⚠️Deel 55⚠️

768 13 4
                                    

Enzo sterft bijna van het lachen.
'Daar gaat je straf. Ze vindt het lekker om het ruig te krijgen. Dit vind ze opwindend en spannend en niet vervelend of eng.' Daar is het dus goed binnen gekomen. Mooi.

'Ga van me af, jij hoer.' Scheld Donato dan opeens, in paniek.

'Maar ik vind dit zo lekker...' protesteer ik en beuk even tegen zijn hand aan.

Donato moet me zelf eraf halen, walgend. 'Eraf!'

'Ik wil het. Toe...' smeek ik wanhopig. Donato is wantrouwig. Hij zet me op mijn knieën uit elkaar. Hij neemt achter me plaatst en kleed zich uit.

Hij pakt me bij mijn keel en wurgt me zacht. ' Vind je het ook leuk als ik je letterlijk laat stikken?'

Ik forceer een zacht piepje.

Hij stopt voor alles zwart wordt.
'Ik leer je een nieuw leuk standje. Dit noemen ze doggy style. Het is ideaal voor hoeren die hun plek niet weten. Ik bepaal het ritme, alles en hoe hard en jij kan niet eens zien of ik of enzo je neukt. Je kan alleen raden.' Ik weet wat hij bedoelt.

'Ik vind dit niet meer leuk,' klaag ik jammerend.

Hij lacht blij met mijn pijn.
'Jammer dan. Ik wist wel dat je een of ander dom plannetje had bedacht met je vrienden.' Hij grijnst.

'Ja. Inderdaad.' Beken ik.

'Dus je bekent?' Hij is in me . Mooi. Precies wat ik wil. Ik knik en kreun zogenaamd blij. Zogenaamd geil.

Donato ademt mijn zweetgeur in.
'Je bent nat. Ik denk dat je het lekker vind. Stiekem. Dat ik je zo dwing. Dat je geen keus hebt. Maakt je fucking geil.' Hij grijnst.

'Ik wil je eerst proeven.' Hij komt dichterbij maar begint zwaar te kuchen voor hij zijn tong kan gebruiken.

Ik draai me glimlachend om. Donato pakt me ruw beet en zet me terug. 'Meewerken.' Hij wil me deze keer echt nemen.

Enzo probeert ondertussen een raam te openen. Dat zit op slot. Verward begint hij de deuren te proberen. Op slot.

Ik begin te grinniken. Donato en Enzo denken dat ik gek ben en laten me.
'Zal ik je eens wat leuks vertellen?' Begin ik mijn speech.

'Nou?' Zegt Donato en kucht weer. Deze keer zie ik rode vlekken in zijn gezicht.

Mijmerend aai ik mezelf over mijn lichaam. Enzo moet zichzelf wakker schudden.  'Ik weet nog dat we ooit gingen picknicken.' Zeg ik glunderend.

Enzo knijpt pijnlijk in mijn billen en wil me omdraaien. 'Elice niet fucking nu, hoer.' Nu Donato duidelijk geen zin meer heeft ben ik zijn slachtoffer geworden.

Langzaam draai ik me om. Zoals verwacht zit Donato zwaar te ademen en zit hij onder de rode vlekken. 'En dat Donato bijna stierf door een pinda.' Maak ik mijn verhaaltje af.

Er valt een beseffende stilte tussen de twee.

'Een fucking pinda werd je bijna fataal.' Lach ik vals.

'Hoer.' Scheld Donato die naar de deur rent. Maar die zit op slot.

'Slet,' scheldt ik terug en sta op.

'Ik heb iets leuks bedacht. Ik heb creme op heel mijn lijf gesmeerd. Pinda creme.' Geweldig idee door Agnetta mogelijk gemaakt.

'Fucking-' mompelt hij binnensmond als hij wanhopig opzoek gaat naar zijn pen in de la van zijn bureau.

Enzo raakt in paniek.
'Elice dit zetten we je betaalt!' Hij gromt als hij realiseert dat zijn mobieltje nog in de woonkamer ligt.

