De 27ste
Donato en Enzo hebben niks gevraagd vandaag. Ze zien er allebei netjes uit in hun pakken. Ik eet samen met de andere meisjes die soms schoonmaken en soms meer doen dan alleen schoonmaken. Donato pakt Isla bij haar pols en kust haar ruw op haar lippen. Ze kreunt aanstellerig en jammert zogenaamd van genot.
Donato grinnikt.
Enzo zet een flesje water voor mijn neus en een bordje met wat afhaal eten.'Geniet je van de show?' Hij snijdt voor mij het eten fijn Want ze vertrouwen me niet met een mes.
De andere meisjes krijgen ook eten maar wel minder dan ik en Isla. Het is duidelijk wie de favorieten zijn. Isla wrijft met haar hand over Donatos kruis die iets naar haar snauwt. 'Ik pas wel op. Ik zorg ervoor dat al je smerige hoertjes goed luisteren.'
Hij hijgt in haar nek en geeft me een boze blik als hij mij ziet kijken. 'Als ze stout zijn, laat ze dan aan mij over. Ik heb geen zin in gebroken botten of kapotte huiden. Hoor je me?' Hij pakt haar bij haar keel als ze niet reageert.
Stikkend knikt ze.
'Ja, meneer.'Donato laat haar los en loopt naar mij toe. Arrogant en intimiderend.
'En jij?' Snauwt hij naar me.Ik buig mijn hoofd. 'Fijne verjaardag, meneer.'
Donato lacht voor hij me naar zich toe trekt. 'Je mag dat vanavond wensen als we alleen zijn. Ik ga je vanavond gebruiken. Isla legt wat dingen uit over hoe ik het wil.' Hij duwt me net zo snel van zich af terwijl ik me tot mijn grote horror realiseer dat Donato deze keer meer wil. Veel meer.
Isla gniffelt door mijn gezicht. 'Hij gaat je neuken, ik ken die blik.' Fluister ze als Donato en Enzo naar de deur lopen.
Ik knik afwezig.
Isla gaat nog even door. 'Ben je al eens geneukt?Dat gaat haar niks aan maar ze is nu mijn baas en het lievelingetje van Donato. Ik zou stom zijn als ik haar een grote bek zou geven.
'Nee,' beken ik zacht.Ze gniffelt alsof dat heel grappig is.
'Jammer. Donato kan lekker neuken. Ik denk dat je het wel fijn vind om met hem te neuken. Je bent zo'n bang kippetje en hij neemt graag controle over bange kippetjes.' Ze staart ongemakkelijk lang naar mijn borsten.'Wie weet, gaan we binnenkort met elkaar ook dingen doen. Donato weet dat we elkaar haten. Hij wil ons graag pijn doen.' Dat hij mij haat is geen wereldnieuws. Maar haar? Wat heeft ze ooit misdaan? Ze is zijn trouwste dienaar.
'Maar jij bent niet bang, toch? Jij bent ook brutaal.' Ik snap het niet. Als Donato dol is op bange meisjes wat doet hij dan met Isla? Iemand die zelfverzekerd is en vol zelfvertrouwen?
Isla haalt haar schouders op.
'Soms vind Donato het lekker als iemand tegenzit. Dan mag hij kwaad worden en boos doen.' Ze gebaart naar haar schouders die vol zitten met blauwe plekken en krassen.Ik weet niet wat ik moet zeggen. Hij mishandeld haar. Mijn stilte en mijn medeleven maakt Isla alleen maar bozer. 'Dan mag hij me slaan en zo hard nemen dat ik jammer in pijn. Ik vind het lekker als hij zo doet.' Ze wrijft over haar eigen been alsof ze Donato kan voelen van een afstand.
Dan pakt ze mijn hand.
'Je bent hier uit wraak. Ze gaan jou ook zo behandelen. Donato heeft me al zat keren geneukt en jouw naam gegild toen hij me onderspoot. Hij wil je kleine ree.' De Gedachte dat Donato me wil is duizend keer enger dan de gedachte dat we seks gaan hebben. Wat is hij na dit van plan? Mij trouwen?De twee dienstmeisjes eten snel hun eten op en gaan dan naar Isla voor verdere instructies. Ze grijnst blij met haar controle. 'Ik ga Elice leren hoe Donato zijn vrouwen wil. Rega, ga maar met Selda spelen. Enzo wil vanavond jullie allebei hebben.' Ze jaagt de twee arme dienstmeisjes naar boven.
