"Έχει περισσότερη
πλάκα να ενοχλώ
εσένα.". * ✦ . ⁺ .
Το να γυρίζεις στην δουλειά μετά από διακοπές είναι ό,τι χειρότερο και η Sunny το διαπίστωσε με άσχημο τρόπο. Από το πρωί έτρεχε σαν την τρελή για να εξυπηρετήσει τους πελάτες. Μέσα σε λίγες ώρες είχε περάσει από όλα τα πόστα. Από το σερβίρισμα στο ταμείο και μετά στην επίβλεψη του παιδότοπου. Το μεσημεριανό διάλειμμα της είχε βγει από την μύτη, αφού μέχρι και τότε ήταν υπεύθυνη για ένα παιδικό πάρτι. Οι γονείς είχαν αφήσει ελεύθερα τα αγρίμια τους να περιφέρονται στον χώρο ουρλιάζοντας σε άκυρες στιγμές και πετώντας τα πλαστικά μπαλάκια στην τζαμαρία. Ένα νιάνιαρο είχε κρεμαστεί από το χέρι της μάνας του και γκρίνιαζε για το λιωμένο παγωτό του. Το σκηνικό αυτό θα μπορούσε να γίνει υπέροχη διαφήμιση για προφυλακτικά και χάπια αντισύλληψης.
"Συγγνώμη!" Μία κυρία με σνομπ ύφος έκανε νόημα στην εξαντλημένη ροζομάλλα. "Το παγωτό που σέρβιρες στον γιό μου είναι λιωμένο."
"Είμαι απολύτως σίγουρη πως το παγωτό ήταν μία χαρά όταν εγώ το σέρβιρα. Μάλλον άργησε να το φάει και για αυτό έλιωσε." Την διόρθωσε όσο πιο ευγενικά μπορούσε.
"Τολμάς και με αμφισβητείς;" Θίχτηκε και τίναξε το μαλλί της.
Ναι, σήμερα ξύπνησα και είπα: "Ας αμφισβητήσω έναν πελάτη."
"Προσπαθώ να σας εξηγήσω ότι το παγωτό δεν σερβιρίστηκε λιωμένο, όπως εσείς υποθέσατε." Κράταγε το ψεύτικο χαμόγελό της με μεγάλη δυσκολία.
"Και πώς μπορώ να είμαι σίγουρη; Μπορεί να λες ψέματα." Η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει. Η υπομονή της μας εγκαταλείπει.
"Ακούστε! Το παγωτό που προσφέρουμε διατηρείται σε καταψύκτες. Καταψύκτες! Ξέρετε τι είναι οι καταψύκτες; Είναι αυτά εκεί! "Έδειξε με το δάχτυλό της. "Αυτά με τις βιτρίνες για να βλέπει ο κόσμος τις γεύσεις που έχουμε. Ξέρετε τι κάνουν; Κρατούν το παγωτό παγωμένο, κρύο! Άρα πώς γίνεται να το σέρβιρα λιωμένο αφού ήταν εκεί πριν;"
YOU ARE READING
Age Of Uncertainty
Humor"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022