⁴² Κάθε τέλος είναι μία νέα αρχή ή απλά ένα τελευταίο τελειωτικό τέλος.

324 22 72
                                    

"Σταμάτα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Σταμάτα. Με κάνεις
να νιώθω όμορφα,
ανισόρροπε!"

. *   ✦ .  ⁺   .

Το ταξίδι προς το αεροδρόμιο ήταν μία από τις πιο αλλόκοτες εμπειρίες της ζωής της. Της θύμιζε τα όνειρα που έβλεπε μικρή όταν είχε πυρετό. Αυτά με τα ιπτάμενα καγκουρό, τα δελφίνια κλόουν, τα φουσκωτά μπαλόνια σε σχήμα μαρμότας, τους Ινδούς Power Rangers, τα χορευτικά νούμερα της Dua Lipa και τους εξωγήινους δεινόσαυρους από τον Πλούτωνα. Το κοινό τους με τον αποχαιρετισμό του ανισόρροπου ήταν πως και τα δύο την τρόμαζαν και την έκαναν να αναρωτιέται για το νόημα της ύπαρξής της.

Σχεδόν άυπνη από τα χτεσινά γεγονότα ακολούθησε μαζί με όλους τους υπόλοιπους τον Dexter στο αεροδρόμιο για τον τελευταίο αντίο τους. Το βάρος που πλάκωνε την καρδιά της ήταν αβάσταχτο. Στο μυαλό της έπαιζαν εικόνες από το προηγούμενο βράδυ με αυτούς αγκαλιά κάτω από τα ζεστά σκεπάσματα. Οι ψίθυροί του στο αυτί της ήταν αρκετοί για να την γεμίσουν με αισιοδοξία, μια έννοια που την είχε χάσει για πολύ καιρό και τώρα την καλωσόριζε πάλι στην ζωή της. Θα ορκιζόταν πως ένιωθε ακόμα το απαλό άγγιγμά του στους γυμνούς γοφούς της και την κοιλιά της. Με τα δάχτυλά του είχε διασχίσει τα σημάδια των ραγάδων, τα οποία η ίδια λάτρευε ακόμα περισσότερο από ότι πριν. Για εκείνον οι ερωτικοί αναστεναγμοί της ακούγονταν σαν λατρεμένη μελωδία που είχε πρωτοακούσει κάποτε σε έναν πειρατικό jazz ραδιοφωνικό σταθμό και από τότε δεν είχε καταφέρει να ξεχάσει. Σίγουρα προστέθηκε στην λίστα με τα αγαπημένα του τραγούδια, ίσως (χωρίς να θέλει να το δηλώσει) να ήταν και το αγαπημένο του.

Πώς θα μπορούσε άραγε μετά από όλα αυτά να τον αφήσει να φύγει; Είχαν περάσει πολύ καιρό στα χαρακώματα πολεμώντας γενναία ο ένας τον άλλον. Ένα ρητό λέει πως στον πόλεμο και στον έρωτα όλα επιτρέπονται, όμως από ένα σημείο και μετά αυτοί οι δύο δεν ήξεραν τι ακριβώς είχαν μεταξύ τους. Στην αρχή η Palmer ήταν η αιτία της διαμάχης τους και οι προηγούμενες τεταμένες σχέσεις τους δεν βοήθησαν την κατάσταση. Η φασαρία κάποτε την έφερνε στα όριά της. Τώρα θα έδινε τα πάντα για να την ακούει κάθε μέρα. Θα έδινε ό,τι είχε για να παραμείνει το διπλανό διαμέρισμα ζωντανό. Μάλιστα υποσυνείδητα γνώριζε πως αυτό αποτελούσε δικαιολογία για να τον βλέπει.

Age Of Uncertainty Where stories live. Discover now