem prikken. dit is het. Na maanden gemarteld te worden wordt ik nu beloond.
Hij gaat me nemen en als ik geluk heb mag Enzo erna. Als ik goed mijn best doe kiezen ze me misschien uit als vrouw. Maar dan moet ik wel heel goed luisteren...
Ik kreun smalend en kniel met mijn kont naar hem toe. Donato grijnst breed. 'Is dit een positie die u aanspreekt?' Vraag ik nog even voor de zekerheid. Aangezien de vele porno filmpjes die hij heeft gezien met mij wel. Dit is zijn favoriet.
Donato kruipt vlak achter me en dwingt dan mijn hoofd naar benede. Ik sluit mijn ogen en hoor hem nog rommelen in een laatje. 'Ja. Je bent zo op je hoerigst. Ik kan er zo bij.'
Eindelijk.
Ik kan wel huilen.
Donato kust me op mijn lippen en gaat met zijn tong naar binnen. Ik zoen zo goed als dat kan met hem mee.Donato verbreekt onze kus en glimlacht. 'Ik ga je niet neuken, Elice. Niet vandaag.'
Zweet breekt me uit en ik krijg het benauwd. 'Ik wil er van af. Van die angst. Alstublieft. Heb genade.' Smeek ik hem.
Hij lacht alleen maar.
'Je weet beter dan te smeken voor seks, kleine smerige Elice. Stoute meisjes krijgen geen seks. Of juist wel maar hele harde pijnlijke seks.' Ik denk aan wat ik gezien heb. Hoe hij twee meisjes heeft geneukt in mijn bijzijn. Ze waren beschadigd toen ze naar huis mochten. Het waren hoeren en ze vonden alles wat Donato deed geweldig.De afwijzing doet pijn. Maar de gedachte dat ik langer Donato en Enzo moet verwennen is ondragelijk.
Zijn vingers gaan zacht over mijn gezicht en klitten in mijn haar. 'Niet huilen, Elice. Je hebt het goed hier. Of niet soms?' Hij heeft weer zo'n dreigende ondertoon in zijn stem die ik inmiddels te goed ken.
Snel buig ik mijn hoofd en knik ik. Ik neem weer een normale zittende positie aan en veeg snel mijn mond schoon. 'Heel goed meneer, heel goed.'
'Precies,' hij lacht Even. 'Ik weet nog dat je een grote bek had toen ik en mijn broer voor het eerst aan je lijf zaten.'
-
Enzo en Donato zitten geduldig klaar op de bank. ' Kom, klein hoertje van ons. Laat ons eens zien hoe mooi je bent.' Kraait Enzo spottend vanuit de woonkamer.Ik sta nog trillend in de gang met alleen mijn ondergoed nog aan. Een dienstmeisje van de Canivaris brengt mijn kleding ondertussen weg zodat ik me niet nog eens kan bedenken.
Het andere dienstmeisje houdt me goed in de gaten zoals Donato haar heeft bevolen. In haar handen houdt ze een zweep.
Ik stap voetje voor voetje naar voren en betreed slikkend de woonkamer. Enzo fluit. Ik kijk op, met betraande ogen. ' Is het niet erg genoeg dat ik...' Ik proef nog hun sappen in mijn mond.
'Nee,' zegt Donato meteen. ' Kom hier, Elice. Anders heeft Isla een verassing voor je.' Ik ken haar verassingen middels goed.
Ik ga naar Donato toe maar blijf wel op veilige afstand. Hij rukt me dichterbij en zet me op zijn benen. Als hij me wil aanraken bevries ik niet maar geef ik hem een tik.
Donato gromt erdoor en grijpt me beet. Hij slaat me hard op mijn billen en slaat dan met mijn hoofd tegen de koffie tafel aan. 'Ondankbare hoer,' scheld hij.
Ik beland op de bank en hij slaat me net zo lang totdat ik niet meer reageer.
Willen we een sneak peek voor twee nieuwe verhalen??🤣
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romansahet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...