'Isla! Verdomme haal ons hieruit!'

Er klinkt alleen gelach.
Ik glimlach.
'Wat is het toverwoord, jij klootzak?' Vraagt draak aan de andere kant.

'Ik kan haar nog doden voor ik ga. Dat is niet lastig. Of beter ik neuk haar.'

Ik pak een potje uit mijn tas en neem het in. Ik gooi het daarna kapot. 'Je was zo snel mij te zoenen. Het is nooit in je opgekomen dat ik je kwaad wilde doen. Dat ik kwaad kan doen.' Ik aai Enzo's mooie verwarde gezicht.

Ik glimlach.
'Ik heb ook iets voor jou, Enzo. Zie je....Ik ken een speciaal soort gif dat de zwarte weduwe heet. Het is een speciaal soort gif uit Afghanistan.'

Enzo briest.
'Lekker dom! Ik ga het niet innemen. Zelfs niet om Donato te redden.'

Ik moet hard lachen. Zo hard dat mijn botten pijn doen. 'Oh, maar lieve lieve Enzo. Je hebt het al ingenomen. Een tijdje terug al. Het zal zo gaan werken.'

'Ik herinner me dat je een fan bent van game of thrones. Daar heet het: Het lange afscheid.' Ik heb hem gedood met mijn lippen.

'Nee...' Stammelt Enzo in paniek.

Donato begint er slechter uit te zien dus het is tijd voor het aanbod. 'Ik wil een deal maken. Jij krijgt het antigif en jij krijgt je stomme allergie pen terug. Maar je laat mij met rust. En mijn vrienden.'

Donato knikt. Hij kan niet meer praten door zijn dichte keel.
'Deal. Geef ons de spullen.' Sist enzo boos.

Ik geef ze de pen en een nieuw potje.

Enzo grijpt naar me als ik hem het potje heb gegeven.
'Domme hoer!' Hij wil me wurgen.

Donato begint te kermen.
'Enzo-' Hij laat geschrokken zijn lege allergie pen zien.

Ik grijns.
'Oeps. Ik had niet gezegd dat het flesje of de pen vol waren of wel? Ach ja...' inderdaad. Ik heb ze een lege allergie pen en een leeg flesje gegeven.

Ik kniel bij Donato neer als hij tegen de grond gaat. Ik sla hem in het gezicht. 'Wakker blijven. Ik wil dat jij nog iets voor me doet.'

Enzo zakt in elkaar verrast. Hij mompelt nog iets en is dan dood. Bloed stroomt uit zijn dikke keel.

Ik sleur Donato mee naar de woonkamer. Draak opent de deur voor me en glimlacht als hij Donato ziet.

Dan trapt hij Donato hard op zijn ballen. En nog eens. En nog eens. 'Draak,' herinner ik hem zacht door hem bij zijn arm te pakken.

Hij zucht. 'Sorry, kleine ree. Het is jouw wraak. Hier.' Draak geeft me het mes.

Donato begint te grommen door zijn afgesloten keel. Ik zet het mes kundig op zijn ballen en snij die er in kartelende langzame bewegingen af. Als ze nog aan een klein stukje vlees hangen wacht ik geduldig tot Donato begint te smeken.

In plaats van zijn ballen er af te hakken, zet ik het mes ruw in zijn penis waar bloed uitspat. Donato gilt maar dat kan me niks schelen. Het is goed.

Ik zet het mes dan op een nieuw plekje. Zijn hart. Ik steek er kaarsrecht doorheen en Donato valt kermend achterover en is dan dood.

Ik heb ze verslagen, dat is waar. Maar de pijn die ze me aandeden voel ik nog steeds. De monsters zijn dood, maar de herinneren zijn nog springlevend.

🐒
En ze zijn DOOD.
Oh ja trouwens:
Wat denken jullie dat Draaks échte naam is? Het is niet draak namelijk lol🤣

Mafia traitor 18+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu