MTC 10🧡

6.7K 616 127
                                    

[MY BABYGIRL]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[MY BABYGIRL]

"Okay class, that's all for today, see you in two days"kata sir Latif selepas kelas tamat.

Aulia dan Laura terus memasukkan beberapa helai nota yang ditulis diikuti buku nota ke dalam tote bag miliknya.

"Aulia"sapa satu suara lalu mereka berdua menoleh dan menayangkan wajah menyampah apabila melihat Fendy.

"Apa kau nak?"soal Laura menyampah.

"Aku tak cakap dengan kaulah, perempuan"kata Fendy lalu memandang Aulia.

"Aulia, I panggil you ni"kata Fendy.

"Kisah pulak aku, kau panggil aku ke tak"kata Aulia mendatar.

"I nak cakap dengan you"kata Fendy.

"But I don't, jom Laura"kata Aulia lalu bangun bersama Laura. Baru sahaja dia ingin melangkah pergi bersama Laura, tangannya ditarik oleh Fendy.

"Lepaskan akulah Fendy!"marah Aulia sambil meronta meminta tangannya dilepaskan.

"Kau pahal rentap tangan dia"celah Laura cuba menarik Aulia.

"Kau jangan campur, ini hal aku dengan Aulia, kau jangan sibuk perempuan"kata Fendy dingin lalu menolak Laura sehingga dia hampir terjatuh.

"Laura!"jerit Aulia sambil cuba melepaskan tangannya dari genggaman Fendy.

Tubuh Laura ditahan oleh seseorang saat dia hampir jatuh ke lantai lalu dia mendongak melihat susuk tubuh yang menyelamatkan dirinya.

"Are you okay miss Laura?"soal Arslan dengan senyuman penuh manis.

"Err okay okay, thank you awak"kata Laura sambil membetulkan posisi badannya yang hampir jatuh tadi.

"Your welcome"balas Arslan lembut lalu dia melihat Theo yang berada di hadapan Fendy dan Laura.

"Epik ni"kata Triston yang sedang makan popcorn di sebelah Arslan.

"Kan, dijamin muka mamat ni pecah kejap lagi"kata Arslan sambil mengambil sedikit popcorn dari Triston manakala Laura menumpukan perhatian pada situasi di hadapannya.

"Kau pahal pegang tangan dia?"soal Theo mendatar.

"Kau siapa nak masuk campur?"soal Fendy.

"Aku bakal suami dia, kau pahal?"balas Theo lalu Aulia dan Fendy terkejut.

"Betul ke Aulia, dia bakal suami you?"soal Fendy menyentakkan Aulia lalu Aulia memandang Theo dan Fendy silih berganti.

"Kalau betul pun kau sibuk kenapa?"soal Aulia.

"I tak percaya you bakal isteri mamat tak hensem ni"kata Fendy memandang Theo.

"Matilah mamat ni kejap lagi"kata Triston.

THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]Where stories live. Discover now