MTC 15🧡

6.6K 548 30
                                    

[MY BABYGIRL]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[MY BABYGIRL]

Theo, Arslan dan Triston menghantar Aulia dan Laura balik ke asrama mereka.

"Okay kita dah sampai"kata Arslan yang berada di sebelah Theo yang memandu.

"Terima kasih Theo, Arslan, Triston sebab tolong Aulia"kata Laura sebaik sahaja turun dari kereta bersama Aulia.

"Yang lagi sorang tu bisu ke tak reti ucap terima kasih?"soal Theo perli.

"Tak kuasa aku, bukan aku yang suruh kau selamatkan aku"kata Aulia tanpa perasaan lalu berjalan ke arah asrama.

"Geram pulak aku dengan minah tu, dah tolong pun ego lagi tu"kata Theo geram.

"Maaf ya pasal Aulia, saya minta diri dulu"kata Laura serba salah dengan sikap ego Aulia terhadap Theo.

"Bye awak, jaga diri"kata Arslan lalu Laura menganggukkan kepala sebelum melambai ke arah Arslan.

"Bye awak, jaga diri eeee geli"kata Theo menyampah.

"Nak muntah tengok singa menggatal"kata Triston lalu Arslan menjeling tajam ke arah Theo dan Triston yang menayangkan muka tak bersalah.

"At least lembut juga hati miss crush aku tu, bukan macam pujaan kau tu hati keras macam batu nisan"kata Arslan.

Zap!

Theo memegang dada akibat mendengar ayat yang keluar dari mulut Arslan manakala Triston sudah gelak bersama Arslan.

"Babi terasa sial"kata Theo geram.

"Benda betul, hati Aulia tu keras dengan ego tinggi lagi"kata Arslan.

"Entah, dulu kecil-kecil telan simen agaknya, tu yang hati keras macam batu tu"kata Triston.

"Ala nanti lama-lama cairlah tu dengan aku"kata Theo.

"Agak-agak bila?"soal Arslan.

"Masanya?"soal Triston.

"Soon maybe"kata Theo lalu Arslan dan Triston menganggukkan kepala sebelum Theo memandu keluar dari kawasan asrama tersebut.

.

.

.

Aulia dan Laura melangkah masuk ke dalam bilik mereka.

"Kau ni kan, apa yang susah sangat eh kau nak ucap terima kasih?"soal Laura geram.

"Apa?"soal Aulia yang sudah baring di atas katil.

"Apa kau tanya aku? Kau tu kenapa? Theo tu punya baik selamatkan kau, kau boleh buat tak tahu je"kata Laura.

"Buat apa nak ucap terima kasih kalau aku memang tahu dia nak aku kahwin dengan dia kalau dia selamatkan aku, bukan ikhlas pun"kata Aulia.

THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]Where stories live. Discover now