BÖLÜM 6 - BİR İSTANBUL GECESİ MASALI (!)

3.7K 434 302
                                    

Bomba gibi, çok eğlendiğim bir bölüm sizlerle :)

-*-
Aybeniz öyle bir yere oturmuştu ki, bütün gözler onun üstündeydi. Özellikle bu sevimsiz dayısından hiç hoşlanmamıştı. Sürekli sırıtarak bakıyor, bağırarak konuşuyordu. Eşi sağırdı galiba. Yazık, yaşına rağmen çok da güzel bir kadındı.
“Ee Aybeniz, hangi bölümde okuyorsun?”
Serdar öksürüğünün arasından annesine “Girme o konuya girme!” diye fısıldadı. Kendisi de çok yeni -hemde çok çok yeni öğrenmişti okuduğu bölümü.


Aybeniz ise gayet rahat bir şekilde cevap verdi, “San Francisco’da Motor Sporları Bilimi ve Mühendisliği üzerine eğitim aldım. Ayrıca yine aynı üniversitenin Cinsellik Sanatı üzerine hazırladığı bir yüksek lisans programına katıldım. Şimdi de burada Görsel İletişim Tasarımı okuyorum.”

Cem içtiği içeceği püskürtürken, Burak “Ne yüksek lisansı?” diye sormuş, Bade de onu dirseği ile vurarak susturmaya çalışmıştı. Buğra ile Cemre de birden birbirlerine bakmışlardı. Çınar ile Eva ise kahkahalarla gülüyorlardı.
Cem ağzını silip, “Af buyur, Cinsellik Sanatının yüksek lisansını mı gördün?” diye sordu. “Öyle bir bölüm mü varmış?”
Ecrin “Cem yalvarırım sus!” dese de Cem’in hiç de susmaya niyeti yoktu. Bulmuştu bir açık kapı.

“Evet. Cinselliğin sadece seksten ibaret olmadığını anlatan oldukça verimli bir eğitimdi.”
Buğra karısına eğilip, “Hayatım gözümüz aydın,” dedi. “Eğitimli edepsiz gelinimiz oldu.”
“Ay sus Buğra, şoktayım ve abimden dolayı da tedirginim.”
Cem de gecikmemişti zaten ve “Ecrin!” diye bağırdı. “Bir de bize edepsiz diyor bu Serdar, kendine baksın, diplomalı edepsiz gelin bulmuş. Oh! Sen neden gitmedin o üniversiteye Ecrin?!” dedi çıkışarak. “Bak milletin eşi, sevgilisi ne güzel eğitimler almış. Sen eğitimsiz eğitimsiz kaldın öyle.”

Ecrin inanamayarak baktı kocasına, “Senden ala eğitimci mi olur Cem? Maşallah, bilmediğin bok yoktu!”
Cem “Evet, haklısın,” dedi kadına göz kırpıp.
Burak piç bir sırıtmayla araya girmeye hazırlanırken Bade “Hayır Burak ne olur,” diye inliyordu. En son boş bir çaba olduğunu fark edip, eli ile yüzünü kapadı.

“Evet babacığım, çok haklısın. Her kızın alması gereken bir eğitim, cinsel sanat dersi, çünkü cinsellik önemli sonuçta. Neyseki Bade de annem gibi, benim yanımda öyle bir eğitim aldı ki, Oxford’ta yok böylesi. Değil mi hayatım?”
Bade sadece ona ters ters bakarken Cem “Ecrin!” dedi çıkışarak. “Ben buna mı dedim şimdi? Bu neden atlıyor lafa?” kaşlarını çattı ama Aybeniz’e dönünce gülümsemişti, “Peki bölümün neydi?”
“Üreme üzerine tez yazmıştım.”

Serdar boğulacaktı, “Ne üzerine sevgilim?” derken yüzünü buruşturmuş, endişeli bir ifade almıştı yüz hatları.
“Üreme Serdar.”
Yutkundu, “Uygulamalı bir ders değildir inşallah bu üreme. Ya da üremeyi doğal ortamında inceleme gibi bir şey değildir her halde!” diye bağırdı. Şuan çok tedirgindi. Böyle ders, böyle bölüm mü olurdu Allah aşkına? Varsa bile bu kız neden normal anam babam usulü bölümler yerine Cinsellik sanatına gitmişti ki?

“Aslında bir çok yazım için üremeyi evet doğal ortamında izledim.”
Cem sırıttı, “Ecrin! Ben çok sevdim bu gelini. Diplomalı edepsiz, bilgili edepsiz bu Ecrin, herkese nasip olmaz. Maşallah.”
Serdar ise dayısına ters ters baktı, “Dayı sen bir sus Allah aşkına!” sonra kıza döndü, “Hayatım doğal ortamı derken? Nerede üredin de inceledin çok affedersin?”
“Of Serdar, ne üremesi be. Doğal ortam diyorum. İnsanlara en yakın maymun olduğu için, onların doğal ortamında bulundum.”

Serdar elini kalbine koyup oh çekti. Sonra da “Neyse,” dedi. “Tezinin finali için yardım ederim ben sana seve seve.” Sırıttı, “Yani sonuçta tezini doğrulamak önemli. Üstümde test edebilirsin. Bedenimi kullanman için onu sana seve seve feda ederim.”
“Siktir git kendi kendine üre Serdar! Hatta bence sen üreme Serdar. Gelecek nesil kızlarına yazık, senin üst modellerini düşünemiyorum, hele de senin üreme metotlarınla.”
“İnan bana üreme metotlarıma bayılacaksın sevgilim. Hatta ve hatta tezi geçtim, destan yazarsın.”

SERSERİM BENİM * MUCİZE SERİSİ I -FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin