[MY BABYGIRL]
Aulia dan Laura duduk di kafeteria selepas tamat waktu kelas.
"Boringnya kelas tadi"kata Laura.
"Kan, boring gila"kata Aulia sambil bersandar di kerusi.
"Hello future wife"sapa satu suara lalu mereka menoleh.
"Kau lagi?"soal Aulia melihat Theo, Arslan dan Triston.
"Yalah aku lagi, kau kenapa?"soal Theo lalu Aulia menayangkan muka menyampah.
"Hai Laura"sapa Arslan.
"Hai Arslan"balas Laura.
"Hai Laura, hai Arslan eeee nyampah"kata Triston sambil menjeling ke atas.
"Kau tahu nama diorang?"soal Aulia pada Laura.
"Mestilah tahu, dah diorang intro kat aku semalam time aku keluar beli air"kata Laura.
"Asal aku tak tahu nama diorang?"soal Aulia.
"Dah kau tak reti nak tanya siapa suruh"celah Theo.
"Aku tak tanya kau pun"kata Aulia.
"Dah kau sibuk tanya member, owner kat depan ni tanya jelah nama dia"kata Theo.
"Eeee apa nama kau?"soal Aulia dengan nada menyampah.
"Theo Collins hensem"balas Theo selamba.
"Muka macam babi, ada hati kata diri hensem"kata Aulia lalu Theo tercengang manakala Arslan dan Triston menahan tawa melihat wajah Theo.
"Kau ni apa cakap macam tu"kata Laura berbisik namun tak dipedulikan oleh Aulia.
"Apa kau nak?"soal Aulia.
"Aku nak jumpa bakal isteri akulah"kata Theo.
"Eee apa kau cakap? Bakal isteri? Tolonglah aku tak minat nak jadi isteri kau atau mana-mana lelaki dalam dunia ni"kata Theo.
"Kau lesbian ke?"soal Theo membuatkan Laura tersedak mendengar soalan Theo manakala Aulia membeliakkan mata.
"Legit soalan Theo"bisik Arslan lalu Triston menganggukkan kepala.
"Kenapa kau soal macam tu?"soal Aulia mendatar.
"Dah kau cakap kau tak minat nak jadi isteri semua lelaki dalam dunia"kata Theo.
"Suka hati akulah nak kata apa pun kau sibuk kenapa?"soal Aulia.
"Sebab kau bakal isteri akulah aku sibuk"kata Theo.
"Aku tak sukalah kau cakap aku ni bakal isteri kau, aku jijik"kata Aulia sambil bangun dari duduknya.
"Tapi aku suka kau"balas Theo.
YOU ARE READING
THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]
RomanceStorm Series: 3 Theo Collins, lelaki kacukan Korea-Italy. Seorang yang kacak, comel, manja dan masuk air tetapi bila muncul kedinginannya, orang di sekeliling akan berasa gerun. Namun, siapa sangka si piglet akan jatuh cinta pada seorang gadis. "Kau...