Deel 29

640 15 4
                                    

De volgende dag is het Draaks verjaardag. Dat betekent dat er overal extra beveiliging is en ook extra personeel.

Ik heb veel nagedacht En ben tot de conclusie gekomen dat als draak me toch niet wil dat ik net zo goed uit zijn leven kan verdwijnen. Daarvoor moet ik echter wel kunnen ontsnappen.

Ik ben in de woonkamer bezig met ontbijten. Draak zit vlakbij me en heeft net zijn cadeautjes uitgepakt. Hij blijft me aankijken met nauwe ogen en kwade intenties. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen dus ben ik maar stil en lief.

Sorin heeft hem een duur horloge gegeven. 'En jij, kleine ree? Wat geef je je meester?' Grijnst Sorin treiterend. Ik denk meteen aan mijn maagdelijkheid. Dat is het enige wat ik nog bezit. Maar draak kan op zijn kop gaan staan: hij krijgt me niet meer.

Draak zakt onderuit en zijn donkere wenkbrauwen maken zijn gezicht dreigender. 'Ja, kleine ree wat krijg ik van je?' Hij grijnst net zo vals. Ik word onrustig door zijn suggestieve toon.

Ik reageer zo ongeintreseerd mogelijk.
'Ik heb geen cadeautje kunnen kopen, sorry.' Alsof draak me alleen zou laten met een laptop om dingen op te bestellen of me de stad in zou sturen.

'Je hoeft ook niks te kopen.'
'Je mag me alles geven, kleine ree.' Ik aarzel. Misschien een klein kusje en dan houdt hij zijn vervelende kop. Ik hoef het niet te menen.

'Waarom geef je draak niet even een lapdance?' Stelt William voor. Draak grijnst breed en Sorin en Dave reageren beiden afzijdig of jaloers.

'Een wat?' William begint te lachen door mijn stommiteit.

'Dat je voor draak danst.'

'Ik denk niet dat draak dat goed vind. Ik kan niet dansen. En ik ben ook niet zo..' exotisch? Mooi?

'Kleine ree, geef me een lapdance.' Beveelt hij me vanuit de stoel. Ik voel mijn knieën knikken als ik naar hem toe loop en op hem klauter.

Ik ga zitten, verlegen en blozend. Draak staart me vol verwachting aan. Iemand zet een romantisch of sensueel liedje op terwijl ik dans voor draak, vooral gebasseerd op wat ik gezien heb in films waarin stripclubs voorkwamen.

Mijn handen gaan over zijn knie en dan subtiel over zijn kruis. ik verlies mezelf in de muziek..
'Ik heb genoeg gezien. Ik heb achteraf gezien geen behoefte aan je.' Draak wekt me uit mijn droom.

Ik knik, mak en geschopt en maak me uit de voeten. Sorin en Dave grinniken wreed als ik voorbij ren, staart tussen mijn benen en ogen vol tranen.

'Zullen we dan maar je andere cadeautjes uitnodigen?' Sorin opent de deur lachend.

Drie slanke volle meiden van mijn leeftijd met meer make up en spannende lingerie komen de kamer binnen en glimmen naar draak als zeemeerminnen uit een oud verhaal.

Een van de meisjes drukt hem terug in zijn stoel en klimt op schoot. Ze trekt haar topje uit terwijl ze hem geil aankijkt. Draak kwijlt bijna als ze hem een fijne verjaardag wenst en hem dan met de andere twee hoeren meeneemt naar boven.

Ik hoor Dave and Sorin en zelfs William hem veel plezier wensen en negeer met moeite de trap in mijn maag.

Sorin en William komen dan eindelijk in de keuken kijken. Ze focussen zich eerst op Agnetta die voor het eerst in haar leven moest koken. Ze krijgt een standje van Sorin omdat ze zijn spek heeft laten verpieteren maar dat kan haar weinig schelen.

Ik merk niet dat ik huil tot er een traan eenzaam op het dienblad spettert. Ik veeg hem snel weg, biddend dat niemand dat zag. Een traan is niet erg. Dat kan ik zo verbergen.

Ik voel hem. Niet zijn handen. Maar een ander deel van hem. 'Ben je een beetje verdrietig, reetje? Het is zo'n bijzondere dag vandaag.' Hij grijnst gemeen. 'Ik wil dat draak genoeg drinkt. Je brengt hem dus wat te drinken boven.'

'Dat kan ik wel doen,' biedt Agnetta aan. Ze ziet me duidelijk huilen.

Sorin lacht spottend.
'Ik wil dat Elice het doet.'

---
Als ik aanklop heef Draak geen shirt aan en zijn broek zit slordig aangetrokken. Er zitten lippenstift afdrukken op zijn borst en vlakbij waar zijn broek begint. Een van de drie mooie slanke meisjes komt kijken.

'Wie is dit?' Vraagt ze aan draak. Ze bekijkt me inspecterend en nieuwsgierig.

'Een slaaf,' zegt Draak ijzig.
Het meisje bekijkt me kritisch voor ze draak een lustige blik en een aai over zijn blote arm geeft.

'Wil je dat we met haar spelen?'
Ze kijkt bijna alleen naar zijn borst en betast hem. 'Vandaag zijn we van jou dus je mag zelf kiezen hoe en wat,' ze kreunt als hij haar bij haar arm pakt en haar hard de kamer in duwt.

Draaks ogen gaan vlug over me heen. Dan over de andere meisjes. Hij schudt zijn hoofd. 'Nee. Jullie zijn beter.' Het meisje giechelt als hij keihard de deur in mijn gezicht dichtslaat.

Ik laat het dienblad zakken, de warme stoom van de thee raakt me. Ik zak als ik veilig en alleen ben tegen de betegelde muur en stop snel mijn hand voor me mond. Ik kan mezelf niet meer beschermen. Ik huil dan heel zacht. Bijna stil.

De thee spoel ik door de gootsteen.

---
Die avond..
Draak wordt nog altijd door een hele groep dames geaaid maar Ik krijg ook de aandacht in mijn korte jurkje.

Er zijn veel gasten op dit feest. Meer dan honderd en ik word gek van de drukte. Draak zit zelf ergens weggedoken met zijn nieuwe meisjes en is niet beschikbaar voor iets anders.

Ik voel me niet alleen bedrogen. Ik voel me jaloers en waardeloos. Ik zou het liefste naar binnen gaan, en dat doe ik ook. Ze zullen me echt niet naar buiten gooien.

Voor ik dat kan doen word ik door een sterke hand vastgepakt rond mijn middel. Ik staar in twee intense ogen en raak een beetje mijn adem kwijt als ik naar zijn knappe gezicht staar. De man grinnikt als ik bloos. 'Hallo daar, kleine verraadster.'

Fijne verjaardag voor draak
Fijne verjaardag voor draak
Fijne verjaardag fijne verjaardag
Fijne verjaardag voor draak

Oké ja nee ik verveelde me en ben nu aan hoofdstuk 39 bezig lmao😭🐒

Mafia traitor 18+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu