BÖLÜM 2 - GELİN & DAMAT ÇIKARTMASI

4.8K 534 343
                                    


Erdem oturduğu kafede sinirle parmaklarıyla masada ritim tutuyordu ki kapıda görünen kızla “Geldi belasını siktiğim!” diye söylenip elini havaya kaldırdı.
Rojda onu görünce yüzünü ekşitip, “Hay boyunu posunu becerdiğim!” dedi ve o da el kaldırıp yanına giderek adamın elini sıkmadan masaya oturdu. “Hayırdır böyle kafeler, buluşmalar falan? Bir kırmızı kadife kutu çıkarıp, açarak parmağıma yüzüğü sok da tam olsun.”

Erdem alayla güldü, “Sana ben bir şey çıkarıp, açıp, ağzına sokardım da dua et sosyal alandayız.”
“Bana bak lan vibratörü götüne sokarak bağırta bağırta becerdiğimi hayal ettiğim piç, seni gebertirim!”
“Oooo...” diyerek ıslık çaldı Erdem. “Hakkımızda fantezide kurmaya başlamışız? Maşallah! Bende tam ‘benimle evlenmez misin?’ diye soracaktım, ama ‘hayır’ diyeceğinden korkuyorum şuan.”

Rojda derin bir nefes alıp bıraktı, “Bende meraklı değilim lan senin sikine! Allah Allah, sen önce babanı ikna et! Gelmiş istemiş beni haberim bile olmadan.”
“Kız sanmış da ondan, yoksa bilse böyle ağzı bozuk halı saha amigosu gibi olduğunu, acır lan halime. Her halde acır yani...” -Çok da emin değildi...

“Ay sanki kendi salon beyefendisi, benim ağzımı beğenmiyor!” sonra orta parmağını gösterdi çaktırmadan, “Bak görüyor musun bunu?” diye sordu. Sonra adam bir şey demeden cevap verdi, “Orta parmağım. Hah, işte bu parmağımla senin ağzını beceririm tamam mı?”
“Vay canına, sen bayağı fantezik manyak çıktın, bir an düşündüm de evlensek mi biz seninle? Eğlenceli olur. Her gece bir seks oyunu-”

“Lan bana bak kendini seks makinesi sanan sapık davar, benim senin adına ıslanacak tek bir yerim yok, ne ağzım sulanır sana bakarken, ne bir yerlerim ıslanır seninle sevişirken ne de gözyaşım var ağlayacak sen giderken, o yüzden uzak dur benden!” tam ayağa kalkmışken Erdem’in kahkaha atması ve ardından sorduğu soru ile durdu.
“Emin misin seni ıslatamayacağıma?”
“Eminim!” dedi kendinden emin.

Erdem başı ile alayla onayladı onu ve üzerindeki yırtık tişörtü düzelterek kalktı. Masadaki bir bardak suyu kızın kafasından aşağı dökerken kulağına, “Bu daha başlangıç Rojda İncili,” diye fısıldadı. “Seninle evleneceğim ve her yerin benimle sırılsıklam olacak!”
Rojda iki elini yumruk yapmış, saçından akan damlaların arasından adama öfkeyle bakıyordu. Erdem ise sırıtıyordu. Masadaki şişeyi kapıp kapağını açtığını gören Erdem kafenin içinden koşarken Rojda tüm şişeyi etrafa ve ona boşalta boşalta koşuyordu.
“Gel lan buraya o elini götüne sokacağım senin!”
“Gel de gör bakalım kim kime ne sokuyor!”

Ve sadece dört dakika sonra ikisi de kapı önüne konmuşlardı. Erdem ıslanmış haline bakıp sessiz sessiz küfrederken, Rojda ikinci tura geçmiş ve yolun ortasında adama bağırıyordu.
“Ağzına tüküreyim senin, senin yüzünden kovulduk!”
“Benim yüzümden mi?” dedi kendini göstererek. “Asıl senin yüzünden kovulduk be, gerizekalı manyak!”
Etraftaki herkes onlara bakıp, gülerken, kimisi de kameraya çekiyordu onları.
“Lan sen başlatmadın mı? Kafenin ortasında o sikini çıkarıp ağzıma sokacağını söylemedin mi?”

Ve etraftakiler...
“Ooo....”
“Oha!”
“Sevgilim bak biz bunu yapmadık hiç...”
-

“Lan vibratörü götüme sokarak beni hayal eden, parmağınla da ağzımı becerecek olan ben miyim? Fantozolojik manyak!”
Yanda onları dinleyen adam sevgilisine dönüp, “Hayır, bunların ilişkileri bize uymuyor bebeğim boşver,” dedi.
Rojda elini beline koyup, “Önce sen beni ıslattın!” diye çıkışınca, adam kendini gösterdi.
“Sende fena değildin. Hiç altta kalmıyorsunuz Rojda İncili! Maşallah, performans Nirvana!”

SERSERİM BENİM * MUCİZE SERİSİ I -FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin