[MY BABYGIRL]
Theo memandu keretanya manakala Arslan di sebelah dan Triston duduk di tempat belakang.
"Boringlah"kata Arslan.
"Bukalah radio kita nyanyi sama-sama"kata Theo sambil memandu.
"Betul jugak tu, lagipun dah lama tak karok ni"kata Triston yang dari bersandar terus ke depankan badannya lalu Arslan membuka radio kereta Theo.
"Weh lagu favorite kita weh"kata Theo.
"Berdua lebih baik"kata Arslan teruja.
"Acha Septriasa"kata Triston.
"Aku start dulu"kata Theo.
"Okay"sahut Arslan dan Triston serentak lalu Theo mula menyanyi.
"Lihat awan di sana,Berarak mengikutiku"nyanyi Theo sambil memandu.
"Sambung singa Narnia"kata Theo.
"Pasti dia pun tahu, Ingin aku lewati"nyanyi Arslan sambil badan bergerak ke kiri dan kanan.
"Come on Fitzgerald"kata Arslan.
"Lembah hidup yang tak indah, Namun harus kujalani"nyanyi Triston.
"Okay sama-sama"kata Theo.
"Berdua denganmu, Pasti lebih baik, Aku yakin itu, Bila sendiri, Hati bagai langit, Berselimut kabut"nyanyi Theo, Arslan dan Triston serentak dengan penuh menghayati.
Tiba-tiba, ada satu kereta berhenti di hadapan mereka lalu Theo membuat brek kecemasan.
"Babi, terbantut nyanyian aku"kata Theo.
"Aku tengah feel ni"kata Arslan.
"Sial, terbantut feel aku"kata Triston lalu mereka bertiga melihat ada beberapa orang lelaki turun dari kereta tersebut sambil tangan mereka memegang kayu.
"Siapa pulak malam-malam ni nak buat reunion"soal Theo.
"Langau ni confirm"kata Arslan.
"Harap diorang dah mengucap"kata Triston lalu mereka bertiga turun dari kereta.
"Apa korang nak?"soal Arslan mendatar.
"Kitorang datang just nak pesan jangan dekat dengan Aulia, dia hak boss kitorang"kata salah seorang lelaki itu.
"Korang siapa nak halang aku dekat dengan Aulia?"soal Theo sinis.
"Ei kau jangan banyak bunyi lah, pecah muka kau karang"kata lelaki itu.
"Pecahlah, tengok muka siapa pecah dulu"kata Triston.
"Serang"kata lelaki itu pada kawan-kawannya lalu mereka mula menyerang Theo, Arslan dan Triston.
YOU ARE READING
THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]
RomanceStorm Series: 3 Theo Collins, lelaki kacukan Korea-Italy. Seorang yang kacak, comel, manja dan masuk air tetapi bila muncul kedinginannya, orang di sekeliling akan berasa gerun. Namun, siapa sangka si piglet akan jatuh cinta pada seorang gadis. "Kau...