Agnettas trouwjurk is rood van het bloed. Twee mannen zijn nodig om haar onder controle te houden. Ze schreeuwt en huilt en trapt wild om zich heen. Haar ouders zijn vast dood. Thomas zeker.
Achter haar loopt de draak die een bebloed halve maan vormig mes afveegt aan zijn shirt. In zijn andere hand heeft hij het hoofd van Thomas dat hij de trap af gooit naar Sorin.
Sorin grijnst dankbaar en schopt tegen het hoofd. Zijn aandacht word al snel weer getrokken door een huilende agnetta. 'Zo, mijn bruidje.' Sorin cirkelt om haar heen als een wolf die zijn prooi besluipt. ' Ik neem aan dat je hebt begrepen dat ik je nieuwe echtgenoot wordt? En niet die Thomas?' Hij wacht even.
Ze kijkt hem alleen maar aan. ' Je zal me moeten dwingen. Ik trouw nooit vrijwillig.' Dat is dom. Ik wil haar door elkaar schudden en vragen of ze net niet die hele massamoord heeft meegemaakt.
'Ik wil je best dwingen hoor..' zegt Sorin, met zijn stem zo glad als zijde. Hij bedekt zijn boosheid maar ik weet dat hij een trotse man is en afwijzing is gevaarlijk.
Agnetta ziet me. Ze krijgt weer tranen maar volgens mij nu van opluchting. Helaas voor ons volgt Sorin onze blik. Hij begint te grijnzen. 'Pak het meisje, Draak.'
Ik voel mijn ogen groot worden als de angstaanjagende beul van Sorin in beweging komt en zich aan mijn arm vergrijpt. Ik durf niet te smeken of hem recht aan te kijken.
Ryan, komt dan de kerk uit lopen met zijn handen vol meegesmokkelde sierraden. 'Hey! We hadden een afspraak. Mijn zusje mocht niet gewond raken.' Zegt hij tegen Sorin. Sorin grijnst koud.
Zijn beste schutter. Ik ben niet bang herhaal ik in mijn hoofd. Sorin pakt mijn kin beet en grijnst als er kleine tranen ontsnappen. ' Je bent dus bevriend met dit meisje?' Hij noemt me meisje. Niet vrouw. Meisje. Hij wil onze relatie kennen. Hij wil weten hoeveel ik voor haar beteken.
Agnetta knikt. ' Ja. Ze is mijn beste vriendin. Ik dacht dat ze in de kerk was. Wat doet ze hier?' Ze kijkt mij niet begrijpend aan.
Ik durf niet te praten. Te bang wat draak zou doen. ' Je hebt me te vaak voor gek gezet. Jij en dit meisje..' Zegt Sorin duidelijk met luide stem. Ik krimp in elkaar.
'Ik toloreer van niemand dat. Zeker niet van twee meisjes. Ik zal jullie beide bijpassend bestraffen. Jullie gaan spijt krijgen dat je in dezelfde wereld bent geboren als ik.' zijn ogen zijn net vuursteentjes. Zo hard knetteren ze.
Agnetta twijfelt. 'Sorin..Als je Elice laat gaan, dan wil ik je vrouw wel worden.'
'Nee!' Het is eruit voor ik er erg in heb en de draak moet me beetpakken om me tegen te houden.
Sorin legt zijn vinger tegen haar kin. 'Ik ken je trucjes. Ik ken je leugens, Agnetta. Je kan me proberen te bespelen maar ik zal je uiteindelijk als een nietige tak breken.' Haar ogen vullen zich met angst. wanhoop.
Ryan trekt weer de aandacht. ' Geef me mijn zusje. Ze is mijn enige goede ruilwaar.' Dat doet pijn. Sorin denkt er echter niet over.
'Nee. Je zusje is me te veel gaan irriteren. Eerst zal ik haar leren dat er niet met mij te spotten valt.'
'Ik leer haar dat wel. Ze zal niet kunnen zitten nadat ik klaar ben. Ik wil haar terug. Nu,' beveelt Ryan.
Ik heb geen behoefte om Ryan te zien sterven en keer mijn hoofd weg van hem. 'Sorin, betaal me. Ze is helemaal puur en ik moet ook rekeningen betalen..' Hij smeekt het bijna.
