Söz verdiğim için bölümü paylaşıyorum, yolda yazdığım için de kısa oldu.
***
Erdem yatağa girdiğinde kızın ona sokulması ile gözlerini yumdu. Hayatında hiçbir zaman bir kızdan bu kadar çabuk etkilenmediğini düşünürken, içindeki bu basit erkek yanına küfrediyordu. Kızın çıplak göğsü onun çıplak tenine değdiği an yutkundu. Sertleşen erkekliği canını yakıyordu. İki seçeneği vardı: Ya kadını üstünden atmak, ya da altına almak arasında gelgitler yaşıyordu. Ama o ikisi yerine kendini bile şaşırtan bir şey yaptı ve onu göğsüne doğru çekip, çıplak bedenini sararak saçlarını öpe öpe uyuttu.Bir süre boynuna değen nefesler düzene girince gülümsedi. Hayatında yaptığı en saçma şeydi. Kollarında çıplak bir kadın vardı, onu deli gibi arzuluyor, şuan içine dalıp, sıcaklığıyla sarmalanmak için can atıyordu, bu kadın onun karısıydı ve hiçbir halt yapmadan, bir tek onu sararak uyuyor muydu gerçekten? “Sikeyim böyle işi!” diye homurdandı ve beceremeyeceğini bile bile uyumaya çalıştı.
***
Sabah uyanan Serdar içindeki piçlikle sırıttı ve yatakta uzanıp, telefonundan kendini fotoğraf çekti. Üstsüz bir şekilde...
Ardından Instagrama hikayesine koyup, ‘Herkese Günaydın’ yazıp, arkasından da oldukça manidar olan ‘Dolu Kadehi Ters Tut’ grubunun ‘Islansın’ şarkısını ekleyip, paylaştı. Bakalım sevgilisi kıskanç mıydı?
-
Aybeniz esneyerek uyandı ve telefonu eline alıp yüzünü buruşturdu. “Hani günaydın mesajı?” dedi kendi kendine. Uyanmamıştır daha, deyip, telefonunu da alıp yine esneye esneye lavaboya girdi. Sevgilisinden 'günaydın mesajı' bekleyen kalpçikli kızlara benzediğine inanamıyordu. Bir kere o romantik değildi ki... Ahhh....
Önce mesajlarına baktı, gruplardan gelen mesajları okuduktan sonra, Instagram hesabına girdi ve ilk sırada gördüğü Srdr.özsoylar yazılı hikayenin üstüne basıp, gördüğü fotoğraf, yazan yazı ve arkadan çalan "Gel de yatağım ıslansın..." gibi +18 sözleri olan şarkıyla gözleri kocaman açıldı.
“Sıçtığım boka bak, cümle aleme günaydın demiş, bana demiyor! O da yetmemiş yatağına çağırıyor bir de... Yatağım ıslansınmış... Sıçayım da o yatağa gör bak nasıl ıslanıyor. Ama sen çok yanlış kişiyle sidik yarıştırıyorsun sevgilim çok...!” gözlerini kıstı, “Ne sandın acaba, seni arayıp triplere girip, o taş götünü kaldıracağımı mı?”
Saçını savurup, sinirle çıktı lavabodan ve aynanın karşısına geçip başını sağa sola sallayarak saçlarını iyice dağıttı, tatlı (!), mini şortlu ve göbeği açıkta kalan pijamasıyla, dudaklarını büzerek fotoğraf çekti kendini. Sonra da hikayesine “Uyananlar burada mı?” yazarak paylaştı. Arkasına da fon müzik olarak İsmail Yk’nın ‘Bomba Bomba’ şarkısının tam da şu kısmını ekledi.
“Doksan altmış doksan vücudum var!
Doya doya bitmez tadım!”Kahkaha atarak kendini yatağa atan Aybeniz, gelecek cevabı zevkle beklemeye koyuldu. “Sen hangi cambazla hangi ipte yürüyorsun Serdar bey. Efsaneymiş, kıçımın efsanesi!”
-
Serdar ailesi kahvaltı ederken bir yandan sohbet ediyor, bir yandan da arada internete bakıp, kızın cevap verip vermediğine bakıyordu. İnat mıydı neydi? Bir günaydın yazmamıştı. Tüm listesi cevap vermiş, bir o vermemişti. “Keçi,” diye içinden geçirirken sayfayı yenilediği an başa gelen hikayelerden ‘Aybenizülgen’ yazanı görünce kaşlarını havalandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM BENİM * MUCİZE SERİSİ I -FİNAL
RomanceEvlenmekle işi olmayan iki serseri genç ve onları zorla evlendiren birbirinden deli iki baba... "Senden nefret ediyorum canım karıcığım benim!" Kız gülümsedi, "Ah... Nefretini sikeyim senin aşkım kocam benim..." "Bende seni inşallah bebeğim." SERSER...