BÖLÜM 16 - BİR FOTOĞRAF ÇEKİLEBİLİR MİYİZ?

3.5K 423 164
                                    

çok ama çok beklettim, ama beklendiğine değdi diye düşünüyorum. Çok gülerek yazdığım bir bölümdü, umarım sizlerde keyif alırsınız :)

-*-

“Şimdi sen arkama geç,” dedi Rojda kocasına.
Erdem yapmacık bir şaşkınla baktı karısına, “Nasıl? Herkesin içinde mi? Annenle baban!” diyerek elini ağzına koydu, “Cık cık cık... Çok edepsizsiniz Rojda Ülgen. Fantezide zirveyi zorluyorsunuz.”
Rojda adamın yakasından tutup kendine çekti ve kimse duymadan fısıldadı, “Sikinle mi dedik Erdem Ülgen? Her şeyi götten anlarsanız böyle olur.”

“Yaa... Arkama geç, diyen sensin; yanlış anlayan ben miyim?” dedi kahkaha atarak. “Pardon da yatakta arkadan iste-”
“Erdem kes ya! Fotoğraf çekiliyoruz değil mi?”
“Biz sevişirken de fotoğraf çekiliyoruz ama yani. Peki şöyle yapalım,” dedi kadını kendine çekerek, “Söylediğin cümleden ne anlaşıldığını on kişiye soralım, bakalım kim ne anlayacak?”

“Oldu, soralım!” derken annesigile soracakken adam cık cıkladı.
“Hayır, Ülgen. Soracağım kişiler onlar değil,” dedi sinsice sırıtarak ve elindeki telefonunu çıkarıp salladı. Sonra da on kişilik bir grup yaptı sosyal sohbette. Rojda’yı ekleyip tam yazacağı an Rojda cırladı.
“Sahtekarsın sen. Bildiğin adilik yapıyorsun. Sorduğu adamlara bak, Burak Şimşek, Bade Şimşek, Çınar Soylu, Eva Soylu, Aybeniz Ülgen ile Serdar Özsoylar, Buğra ve Cemre Özsoylar, Can Ernez, Kemal abim, Eray abin, Pars ile Duygu Enver, Deniz ve Sahra Soykan ve tabiki muhteşem efsane çiftimiz, olmazsa olmazımız Cem ile Ecrin Ernez. Bunlara ‘seni seviyorum’ desen, ‘seni sikiyorum’ anlarlar zaten Erdem. Kabul etmiyorum.”

“Kabul ettin, beni ilgilendirmez. On erkeğe soracağız. Eşlerini de ekledim ki, desteklesinler.”
“Ablamla eniştemi neden eklemiyorsun, onları da ekle.”
“O sayılmaz. Enişten aşırı edepli. O kadar edepli ki, eminim ablanı becermiyordur bile. O sayılmaz o yüzden.”

“Hah! İşime gelenler topluluğu kurdum, demiyor da... Hepsi her şeyi götten anlayan ekip zaten, neyini soracaksın? Grubun adını da değiştir, ‘on erkeğe soruyoruz’ çok edepli oldu. On sikliye soruyoruz, yap onu bari şanımız yürüsün.”
“Ha ha ha, çok yaratıcısınız Rojda Ülgen. Şaşırtıyorsunuz beni,” dedi adam sırıtarak. “Soruyorum hemen.”

Erdem ‘on erkeğe soruyoruz’ adlı grubun ismini ‘on sikliye soruyoruz’ olarak değiştirdi.
Erdm: “Beyler hanımlar şimdi sizi bu gruba neden topladığımı merak ediyorsunuzdur.”
Cm: “Valla grubun ismine ve eklediğin kişilere şöyle bir baktım da çok da hayırlı bir şey için topladığını düşünemiyorum. Ne yalan söyleyim.”


Erdm: “Yok yok Cem abi, çok hayırlı bir şey için topladım. Şimdi öncelikle geçen sizde Rojda kustu falan ya.”
Cm: “Evet, sevişmek için yaptığınız numaradan bahsediyorsunuz.”
Brk: “Babacığım her şeyde araya giriyorsunuz ama, bir girmeseniz de adam sözünü bitirse. Yok yani biz diğer çocuğu sizin bu araya girmenizden yapamadık ha!”
Cm: “Lan sen yapmak istesen ben mi engel olacağım sana? Hayır, sende yer, mekan, ortam fark etmiyor da.”

Çnr: “Evet babacığım çok haklısınız valla, sınırsız edepsiziz bu konuda. Maşallah bize.”
Erdm: “Bana bir dönsek mi? Siz kavga edin diye kurmadık bu grubu.”
Cm: “Evet susun! Ecrin sen de sus!”
Ecrn: “Ben ağzımı açmadım Cem!”
Cm: “Ağzın dolu ya ondan :) he he he!”
Brk: “Bade de şuan çok müsait değil babacığım ya. Elleri dolu diye yazamıyor :) he he he!”

Cm: “ECRİN! Bak kendi sataştı!”
Erdm: “SUSUN YA!”
Brk: “Tamam, konuşanın ağzına sıçan kaçsın, bir iki üç tıp!”
Erdm: “Evet, ikinci bir emre kadar sadece ben konuşacağım. Şimdi öncelikle Rojda hamile!”
Erdm: “Kimse bir şey yazmasın! Yukarıda gördüm, Cem Ernez yazıyor... diye, yazma bir şey Cem abi, sus!”

SERSERİM BENİM * MUCİZE SERİSİ I -FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin