[MY BABYGIRL]
Starbucks, Sunway Pyramid
"Nah, hazelnut latte yang kau minta tadi"kata Laura sambil menyerahkan air tersebut pada Aulia yang sedang menaip laptop di atas meja.
"Thanks"kata Aulia sambil mengambil air yang dihulurkan oleh Laura.
"So, kau dah tenang dah?"soal Laura sebelum menghirup airnya.
"Tenanglah sikit, aku tak suka betul dengan playboy tu. Menyampah"kata Aulia.
"Tapi an, aku peliklah kenapa dia sibuk nak kejar kau sedangkan dia tahu kau tak minat and kasar?"soal Laura.
"Entahlah, aku tak faham kenapa dia sibuk sangat dengan aku padahal perempuan dah keliling pinggang dah tu"kata Aulia dengan nada menyampah.
"Kan, mentang-mentang banyak duit, orang kaya"kata Laura.
"Dia expect aku hadap sangat dia kalau duit dia banyak"kata Aulia sambil menutup laptopnya.
"Tapi aku nak tanya satu soalan boleh?"soal Laura.
"Apa?"
"Kenapa kau kasar and benci dengan lelaki eh?"soal Laura ingin tahu lalu Aulia terkedu mendengar soalan Laura.
"Kenapa kau nak tahu?"soal Aulia.
"Takdelah, aku nak tahu kenapa kau benci lelaki, mesti ada sebab kan?"balas Laura.
"Bukan aku taknak cerita pada kau, tapi aku ada sebab sendiri kenapa"kata Aulia tenang.
"Okay kalau kau dah kata macam tu, aku taknak paksa"kata Laura lalu menghirup airnya.
"So lepas ni nak pergi mana?"soal Aulia yang sudah siap mengemas barang.
"Apa kata kita pergi kedai buku?"cadang Laura.
"Bagus juga tu, aku pun nak beli novel baru"kata Aulia lalu bangun dari duduknya diikuti Laura.
"Lama siot tak pergi Sunway"kata Theo teruja.
"Kan, asyik kerja je"kata Triston.
"Korang kerja ke? Bukan banyak main je ke?"soal Arslan.
"Babi singa Narnia"kata Theo.
"Kau tak baik fitnah aku tau"kata Triston.
"Benda betul, bila masa aje korang serious?"soal Arslan lalu Theo dan Triston berfikir.
"Bila kita serious eh?"soal Theo.
"Entah, jarang kot?"kata Triston lalu Arslan menggelengkan kepala melihat mereka berdua.
YOU ARE READING
THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]
RomanceStorm Series: 3 Theo Collins, lelaki kacukan Korea-Italy. Seorang yang kacak, comel, manja dan masuk air tetapi bila muncul kedinginannya, orang di sekeliling akan berasa gerun. Namun, siapa sangka si piglet akan jatuh cinta pada seorang gadis. "Kau...