We hebben geen tijd om langs bekende gebouwen te gaan zoals het las vegas hotel of het witte huis. Het is meteen gaan en actie.
De villa waarin wij terecht komen mag er zeker zijn. Alles is er netjes en duur. Er hangen dure kroonluchters aan het plafond, zelfs buiten zie je dat en de dure auto's op de oprit. De beveiliging stapt dreigend op ons af. 'Wat komen jullie hier doen?'
Ik ben sprakeloos als een klein meisje en kijk hopeloos naar Draak. Draak grijnst en laat trots zijn telefoon zien. 'We hebben een afspraak met Darrel Kingsly. Laat ons binnen.' Beveelt hij de man min of meer.
De man snuift maar gaat inderdaad controleren of we een afspraak hebben. Een tijdje later maakt het hek een zoemend geluid en worden we binnen gelaten.
We worden door een huishoudster netjes naar de juiste kamer begeleid waar al een vergadering bezig lijkt te zijn. Ik beef als we gezamenlijk naar binnen stappen.
Draak trekt niet zoveel aandacht. Een paar mensen vinden hem interessant genoeg om op te kijken, maar ik trek alle aandacht onbewust.
Een onbekende jongeman stapt op me af en staart lang naar mijn borsten. 'Welkom in de verenigde Staten, snoepje. Heb je een fijne reis gehad?' Snoepje? Ik wil bijna braken. Draak ontvangt ondertussen belangrijke mensen en kan mij niet redden.
'Ja.' Pers ik met moeite uit mij. 'Amerika is zo'n mooi land en-' het is geen land bedenk ik me daarna. Het is een continent. Maar fucking boeien. Al had ik die jongen een klootzak genoemd dan zou ik nog applaus krijgen van hem.
Hij lacht en leunt dichterbij. Ik zet een stapje terug en bots tegen de tafel op waardoor ik bijna gespreid op tafel lig. Hij aait mijn gezicht met zijn hand en ik bloos. 'Mooi. Je ziet wel een beetje bleek. Ik denk dat we maar voor jou een lekker bedje moeten zoeken.' Hij grijnst dierlijk. Ik snap dat hij niet wil slapen.
Hij wil seks.
Ik bloos onbedoeld en ben eerder beschaamd dan opgewonden.
'Ik hoor bij Draak-' protesteer ik bangig.Er wordt een hand op mijn schouder gelegd en Darrel grijnst als een slang.
'Ga maar zitten, liefje. Ze zijn gewoon een beetje eenzaam. En wel, je hebt een mooi lijf.' Hij lacht en sommige mensen lachen met hem mee. Ik ben de enige vrouw en ga gehoorzaam en veilig bij Draak zitten maar niet op schoot. Het liefst kruip ik veilig weg in zijn armen en voel ik zijn handen even over mijn lichaam.'Ter zaken,' begint darrel het gesprek.
'Ja. Inderdaad.' Merkt draak nijdig op. 'Sorin wil samen werken maar dan moet er wel verandering komen in hoe de cocaïne getransporteerd wordt. We moeten kijken naar een nieuwe manier van verschepen en-' ze babbelen nog een tijdje door over saaie onderwerpen.Nou ja over dingen zoals wapens en leveranciers en wie wat krijgt en wie wat betaalt. Hele belangrijke dingen.
De twee jongemannen aan tafel zijn de zonen van Darrel en worden voorgesteld als Ethan en Fabio. Fabio is de gene die me snoepje noemde.
Na De verandering ga ik rustig wat te drinken nemen zoals zovele. Ik ben in feiten alleen met de twee zonen van Darrel, Draak is met hem mee dingen afhandelen.
Als ik netjes wacht op een bekertje water voel Ik iets verschrikkelijks naars gebeuren. Er zit iemand aan mijn billen. Ik negeer het tot ik herhaaldelijk geknepen wordt en draai me eigen met een ruk om.
Fabio grinnikt. 'Sorry, je hebt zo'n mooie kont. Je hebt zeker wel vaker dat mannen je even willen knijpen? Even kijken of het wel allemaal echt is.' Ik ga bijna over mijn nek van walging.
Ethan bemoeit zich er ook mee.
'Mag je zelf bepalen hoe je je kleedt of heeft draak je zo geil aangekleed?' Vraagt hij brutaal. Hij grijnst uitdagend.En bekend. Heel bekend. Te eng bekend. Ik ruk met mijn hoofd De andere kant op naar waar Darrel is gebleven. In zijn kantoortje. Alleen met draak. Shit. Ik zie het nu pas.
Darrel is niet alleen de vader van Ethan en Fabio. Hij is de vader van Draak. Zijn gezicht zie ik terug in dat van draak en visa versa. Ik kan wel gillen en plassen van angst tegelijk.
Ik wil naar Draak maar daar wil Fabio niks van weten. Hij zet me met een gemene grijns terug op een stoel. 'Ethan, broertje. Pas jij even op. Ik ga iets halen om onze gast wat losser te maken. Ze is een beetje saai, zo.' Ik weet al wat het is. Drugs. Ze gaan me drogeren.
'Je gaat nergens heen, of we doden je leuke vriendje.' Zegt hij dreigend. 'Ik heb geen interesse om mijn erfenis te delen. Heb je me goed begrepen?' Ik geef een mak knikje en accepteer maar dat het zo moet. Draak moet zichzelf maar zien te redden met Darrel.
Fabio heeft een glas bij zich en pilletjes. 'Volgens Donato kan jij heel lekker zuigen.' Grijnst fabio en ik verlies dan het gevecht tegen de tranen.
Hij weet het misschien niet. Dat ik gedwongen was. Opgesloten en behandeld als een hoer.
'Hij dwong me.' Pers ik met moeite uit me. Ik wil er niet meer over praten.
Fabio verpulvert de pillen en maakt het drankje klaar met veel sterke drank. 'Je was zijn broers weggelopen verloofde. Ethan had je in je reet mogen neuken van mij, als wij verloofd waren en je zoiets flikte.' Die woorden steken. Ik hoop dat hij nooit een vriendinnetje krijgt.
Ethan grijnst wreed. 'Daar zal je pap hebben.' En inderdaad daar komt Darrel met Draak.
'Draak!' Gil ik blij en opgelucht. Ik wordt met rust gelaten en kan hen omhelzen. Huilend kruip ik weg in zijn armen. Hij is meteen bezorgd en vormt een schild over mij en kust mijn haren.
Zijn blik is gericht op Fabio en Ethan. 'Ze is van mij. Ga je eigen meisjes versieren.' Zegt hij bezitterig.
Ethan lacht een beetje spottend. 'Je bedoelt kopen? Ze is niks meer dan je eigendom, heb ik gehoord.' Hij zegt niet veel maar als hij praat is het de ene rake klap naar de andere.
'Jongens; Het meisje wordt niet aangeraakt zonder Draaks toestemming.'
'Wat een onzin, vader. Tegen ons zei je altijd dat we moesten delen.' Fabio heeft zo'n enge grijns en ik beef bijna. Plas bijna.
'Ik ben Draaks vader niet. Ik ben wel de jouwe. Dus gedraag je.' Is het duidelijke bevel. Ik wend mijn blik af en neem draaks hand in de mijne.
Ik pak dan zijn hand. Ik haal de ketting van zijn moeder onder mijn shirt vandaan en toon die vragend aan Darrel. Die kijkt alsof hij een spook heeft gezien.
'Hoe kom je daar aan?' Dat is alles wat hij wil weten. Draak kijkt goed naar Darrel voor zijn groene ogen wijd open gaan en hij de waarheid ziet.
En dan, kijkt hij heel even naar zijn vader.
Darrel worstelt met emoties. Verdriet. Pijn. Rouw. En tenslotte vreugde. 'Mijn jongen. Mijn mooie jongen!' Roept hij verrukt uit voor hij op draak afvliegt.
Draak staat klaar voor hem maar het moment dat de twee elkaar zouden knuffelen, gooit draak hem tegen de grond en begint hij in te slaan op zijn gezicht. 'Ik doodt je voor wat je mijn moeder hebt aangenaam!'
Sorry dat de updates zo lang duren. Op mijn account heb ik dit al vertelt maar ik heb dus een tijdje terug 2 weken ofzo een zelfmoordpoging gedaan. Ik worstel echt met mijn mentale gezondheid en werk ook niet meer en het is gewoon lastig om alle balletjes hoog te houden.
Maar even...
Zou je Ethan smashen?
Hij is een beetje gek maar ik heb gehoord dat die juist heel goed zijn in bed.Oké ja genoeg subtiele afleiding.
Ik ga lekker door schrijven.
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romancehet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...