[MY BABYGIRL]
"Korang lah ni, bagi kantoi"kata Theo yang memandu manakala Arslan di sebelah dan Triston di tempat duduk belakang.
"Apa pulak kitorang, kau terajang kitorang lepas tu salah kan kitorang"kata Arslan.
"Entah piglet ni, dia yang buat kita yang kena"kata Triston.
"Nasib muka aku tak calar tau"kata Arslan.
"Kalau tak jatuh market aku"kata Triston.
"Kalau calar pun kau tetap tak hensem macam aku"kata Theo.
"Eeee menyampah pulak aku dengar"kata Arslan dengan wajah jijik.
"Kan, rasa nak kahak hijau je kat muka dia ni"kata Triston.
"Oh angin bisikan padanya ku cinta dia, takkan ada yang lain, ku harap dirinya dapat mendengarnya apa yang ku rasa tentang dirinya"celah satu lagu lalu Theo dan Triston memandang Arslan.
"Kau pakai lagu tu?"soal Theo lalu Arslan tersengih.
"La ghisau"kata Triston.
"Aku lupa tukar ringtone lah"kata Arslan sebelum menekan punat hijau pada skrin telefonnya.
"Hallu , singa Narnia speaking"kata Arslan menjawab panggilan.
"Bodoh hahahahaha"kata Theo dan Triston serentak lalu gelak.
"Diamlah piglet"kata Arslan membuka pembesar suara di panggilan tersebut.
"Datang rumah sekarang"kata Aziel dalam panggilan.
"Aziel?"soal Theo, Arslan dan Triston serentak sebelum Theo kembali fokus pada pemanduannya.
"Iyalah aku, takkan Jennifer Lopez pulak"kata Aziel dengan nada perli.
"Kalau Jennifer Lopez call, aku gembira sampai bulan tau"kata Theo.
"Dah jangan nak mengarut, datang rumah sekarang"kata Aziel lalu meletakkan panggilan.
"Dia letak macam tu je"kata Arslan.
"Kau ingat kau Inara dia nak bergayut berejam"kata Theo.
"Entah, kau sedarlah kau tu single"kata Triston.
"Babi"kata Arslan geram.
"Kau cakap orang kau pun sama"kata Theo lalu Triston mencebik.
.
.
.
Theo, Arslan dan Triston tiba di rumah STORM FAMILY.
"Assalamualaikum"kata Theo, Arslan dan Triston memberi salam serentak.
"Waalaikummussalam"sahut Inara yang baru keluar dari dapur diikuti Aries dan Ariel.
YOU ARE READING
THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]
RomanceStorm Series: 3 Theo Collins, lelaki kacukan Korea-Italy. Seorang yang kacak, comel, manja dan masuk air tetapi bila muncul kedinginannya, orang di sekeliling akan berasa gerun. Namun, siapa sangka si piglet akan jatuh cinta pada seorang gadis. "Kau...