⁰⁶ Δεν είσαι νορμάλ αν δεν έχεις playlist για daydreaming.

459 34 112
                                    

"Όπα, cowboy! Χαλάρωσε λίγο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Όπα, cowboy! Χαλάρωσε λίγο.
Εσύ και εγώ δεν έχουμε
φτάσει ακόμα σε αυτό
το επίπεδο οικειότητας.
Βασικά, δεν θα φτάσουμε
ποτέ σε αυτό το επίπεδο."

. *   ✦ .  ⁺   .

Η Sunny είχε πολλά playlists. Πολλά. Είχε φροντίσει να φτιάξει αρκετά για κάθε περίσταση της ζωής της και για  κάθε συναίσθημα που ένιωθε. Όταν ήταν μικρή και την ρωτούσαν οι γονείς της τι την απασχολεί αυτή απλά έψαχνε για μερικά λεπτά στις αλφαβητικά αποθηκευμένες λίστες της και τους έβαζε να ακούσουν το τραγούδι που αισθανόταν ότι περιέγραφε καλύτερα την κατάστασή της. Οι γονείς της όσα χρόνια και αν περνούσαν δεν καταλάβαιναν ποτέ τι πραγματικά συνέβαινε με την μικρότερη κόρη τους, αλλά έκαναν ό,τι άρμοζε στην περίσταση. Προσποιούνταν πως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Σαν να έκρυβαν την σκόνη κάτω από το χαλί και μετά ισχυρίζονταν πως είναι ψυχαναγκαστικοί με την υγιεινή και την καθαριότητα.

Μία playlist, που είχε και θα έχει πάντα ειδική θέση στην καρδιά της, είναι αυτή που ακούει όταν μαγειρεύει. Η μαγειρική είναι τελετουργία για την Sunny. Το φαγητό για εκείνη δεν είναι απλά ένα μέσω επιβίωσης, αλλά ένα παιχνίδι γεύσεων, χρωμάτων και αισθήσεων. Η μαγειρική είναι ένα ατελείωτο ταξίδι, διακοπές δίχως όρια. Σέβεται το φαγητό πολύ περισσότερο από ότι σέβεται τους νόμους του κράτους. Για αυτούς τους λόγους αντιπαθεί τα λαίμαργα άτομα και αυτούς που πετούν μεγάλες ποσότητες φαγώσιμων στα σκουπίδια.

Σκούπισε τον πάγκο της μικροσκοπικής κουζίνας και έβαλε το ταψί με τα κανελόνια στο φούρνο. Επειδή έφτιαξε τα κανελόνια με μπεσαμέλ και κιμά σκέφτηκε πως θα πρέπει να ετοιμάσει επιπλέον και ένα vegan φαγητό για τον Leo. Έριξε μια γρήγορη ματιά στο τετράδιο με τις συνταγές της και είδε πως είχε πολύ καιρό να φτιάξει φαλάφελ. Ενθουσιασμένη δυνάμωσε το επόμενο τραγούδι και άρχισε την μαγειρική. Γλυκό είχε φτιάξει χτες στις 2 το βράδυ, επειδή ως συνήθως είχε υπερένταση και κάποιος έκανε φασαρία παίζοντας σαξόφωνο. Αν δεν την απορροφούσε η ετοιμασία της vegan σοκολατόπιτας και του παγωτού μπανάνας τότε θα είχε γίνει (για ακόμα μία φορά) Τρίτος Παγκόσμιος πόλεμος. Η σοκολατόπιτα έσωσε την ζωή του Dexter.

Age Of Uncertainty Where stories live. Discover now