VE SON....
Erdem, oğlunun seçtiği filmi izlerlerken esneye esneye karısına yanaştı, “Rojda, bunlar film izliyor zaten, biz seninle yukarı mı çıksak, ha karıcığım? Çok sıkıldım. Zaten bu nasıl bir film anlamadım. Hayvanlar alemi.”
Rojda ona ters ters baktı, “Çocuk filmi diye olabilir mi acaba Erdem? Ne açsaydım iki küçük çocuğa, Grinin bilmem kaç tonunu mu?”
“Ya tamam, izlesinler işte onlar maymundu domuzdu sevimli ayıcıklardı, biz yukarıda Grinin beş yüz tonuna tek tek bakalım. Olmaz mı?”
“Hayır, çocukları tek bırakamam! Kavga ediyorlar sonra.”“Ya bir siktir git Rojda gözünü seveyim, sıkıldım-” demişti ki Ateş bir anda babasına baktı.
“Baba! Ayıp şeyler söyleme. Kibar ol biraz. Özür dilemelisin annemden.”
“Bu da kime çekti anlamadım,” diye homurdandı Erdem. “Olur oğlum.” Karısına bakıp sevimli bir şekilde gülümsedi, “Hayatım çok özür dilerim senden, gel yukarıda ben gönlünü alayım.”
Rojda kıkırdadı, “Tamam kocacığım affettim ben seni.”Erdem tam sabır çekiyordu birden kızı Tutku’nun isyanı odada yankılandı, “Ya baba bu ne biçim film! Ben sevmedim. Öpüşmüyor hiçbiri!” derken başını eğmiş kaşlarını çatmıştı.
Abisi Ateş bu sefer ona çıkıştı, “Ayıp bir kere Tutku! Biz çocuğuz, öyle şeyler izleyemeyiz.”
“Nedenmiş efendim!” dedi kız elini beline koyup, gözlerini kocaman açarak, “Babam annemi öperken böyle de gözlerini açıp izliyorsun.”“Ben ayıp bir şey yapıyorlar diye kızıyorum onlara! Ama sen gülüyorsun.” Babasına döndü bu sefer, “Baba bu kızın çok terbiyesiz. Okulda da bir çocuğun kalçasına vurup, ‘Maşallah taş gibi,’ dedi.”
Erdem yüzünü buruştururken Tutku hemen kendini savundu, “Annemde babama yapıyor. Ayrıca kalça değil, kıç o bir kere!”
“A aa aaa! Kızım ben ne zaman babanın kıçı-“ oğlunun bakışı ile hemen değiştirdi “Yani kalçasına vurmuşum?”“Geçen mutfakta vurdun. Ben gördüm. Babam da senin memelerini mıncıklayıp, dudağından öptü.”
“Tutku!” diye bağırdı abisi. “Ne biçim konuşuyorsun sen ya? Terbiyesiz!”
Rojda elini alnına koyup inlerken, Erdem kahkaha atıyordu. “Bu kız kesin benimde, oğlandan çok şüpheliyim. Bunu kim becerdi de kimden çıktı, bizim oğlanla karıştı gerçekten meraktayım. Hayır ailede edepli de yok, kesin bu soydan değil bu.”
Rojda ayağa kalktı, “Hadi uyku vakti! Yarın okul var. Bu kadar film yeter.”Ateş “Yaaa, banane,” gibi itiraz sesleri çıkarırken Tutku anında kalkmıştı yerinden, “Bencede. Öpüşme de yok zaten filmde. Sıkıldım. Beğenmedim.”
Erdem de ayaklanmıştı, “Şükür!” kızını kucağına aldı, “Gel buraya minik edepsizim benim.”
Rojda da oğlunu koltuk altına alıp sararak merdivenlerden yukarı çıktılar. Rojda çocuklarını odalarına geçirip, üstlerini örttükten sonra, kendi odasına girdi. Erdem üstünü çıkarmış boxerı ile banyodan çıkıyordu. “Uyudular mı?” diye sordu.
Rojda da üstünü çıkarıyordu, “Yataklarına yattılar.”“Hımm...” dedi karısını kollarına alarak. Kadın vişne rengi alt üst iç çamaşırlarıyla kalmıştı. Adam onu süzerken çapkınca gülümsüyordu, “Bu renk sana çok yakışıyor biliyor musun?”
Kadın da ona sokuldu, “Öyle mi? Ne kadar yakışıyor? Mesela seni ne derece baştan çıkarıyor göstersene.”
Erdem kadının tek bacağını alıp beline doladı, “Hissediyor musun?”
“Çok değil. Arada engeller var.”Erdem bir eli kadının bacağında diğer eli ensesinde, onu bedenine yapıştırıp öpmeye başlamıştı ki kapı aniden açıldı.
Erdem ile Rojda da aynı hızla birbirlerinden ayrıldılar. “Has siktir!” Erdem halini saklamak için arkasını dönerken, Rojda da yatağın ucundaki sabahlığı üzerine geçiriyordu. “Kızım ne oldu?”
Tutku kapıda durmuş sırıtıyordu, “Ne yapıyorsunuz?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM BENİM * MUCİZE SERİSİ I -FİNAL
RomansaEvlenmekle işi olmayan iki serseri genç ve onları zorla evlendiren birbirinden deli iki baba... "Senden nefret ediyorum canım karıcığım benim!" Kız gülümsedi, "Ah... Nefretini sikeyim senin aşkım kocam benim..." "Bende seni inşallah bebeğim." SERSER...