²⁵ Δεν πιστεύω στους κακούς οιωνούς, αλλά πιστεύω στους κακούς οιωνούς.

296 22 112
                                    

"Έχεις φέρει μαζί σουτα ακουστικά;"

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

"Έχεις φέρει μαζί σου
τα ακουστικά;"

. *   ✦ .  ⁺   .

Λένε πως αν δεις μαύρη γάτα στο δρόμο είναι κακή τύχη. Το ίδιο ισχύει και για τους σπασμένους καθρέπτες, το άνοιγμα ομπρέλας σε εσωτερικούς χώρους, το να ρίξεις κάτω αλατιέρα, να περάσεις κάτω από σκάλα και να σκοτώσεις πασχαλίτσα. Κακοί οιωνοί, έτσι τους λέει ο κόσμος. Η Sunny φυσικά ποτέ της δεν πίστεψε σε αυτές τις υπερβολικές ανοησίες, όπως και σε πολλά άλλα. Ζώδια, μαύρη μαγεία, χαρτομαντεία, νεράιδες, βρικόλακες, λυκάνθρωποι, γοργόνες και καλικάντζαροι, τα έβρισκε όλα το ίδιο χαζά και παιδικά. Βγαλμένα από την ανθρώπινη βλακεία που δυστυχώς επιβίωνε με το πέρασμα του χρόνου. Κατάλοιπα ενός μακρινού Μεσαίωνα, ενός κόσμου πολύ μακριά χρονικά, όμως παράλληλα πολύ κοντά μας.

Η ροζομάλλα είχε προγραμματίσει ακριβώς τι θα βάλει για την θεατρική παράσταση της Palmer, μία εβδομάδα πριν. Δεν υπήρχε περίπτωση να την πατήσει όπως τότε με το club! Ο Leo και οι στυλιστικές του ικανότητες θα έμεναν στο ράφι για λίγο. Το θέατρο είναι χώρος πολιτισμού και καλλιτεχνικής έκφρασης, οπότε θα έπρεπε να βάλει κάτι σχετικά επίσημο και σοβαρό. Επιπλέον, εκτός από την προετοιμασία των ρούχων της, φρόντισε να ενημερωθεί για την παράσταση που θα παρακολουθούσαν, διαβάζοντας σχετικές πληροφορίες για την πλοκή και τους χαρακτήρες στο ίντερνετ. Ήθελε να εντυπωσιάσει την Palmer με τις γνώσεις της και να κάνει τον Dexter να αισθανθεί ηλίθιος. Εκτός αν και αυτός ήξερε για την παράσταση. Γαμώτο.

Μόλις η μορφή του εμφανίστηκε στην σκέψη της ένα καυτό κύμα ανησυχίας διαπέρασε το κορμί της. Ο ανισόρροπος την εκνεύριζε τόσο πολύ για λόγους ανεξήγητους. Το κουδούνι της πόρτας χτύπησε και εκείνη έτρεξε, με την εικόνα του ακόμα νωπή στο μυαλό της, να ανοίξει. Στο κατώφλι δεν ήταν άλλος, παρά ο πολυαγαπημένος, ανεπανάληπτος, αξιολάτρευτος, αξιοθαύμαστος, αξιότιμος μπασίστας της διπλανής πόρτας.

Age Of Uncertainty Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