Uzun ve romantik komedili bir bölüm sizlerle :)
-*-
Rojda öylece teste bakarken ağladığının farkında bile değildi. Adamın elinden testi alıp kalktı koltuktan ve yavaş adımlarla merdivenleri çıkarken, Erdem de peşinden kalkıp gitmişti.
“Rojda iyi misin? Rojda, birtanem bir şey söyle!”Rojda büyük banyoya girdiğinde Erdem kapıda öylece onu izliyordu. Duşun suyunu açıp altına giren kadın yere çöküp fayansa dayadı sırtını ve bağıra bağıra ağlamaya başladığında Erdem koşarak yanına gitti. Ona sıkı sıkı sarılıp, yanaklarını öpüyordu.
“Hamileyim, Erdem ben hamileyim!” diye mutlulukla bağıran karısına Erdem de gülümseyerek bakıyordu.
“Anne-baba oluyoruz Rojda Ülgen, nasıl berbat bir şeyiz bilmiyorum, her şeyi batıracağız, bazı zamanlar sabrımız bitecek sinirlerimiz bozulacak, ağlayacağız ama başaracağız sevgilim, söz veriyorum sonunda başaracağız. Mükemmel anne-baba olacağız.”Rojda başını aşağı yukarı salladı, “Başaracağız.” Kadın adamın yanaklarını tutup, dudağını dudağıyla birleştirdi ve üzerindeki tişörtü hızla çıkardı.
“Bebek...”
“Sadece öpüşeceğiz Erdem Ülgen, ondan bir şey olmaz. Ama tenini hissetmek istiyorum. Bu mucizeye bir şey olsun asla istemem.”
Erdem de gülerek onun üzerindeki tişörtü çıkardı ve öpüşmeye devam ettiler. İkisi de bir süre sonra nefes nefese durakladılar.
Rojda onun gözlerinin içine bakarak “Seni seviyorum...” diye mırıldanınca Erdem alnını kızın alnına dayadı.“Bende seni deliler gibi seviyorum Rojda Ülgen, hayatımdaki en büyük iyikimsin ve seni köpek gibi kıskanıyorum.”
Rojda kıkırdadı, “Bende seni kıskanıyorum. Hemde çok çok çok çok...”
İkisi birbirlerine sarıldığında Erdem suyu kapadı. “Hadi çıkaralım seni de giyin, hasta olacaksın.”
Birlikte duştan çıktıktan sonra Erdem onu giydirdi, saçlarını kuruttu ve aşağı indiklerinde “Sen burada bekle, ben sana sıcak bir şeyler getireyim,” dedi.“Ben sevdim bu hamileliği, ne güzel hizmet ediyorsun bana.”
“Siktirtme şimdi bana belanı aşkım, sanki önceden etmiyorduk hizmet.”
Rojda koltukta uzanıp, pikeyle örtündü, “Ediyordun ama ardından beceriyordun. Şimdi böyle karşılıksız olunca az bi şımardım.”
“Belli, şımarık pislik gibi davranıyorsun.”
“Bana bak, ben bebek taşıyorum karnımda. Sen beni sikemezsin ama ben senin o götünü becerebilirim, istersen şansını zorlama.”Erdem yüzünü buruşturdu, “Lan kocaman anne oluyorsun, hala gözün kıçımda. Al senin olsun sik de, sende kurtul bende.”
Rojda adama döndü, “Erdem!” diye bağırdı.
“Ne?”
“Bebek anne karnında duyarmış konuşulanları, öyle şeyler dememeliyiz. Terbiyesiz mi olsun bebeğimiz? Bize ‘Bi siktirin gidin başımdan’ mı desin?”Erdem iki kupayla kızın yanına gelip, pikenin diğer tarafına girdi ve bir kupayı kıza uzattı, “Saçmalama aşkım ya, geçen gittiğimiz kafedeki bebeği görmedin mi, o kadar ‘şişt bebek bebek’ dedik, dönüp suratımıza bakmadı. Doğmuş bebek duymuyor, doğmayan bebek ne duysun? Hem kaç katman var arada, o suyun içinde, nasıl duysun Allah aşkına? Hurafe onlar hurafe.” Kadının bacağını okşadı, “Ayrıca sen bana ‘siktir’ falan demezsen, ben kendimi eksik hissederim. Aşkım, kelimesinden daha çok ağzına yakışıyor.”
“Sağol ya, pislik herif!”“Hadi iç şu çayını da, bir an önce odamıza çıkıp sana sarılarak uyumak istiyorum.”
“Peki.” Sonra mutlulukla gülümsedi, “Biz anne-baba olacağız inanamıyorum.”
“Bende inanamıyorum. Haftasonu İzmir’e gidip, ailelerimize söyleyelim. Telefondan vermeyelim bu müjdeyi. Surat ifadelerini çok merak ediyorum.”“Tamam. Güzel bir sürpriz yapalım o zaman, öyle kuru kuru demeyelim hamileyim diye.”
“Anlaştık,” dedi ve çayları bitine kadar bir iki plan yapmışlardı. Erdem kızın çayı bitince ayağa kalkıp onu kucağına aldı.
“Ooo ulaştırma da dahil demek hizmetinize Ülgen Ltd. Şti.”
Adam kahkaha attı, “Yarın doktor bir onay versin, bak bakalım daha neler dahil hizmetimize. Sınırsız hizmet...”
“Ooo... Kulağa çok iştah açıcı geliyor,” deyip adamın boynunu yalandan ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİM BENİM * MUCİZE SERİSİ I -FİNAL
RomansaEvlenmekle işi olmayan iki serseri genç ve onları zorla evlendiren birbirinden deli iki baba... "Senden nefret ediyorum canım karıcığım benim!" Kız gülümsedi, "Ah... Nefretini sikeyim senin aşkım kocam benim..." "Bende seni inşallah bebeğim." SERSER...