MTC 14🧡

6.1K 554 36
                                    

[MY BABYGIRL]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[MY BABYGIRL]

"Boss, kita dah dapat perempuan tu"kata lelaki itu pada Fendy melalui panggilan telefon.

"Bagus, bawak dia pergi tempat biasa"kata Fendy.

"Baik boss"balas lelaki itu lalu meletakkan panggilan.

"Agak-agak kita dapat tak rasa perempuan ni lepas boss rasa?"soal kawan lelaki itu.

"Bagi kot, takkan dia nak makan sorang"kata lelaki yang memandu itu lalu gelak.

Tanpa mereka sedar, kereta Theo sedang mengekori mereka dari belakang.

"Sial"kata Theo yang sedang memandu dengan nada dingin.

"Kerja siapa ni?"soal Arslan.

"Manalah aku tahu, tanya aku buat apa?"soal Theo.

"Entah singa Narnia ni, bodoh eh?"soal Triston lalu Arslan mencebik geram.

"Saya tahu siapa"kata Laura lalu Arslan dan Triston memandang Laura manakala Theo masih fokus dengan pemanduannya.

"Siapa?"soal Triston.

"Fendy"jawab Laura.

"What!?"jerit Arslan dan Triston serentak.

"Janganlah jerit macam tu babi, langgar divider ni kang"kata Theo yang masih fokus mengejar van di hadapannya.

"Dalam kereta ni ada senjata ke?"soal Triston.

"Mestilah ada gila, dah confirm semua kereta kita Aziel letak senjata just in case"kata Arslan.

Laura terkejut apabila Triston mengeluarkan riffle M4 dari bawah kerusi.

"Saya tahu awak tanya kitorang siapa and kenapa kitorang ada senjata tapi tunggu urusan ni selesai"kata Arslan yang perasan Laura terkejut.

Laura tidak menjawab sebaliknya menganggukkan kepala tanda faham.

Mereka tiba di sebuah gudang namun mereka meletakkan kenderaan mereka sedikit jauh supaya tidak dapat dikesan.

"Kau tunggu sini, Laura. Jangan keluar dari kereta, faham?"soal Theo lalu Laura menganggukkan kepala sebelum Theo turun dari kereta.

"Jangan pergi mana-mana, nanti kitorang datang balik"kata Arslan

"Hati-hati awak"pesan Laura pada Arslan lalu Arslan menganggukkan kepala sebelum mengekor Theo dan Triston.

"Hati-hati awak, menyampah pulak aku"kata Theo.

"Rasa nak kahak je tadi"kata Triston.

"Sial"kata Arslan menahan geram.

"Mana korang nak bawak aku ni?"soal Aulia dengan nada tinggi sambil meronta cuba melepaskan diri.

THEO COLLINS: THE JOKER [COMPLETED]Where stories live. Discover now