Deel 18

785 19 0
                                    

Draak weet goed wat Hij doet. Hij overmeesterd me makkelijk en even later lig ik onder hem. Hij zoent me zacht op mijn wang. 'Kleine ree, je bent heel braaf.' Hij fluistert het in mijn oor en mijn nekharen trillen.

Ik probeer mezelf te verzetten maar het lukt me niet. En ergens wil ik het niet. Ik wil weten wat draak van plan met me is. Ik wil weten hoe ik beloond ga worden. Misschien wil hij me..

Draak loopt de kamer door en is van me afgegaan. Hij zoekt is iets lijkt het wel. Zeker bescherming zodat alles goed komt. Ik vertel mezelf dat draak professioneel is en goed voorbereid. Hij verzorgt zichzelf goed dus ik heb niks te vrezen. Alleen de pijn.

Niet aan denken, snauw ik snel tegen mezelf. Hij mag me niet zien blozen. 'Waar denk je aan, kleine ree?'

'Aan mijn beloning,' fluister ik.

Draaks wenkbrauwen gaan omhoog en het bevalt me niet. Hij glunderd net niet. 'Zo, zo. Je beloning?'

Ik knik, hebberig en nieuwsgierig.

'Weet je wat je beloning is, lieve ree?'

'N-nee,' Ik verlies mijn laatste beetje verzet als draak me zacht in mijn nek zoent en met zijn hand precies tussen mijn benen wrijft.

'Een lekkere maaltijd  met eten.' Hij slaat me dan op mijn billen. 'Warme pasta deze keer en wat hamblokjes. Ik ga je niet te verwennen. Ik wil je niet ruïneren met hebzucht en ijdelheid.' Hij grinnikt vals naar mijn teleurgestelde gezicht, en even later is de warme hand tussen mijn benen weg maar mijn behoefte is groter dan ooit.

'Maar..mijn lichaam dan?' Ik ben nat. Vochtig en hitsig. Ik weet niet wat ik moet doen maar hij weet het wel.

'Wat is daar mee, kleine reetje?' Hij grijnst irritant. 'Wilde je door me geneukt worden soms?' Hij zegt het zo bruut dat het pas tot me doordringt wat Hij vraagt.

'Ik ruik je onschuldige natte warm water bron die elk moment kan barsten.' Ik Stammel.

'Ik..' Hij negeert mijn gestammel en verwardheid.

'Ik ga je pas neuken, en hard neuken als ik vind dat je het verdient hebt. Momenteel verdien je alleen een flinke tik op je mooie kont.' Hij vind dat té leuk. Volgens mij heeft hij iets waardoor hij graag zijn partner pijn doet.

Niet dat wij ..
Dat zou belachelijk zijn.

'Dan pas? Maar..ik ben nu zo..' Opgewonden? Gek in mijn hoofd? Gestoord?

De eikel durft te grinniken en zijn brede schouders gaan op en neer in een nonchalant gebaar. 'Tja, daar kan ik niks aandoen.' Ongelooflijk.

Ik spring net niet overeind.
'Dit is oneerlijk! Je maakt me eerst geil en dan weiger je me te neuken!' Het is er uit voor ik het kan tegen houden. we staren elkaar even aan geschrokken door mijn confessie.

Dan spreekt draak eindelijk.
'Een driftbrui helpt me niet overtuigen. Zulke praat uit jouw mond wil ik niet hebben, kleine ree.'

Ik voel me een beetje beschaamd en vernederd door hem en zijn afkeurende toon. 'Jij praat ook zo. Waarom ik niet?'

Draak zucht.
'Omdat ik duidelijk een slecht mens ben. Jij bent beter.' Hij staart naar me en glimlacht dan maar het is een hele trieste glimlach.

'Ik ga beneden wat regelen. Jij blijft hier, kleine ree. Probeer wat te slapen.'

Ik wil wel protesteren maar we weten allebei dat ik daar te moe voor ben. Draak gaat weg maar sluit wel alles af en even later ben ik in dromenland.

○○○○
Als ik wakker wordt lig ik op bed.
Ik ben vastgebonden. Ik draag alleen een paar touwen om mijn handen die me aan een ijzeren cel vast houden. Draak staat voor me met een sadistische grijns.

'Ben je ooit hier aangeraakt, kleine ree?' Langzaam dwaalt zijn hand af van mijn kin waar hij zacht in knijpt naar mijn nek naar mijn hals naar mijn borsten en uiteindelijk tussen mijn benen.

'Brave meid,' er gebeurt iets met mijn lichaam als hij dat in mijn oor fluistert en zachtjes mijn gevoelige plekjes streelt. Hij aait eerst mijn tepels maar knijpt dan zacht erin. ' Ik ga je straffen. Weet je hoe kleine ree?' Ik schudt mijn hoofd, verward en angstig.

Op het moment dat ik wil praten stopt hij zijn duim en wijsvinger diep in me en hap ik geschrokken naar adem. Draaks vingers voelen koud aan, als ze zacht mijn ingang verkennen. Ik ben dankbaar voor de kettingen want ze houden me op me plek. Als ik geen kettingen had was ik in elkaar gezakt van schok. 'Ik ga je heel dicht bij laten komen. Net op het randje.' Hij gebruikt zijn andere hand om met mijn borsten te spelen.

'En voordat je kan vallen, voordat je kan klaarkomen...' Zijn duim maakt een duwende beweging die diep door mijn lijf gaat. ' Ga je me ervoor smeken zoals je nog nooit hebt gesmeekt.'

Er komt geluid uit mijn mond maar het is geen woord. Het is een zacht gestammel. Hulpeloos gestammel. Hij duwt zijn duim en wijsvinger dieper en trekt ze op en neer. Het simuleert mijn lichaam als hij me tevreden aankijkt en er een warme vochtige plek ontstaat tussen mijn benen.

Ik wil het verbergen.
Draak duwt mijn benen juist open en grijnst als hij de witte zooi ziet. ' Goed zo meisje,' Hij streelt zacht de buitenkant nu die rood is en plakkerig. Hij knijpt dan als hij me recht aankijkt. Een zachte kreun ontsnapt me.

Draak is nog niet klaar en slaat nu extra hard toe. het is slopend om mee te moeten maken en ik voel mezelf opbouwen en natter worden. Tot het punt dat ik het niet meer aankan.

'Draak alsjeblieft!' Smeek ik en huil zelfs een beetje door de pijn gemixt met genot. Draaks vingers gaan zacht langs mijn ingang.

Hij grijnst arrogant. 'Doe maar.Kom maar.' En dat doe ik. Op het moment dat ik mijn eerste orgasme krijg ramt draak zijn vingers in me en beweegt hij precies op het goede moment zijn vingers. Ik jammer het uit van genot en beuk hebberig tegen zijn vingers op en kom even later hijgend en jammerend klaar op zijn bed, zijn hand nog tussen mijn benen geklemd. Bezweet en verward staar ik naar hem.

'Brave meid,' zegt draak preizend. ' Ik wist wel dat je het kon.' Hij trekt zijn kleren uit en klimt dan boven op me. Hij trekt de touwen strak voor hij me dan hard beetpakt en liggend mijn maagdelijkheid van me afpakt.

(Dat laatste stukje droomt ze lol)

Mafia traitor 18+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu