Weken later..
Het is zwaar om goed te zijn.Zo zwaar.
Ik moet altijd netjes alles afruimen en opruimen voor draak. Zijn kamer schoon maken en eten maken. Als ik brutaal ben of niet snel genoeg krijg ik de riem of de zweep. De hand is hij klaar mee, zegt hij zelf.Ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk te doen maar het is lastig. Ik ben bezig met het inschenken van drinken voor Draak en Sorin als ik een harde kneep in mijn kont voel.
Ik schrik en laat het pak sap bijna vallen. Als ik me omdraai zie ik de grote grijnzende snuit van Dave. Het is voor het eerst sinds de aanval dat ik hem zie.
In plaats van hem te bekritiseren of aan te vallen pak ik nog een glas. Boos worden is wat Dave wil.
'Wil je ook?'
'Wat is het?' Zegt hij alsof hij het pak niet kan lezen.
'Sap,' zeg Ik simpelweg.
Hij snuift.
'Alleen als je me voert.'Ik krijg een vreemd beeld in mijn hoofd en kleur rood. Dave grijnst.
'Ik weet niet of draak dat goed vind,' Stammel ik bangig.'Sinds wanneer maakt het jou wat uit wat draak wil?' Hij kijkt me scheef aan Voor hij met zijn duim over mijn arm aait. Als ik zijn hand wil tegen houden zie ik voor het eerst de gigantische pleister die op zijn zij is geplakt. De pleister is gemaakt van kantoen en is met tape vastgezet.
'Oh mijn god,' Stammel ik, en een schuldgevoel overvalt me.
Dave raakt door mijn gestammel ongemakkelijk. 'Het is maar een schrammetje.' Ja van een kogel!
'Het is mijn schuld. Ze kwamen voor mij.'
'Het is niet jouw schuld. Nou, schenk in en volg me.' Ik vind de autoriteit in zijn stem niet leuk maar wat voor keus heb ik?
We gaan naar de luxe woonkamer.
Hij gaat zitten en deinst even in elkaar van de pijn. Het glas sap geef ik pas als hij zit. Ik ga op een veilige afstand naast hem zitten.'Je zou me voeren, kleine ree.'
Dat lijkt me geen goed idee. Ik voel me voor het eerst oké in de aanwezigheid van Dave. Hij heeft kogels voor me gevangen. Hij heeft me eigenlijk altijd beschermd en verdedigd. Hij is ook niet lelijk en ik vertrouw mezelf niet meer wat ik precies kan doen.
De gangbang opmerking ligt ver achter ons. Te ver.
Ik ben twijfelend.
'Ik ben jouw bezit niet. Je weet best dat draak dat niet wil.' Het is een heel slap excuus.Dave drinkt het glas leeg. Zijn tong gaat zacht over zijn schrale lippen. 'Draak is hier niet of wel?' Hij wil me aanraken maar ik deins weg.
'Hij kan elk moment terugkomen,' protesteer ik als Dave me bijna smekend aankijkt.
Hij streelt mijn been en knijpt even in mijn dijen. 'Je bent zo goed van vertrouwen,' Hij zoent me dan, net bij mijn nek. Net. Bijna in mijn hals.
'Dave, je moet stoppen.' Fluister ik.
'Moet ik dat? Of moet ik je op je rug gooien en je neuken tot je sterretjes ziet en alleen maar mijn naam kan jammeren?' Hij pakt me beet en trekt me op schoot. Ik verwacht tikken maar krijg alleen vurige kusjes in mijn nek.
Hij wrijft met zijn hand zelfs even over mijn been. 'Sinds ik je ken fantaseer ik over je. Ik wil dat je mijn zaad proeft; ik wil je horen jammeren als je komt en ik wil de gene zijn die je de beste orgasme van je leven geeft.'
'Dat-' Ik krijg de kans niet te protesteren. Dave drukt zijn hand tegen mijn mond.
'Jij bent stil, kleine ree. Heb ik je toestemming gegeven te praten? Nee. Houdt voor een keer in je leven je kop dicht.'
'Ik ga je nemen, kleine ree. En je gaat het lekker vinden. Omdat je een vies smerig ondeugend geil sletje bent.' Hij fluistert het zacht in mijn oor.
Het zou me niet moeten opwinden maar dat doet het wel. ' Ik moet gaan,' mompel ik. ' Draak wil dat ik schoonmaak en ik moet nog zoveel doen-' Dave's mobieltje piept.
Hij laat me los, maar houdt me in de gaten. Hij neemt op. ' Dave?' Hij klinkt verveeld dat ons spelletje onderbroken was.
Ik zucht en schud mijn hoofd. Ik pak het lege glas van de tafel en ga terug de keuken in. Ik schenk voor draak en Sorin in en neem de glazen mee naar de studiekamer van Sorin.
Als ik binnenkom zitten ze allebei in een diep gesprek. Ik zet de glazen voor ze neer op tafel en maak nog net niet een buiging voor ik de kamer in stilte verlaat.
Ik adem even in en uit en voel nog steeds dave's handen over mijn lijf en zijn lippen branden als een verse schaafwond in mijn nek. Ik schud de gedachte van me af, terwijl ik naar beneden ga.
William wacht in de keuken.
Ik doe net alsof ik niet gek word van mijn lijf. Hij zegt niks maar zijn blik zegt genoeg. ' Weet draak dat je buiten de deur speelt?''Nee. Ik..ik had het nooit gedaan. Maar Dave..'
'Ik voel me zo..zo raar. Draak wil me niet geven wat ik nodig heb maar mijn lijf wil het toch. Ik kan hem moeilijk dwingen. Ik geef toch een beetje om hem.'
William fronst. 'Kijk uit met dat. Dat is gevaarlijk. Je bent en blijft eigendom. Als hij je zat is, verkoopt hij je door.' Daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik vrees dat ik ter plekken ga huilen maar weet mezelf net in te houden.
'Dat weet je niet. Draak had dat denk ik allang gedaan als hij niet geïnteresseerd in me was.'
'Je denkt dat draak een normale man is maar hij is verknipt. Je hebt mazzel dat hij je afwijst.'
De rest van de dag praten we niet met elkaar.
JE LEEST
Mafia traitor 18+
Romancehet leven van de 21 jarige Elice komt op zijn kop te staan als haar beste vriendin onverwachts moet trouwen met haar grootste vijand. De gevaarlijke Sorin. Om er zeker van te zijn dat Agnetta luistert naar Sorin, wordt Elice aan Draak gegeven. Een p...