Isla staat voor me. 'Je bent al perfect. Donato wil geen oogcontact.' Ik denk terug aan de filmpjes waarin oog contact juist belangrijk werd gemaakt.
'Hoe-' Ze slaat me zonder enige waarschuwing op mijn achterste.
Ze lacht als ik boos naar haar kijk.
'Hij wil ook geen vragen of domme gesprekjes. Hij wil stilte en medewerking. Als hij toestemming geeft mag je kreunen.' Ze cirkelt om me heen.Ze blijft lachen omdat ze het leuk vind dat ik zo bang ben.'Niet bewegen, Elice.' Zegt ze.
'Donato slaat je als je dat doet.' Dat zorgt ervoor dat ik bevries op de plek.Ik blijf geduldig geknield wachten tot Isla wat doet. Haar voetstappen sterven weg.
De deur gaat open en ik voel mijn bloed koud worden. 'Kom binnen. Het is gezellig hier.' Ze begint te grinniken.
Er klinken voetstappen. Ik durf niet te bewegen. Isla is niet meer alleen.
Ik voel een hand over mijn rug gaan en hoor de ademhaling van een man. Ik adem zacht uit en maak me klaar. Donato is vast eerder terug gekomen dan ik had verwacht.
Ik kijk op en verwacht Donato te zien.
Ik staar in plaats van Donato in het mooie gezicht van Draak.Hij grijnst als hij mijn trillende lippen opmerkt. 'Hallo, Kleine Ree.' Hij spreekt zacht en aardig tegen me. Het past niet bij hem.
Ik kan alleen maar naar hem staren. Dan naar Isla. Is dit een ziek grapje?
'Wat doe je hier?' Weet ik uit te brengen.Isla zucht dramatisch. ' Hij heeft me smeergeld aangeboden. Je mag mee met hem. Naar huis.' Huis? Het begrip bestaat niet meer voor mij. Alles wat ik ken is mijn cel.
Snel schudt ik mijn hoofd. Het is zeker een list of een grapje. 'Dat vind Donato niet goed. Hij zal me vinden en slaan...' Draaks ogen rollen.
Isla bemoeit zich er ook mee. 'Wil je hun hoer blijven, Elice? Je weet dat ze je gaan neuken. Vanavond nog.' Daardoor moet ik piepen.
Draak balt zijn vuisten. 'Elice, opstaan.' Ik gehoorzaam hem, trillend en huilend.
Hij ziet nu pas het kleine jurkje dat amper mijn billen bedekt. Hij gromt. 'Elice, kom mee.' Beveelt hij me.
Dat kan ik niet. Ze zullen me altijd vinden. 'Ik kan niet mee. Enzo wil het niet. Donato ook niet. Ze zullen me vangen en bestraffen. Ik kan niet nog eens aan wat ze doen als ze me bestraffen!' Ik denk aan alle keren dat ik ze moest zuigen of dingen moest toestaan die ze met mij deden.
Draak trapt tegen een dure stoel.
'Fuck Donato. Fuck Enzo en fuck hun hele bloedlijn!' Hij schudt me door elkaar.Dan verhard zijn blik. 'Moet ik je drogeren?' De moordenaar is terug. Ik kan niet weg, maar drogeren is ook geen optie. Ik moet wakker blijven om te kunnen ontsnappen.
Ik snik. 'Toe, ik raak alleen in de problemen zo. Ze gaan me alleen trouwen als ik braaf ben. Laat me los.' Smeek ik hem bijna.
'Nooit,' Snauwt draak en begint te rommelen in zijn zakken van zijn jas.
Ik denk terug aan alles wat tussen ons is voorgevallen en vooral aan het laatste rampzalige diner. 'Ik was toch een hoer? Je kwam hier voor wapens...' Stammel ik. Isla is opeens nergens te bekennen. Dat maakt me bang.
Draak drukt me tegen zich aan en ademt uit. Hij glimlacht als hij mijn gezicht streelt. 'Dat moest ik zeggen.' Dan voel ik een klein prikje en proef ik plastic.
Voor ik het in de gaten heb is het buisje al leeg. 'Draak...' Ik ben geschokt dat hij me gedrogeerd heeft.
Hij tilt me op alsof ik een zak aardappels ben. 'Sorry, dat is voor je eigen bestwil.' Hij neemt me dan via een brandtrap mee naar buiten.
Ik voel nog hoe hij me achter in een auto legt maar dan slaap ik te diep.
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romansahet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...