De grip van draak verstrakt en ik voel mezelf knalrood worden. Sorin grinnikt hardop net als vele anderen.
'Horen jullie dat? Onze lieve gast is nog puur.' Er spelen zich heel veel scenario's af in mijn hoofd maar geen een heeft geen goede uitkomst voor mij.'Draak, waarom geef jij onze kleine maagd geen kusje? Op haar wang?' Ik krijg het koud en warm als draaks vingers zacht en beslist mijn mond draaien zodat hij mijn wang kan zoenen.
Zijn stoppels schuren mijn huid. De kus is heel kort maar voelt eindeloos en martelend. Ik durf niemand aan te kijken en staar naar de grond.
'Kap,' sist Agnetta boos naar Sorin. Ik hoor hem lachen. Vals als een demon.
'Dit is nog niks. Draak doet alles wat ik opdraag. Álles Agnetta.' Draak zou me hier en nu ontmaagden als Sorin dat wilde. Hij zou me hier en nu doden als Sorin dat wilde.
Ik tril op mijn benen.
Agnetta kan het niet aanzien.'Wat wil je Sorin? Ik ben toch al van je?' De emoties beginnen haar stem te beïnvloeden.'Ik wil dat je voor me knielt, je handen op mijn lijf legt en me trouwt zweert.' Dat zou alleen werken als Agnetta zich aan haar beloftes houdt.
'Draak?' Ik weet niet wat hij nu van plan is maar ik ben bang. Zo bang.
Ryan heeft er genoeg van 'Kap. Je zet haar kuisheid op het spel!'
'Joh,' Zegt Sorin met een oogrol. 'Wat wil je, schatje? Wil je eerst bij je borsten beet gepakt worden of eerst ergens waar geen man je eerder heeft beetgepakt?' Hij knikt en staart richting mijn benen. Of liever wat er tussen mijn benen zit.
Ik begin te huilen. Ik wil het geen van beiden. 'Een hand bij haar ingang, een bij haar borsten draak.' Draak drukt me tegen zijn borst op en gaat met zijn hand zacht over mijn borst. De jurk laat hij wel zitten maar het is nog steeds erg intiem.
Voordat draak zijn andere hand ergens kan stoppen waar ik het liever niet heb, gooit Agnetta zichzelf op haar knieën voor Sorin.
Agnetta aait hem. Ze stemt toe. Onverwachts trapt Sorin haar hard in haar gezicht. Ze valt omver en knalt tegen de grond.
'Goed, draak. Trek je handjes terug.' Hij houdt zich gelukkig wel aan zijn woord. Ik snel naar Agnetta toe en help haar overeind. Vers bloed kleeft aan haar gezicht.
'Geef haar terug,' Grauwt Ryan en pakt me pijnlijk hard beet.
'Wacht,' de stem is heel diep. Een prachtige diepe stem als een groot bol glas. Ik durf me niet te bewegen.
'Ze is toch te koop?' Zegt de draak tot mijn grote horror. Ik krijg geen lucht meer en word meteen duizelig.
Ryan knikt. 'Zeker.'
'Prima. Dan wil ik wel haar nieuwe eigenaar worden.' Ik voel mijn benen knikken en ik hoor een stem vol afgrijzen gillen. Maar alleen in mijn hoofd.
'Oh, al dat gespeel met haar borsten gaf je zeker al een mooi voorproefje. Dat en nog veel meer kan van jou zijn, draak.' Ik wil Ryan een klap verkopen maar hou me net in.
Ik huil openlijk maar niemand troost me. Agnetta word naar de donker rode auto gebracht terwijl ik en Ryan en Draak naar één van de vele zwarte auto's gaan. 'Ze is heel mooi en gehoorzaam-'
'Ja, ja. Houdt je kop nu maar hè?' Zegt de draak dreigend tegen Ryan. Ik weet niet wat me te wachten staat.
Maar ik weet een ding zeker.
Of Ryan, of ik, of Agnetta, Sorin, of de draak..
Iemand van ons zal sterven.
Dat kan niet anders.~~~~
Deel 2 en 1 waren één deel
Ik heb hem in stukjes gehakt.
Zoals draak dat ook wel eens doet met mensen.
😄
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romancehet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...