Draak lacht voor hij me beetpakt en over zijn schouders tilt. Ik beland even later op zijn bed. Niet mijn matras, nee zijn bed.
Draak pakt mijn handen allebei en legt ze op mijn rug. 'Niemand zegt dat ik me bek moet houden, Kleine ree. Ook jij niet.'
Koppig leg ik mijn handen terug op mijn benen. Draak ziet mijn verzet en zijn donkere wenkbrauwen gaan omhoog. 'Kleine ree,' zegt hij waarschuwend.
Dat maakt me zo boos. Alles maakt me boos. Maar het ergste vind ik nog dat hij me niet heeft beschermd tegen Timoty. Hij heeft me daar achter gelaten. 'Ik heet verdomme Elice.'
'O?' Hij lacht alsof ik een peuter ben die omrolt. Zijn blik wordt daarna zo hard als steen. 'Doe geen domme dingen, Elice,' hij legt een speciale nadruk op mijn naam en grijpt mijn handen beet. ''Je bent nog steeds van mij.'
'Ik laat dit één keer schieten omdat je vandaag bijna verkracht was en ik medelijden met je heb. Maar als je morgen weer zo doet kan ik niet beloven dat er geen straf komt.'
'Prima,' snauw ik voor ik naar mijn eigen bed ga en koppig onder de dekens kruip. Draak zucht en vertrekt zonder iets te zeggen.
-
Die nacht slaap ik onrustig. Mijn dromen bevatten Timotys lijk en vaak wordt ik door de politie ontdekt. Of nog erger door een ver familielid van Timoty die hem wil wreken.Ook krijg ik in een droom seks van draak. Ik ben net als zovaak vastgebonden alleen deze keer is hij echt ruw en barbaars met me. Hij laat me jammeren en piepen van de pijn en neemt met niks genoegen. Ik kan smeken wat ik wil en gillen tot ik schoor ben maar draak blijft me nemen.
Mijn handen liggen in de droom vast aan kettingen en rond mijn nek zit een ketting zodat ik zo makkelijk gecorrigeerd kan worden.
Ik ben dolblij als ik wakker schrik en dan concludeer dat het allemaal een droom was.
Draak slaapt nog naast me.
Ik kijk op zijn digitale wekker.5:40.
Ik merk opeens dat Ik moet plassen en ga uit bed. Als ik geplast heb hoor ik op de gang geluiden.
Mijn nieuwsgierigheid maar vooral mijn verveling wint het van mijn angst. Ik loop de gang op en kijk waar de bron van de geluiden zich bevind.
Ze komen uit de kamer van Sorin en het licht is nog aan. Het moment dat ik voor de deur staat hoor ik pas wat voor geluiden het zijn. Het zijn kreunen en grommen en gejammer en gegil.
Door het kiertje van de deur kan ik naar binnen gluren.
Agnetta ligt bovenop Sorin en...
Ze hebben seks.Ik weet niet wat ik moet doen en keer bijna rennend terug naar draak. Agnetta bespeelt hem maar, vertel ik mezelf.
Ik hoor Sorin vanaf de andere kant van de gang kreunen in genot.
Zonder dat draak het merkt kruip in mijn bed weer in en ga ik slapen. Het duurt lang voordat het stil is op de gang en als ze eindelijk klaar zijn wordt het al licht buiten.
○○○
Sorin betast haar billen en geeft haar een kus op haar haren. Ze giechelt en kust hem lachend terug.Ik spuug bijna mijn eten van walging. Waar is het plan heen om te ontsnappen? Dit is niet ontsnappen.
Sorin grijnst naar Agnetta en fluistert wat smerige dingen in haar oor die ik helaas prima kan verstaan. Ze laten een mentaal litteken achter.
Als Sorin weg is naar zijn kantoor ga ik naar Agnetta toe. ' Wat the fuck was dat?' Vraag ik zonder erom heen te draaien.
Ze bekijkt me even kritisch en ik trek vragend een wenkbrauw op. Dan dringt het tot me door dat ze gehoord heeft wat Timoty had gedaan. ' Het spijt me zo, Elice. Dat ik je niet kon beschermen.' Zegt ze dan met tranen in haar ogen.
Ik haal onverschillig mijn schouders op. 'Ik zag je gisteren met Sorin.'
Agnetta zucht. 'Héhe. Ik moet toch iets bedenken om weg te komen hier? Sorin is niet zo slim als hij lijkt.' Zoals altijd onderschat ze haar vijand enorm. En zoals altijd ben ik er bij om het haar te vertellen.
Ik ben bang voor de dag dat ik haar niet meer van raad kan voorzien.
'Sorin is slimmer dan je denkt. Je onderschat hem. Daarom heeft hij ons kunnen vangen.' Ik denk met veel emoties terug aan de dag dat ik als vee verkocht werd aan Draak zodat Ryan zijn eigen huidje kon redden.'Ik wil het niet hebben over Sorin! Praat met me. Je doet zo afstandelijk...' ze wil me beetpakken of aanraken maar dat sta ik niet meer toe. Mijn wenkbrauwen fronsen afkeurend en mijn mond veranderd van onverschillig naar boos.
Eerder van niets naar iets.
'Wat moet ik zeggen? Dat ik bijna verkracht ben door een of ander joch?' Ik snuif afkeurend en probeer de angst die Timoty bij me oproept weg te cijferenAgnetta staart met haar mooie droevige oogjes in de mijne.
'Elice...' zegt ze zacht en breekbaar.'Wat? Hij is dood. Ik heb het mes waarmee hij me bedreigde opgepakt en zo vaak in zijn borst gestoken dat ik ...'
Er klinken voetstappen en draak en Sorin komen allebei de trap af hun gezichten allebei op standje oorlog. Normaal doet het me veel plezier ze zo te zien piekeren maar ik heb een eng voorgevoel dat mijn moord op Timoty wel eens de aanleiding kan zijn.
'We moeten zo snel mogelijk trouwen,' zegt Sorin tegen Agnetta. Ze snuift maar hij pakt haar dreigend bij haar nek en knijpt.
'Sorin!' Piept ze als hij haar laat spartelen voor lucht. Hij wacht totdat het vuur uit haar ogen is verdwenen en laat haar dan los.
Hij zucht. 'We moeten zo snel mogelijk trouwen. We hebben een oorlog op handen.' Herhaalt hij.
Agnetta trapt hem en begint te huilen. 'Ik wil je niet trouwen. Ik wil Thomas.'
Sorin lacht haar vierkant uit.Thomas is doorboord met zeker twee kogels en draak kennende is hij ook in stukken gehakt. Sorin schenkt haar een gemaakte glimlach. 'Wil je een lijk neuken, liefje? Wat een pervers hoertje ben je toch ook.'
'Als dat is wat je geil maakt mag je best zijn lijk neuken.'
'Jij..jij beest!' Brengt ze stotterend uit. Hij lacht weer maar minder gemeend dan eerst.
'Je verzet en rebellie was grappig, maar ik ben het nu echt beu. Je gaat leren luisteren, Agnetta Del Mento.' Hij gebruikt zijn achternaam. Hij is dus serieus.
(Nee ik was Thomas totaal niet vergeten😭🙈)
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romancehet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...