³⁴ Αλλού βαρούν τα όργανα, αλλού χορεύει η Sunny.

266 23 55
                                    

"Έμενα να με αφήσετεστην ησυχία μου να φάωτην σαλατούλα μου

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Έμενα να με αφήσετε
στην ησυχία μου να φάω
την σαλατούλα μου."

. *   ✦ .  ⁺   .

Ο τελευταίος γάμος στον οποίο είχε βρεθεί, ήταν της ξαδέρφης του μπαμπά της. Η Sunny τότε περνούσε μία πολύ δύσκολη φάση της εφηβείας της, εκείνη με τις απανωτές υπαρξιακές κρίσεις και τα αναρίθμητα mental breakdowns, που καραδοκούσαν πίσω από κάθε μικρή στιγμή αισιοδοξίας. Ήταν σαν να την περίμεναν να ευτυχίσει για λίγο ώστε να εμφανιστούν για να διαλύσουν τα πάντα στο πέρασμα τους. Παρά τα υστερικά παρακάλια της για να μην ακολουθήσει την υπόλοιπη οικογένεια σε αυτό το event, η μαμά της την έντυσε σαν παραφουσκωμένο κουφέτο με ένα παλιό φόρεμα της μεγαλύτερης αδερφής της και την έσυρε με το ζόρι μαζί τους.

Στο γλέντι, ενώ όλοι συγκινήθηκαν με τον λόγο του κουμπάρου, η δεκαεξάχρονη ηλιαχτίδα αντιλήφθηκε από μακριά πως όλα αυτά ήταν μια φτηνή παράσταση τσίρκου. Λίγους μήνες μετά, μάλιστα, όλο το σόι έμαθε πως ο εξαίρετος γαμπρός με την στρωμένη δουλειά και το διαμέρισμα στο κέντρο και ο ντροπαλούλης, συμπαθητικούλης, γλυκούλης κουμπαρούλης έβγαζαν τα ματάκια τους σχεδόν τρία χρόνια! Συντετριμμένη, η ξαδέρφη του μπαμπά της, παράτησε την ζωή της στην Αμερική και μετακόμισε στην Ταϊλάνδη, ανοίγοντας spa ευεξίας και χαλάρωσης.

Λίγο οι ανάμεικτες σκέψεις για την σεξουαλικότητά της, λίγο η ασταθής περίοδος της εφηβείας και λίγο η απογοήτευση για το ανθρώπινο είδος, έκαναν την νεαρή Sunny να αμφιβάλλει για το αν θα παντρευόταν ποτέ της ή αν θα έβρισκε γενικά κάποιο άτομο που θα την αγαπάει τόσο και με το οποίο θα ανέπτυσσε ένα βαθύ συναισθηματικό δεσμό. Επιπλέον, θεωρούσε τον γάμο σαν μία παράλογη κοινωνική σύμβαση, όπου στην επέβαλαν οι οικογένειά σου και ο κόσμος γύρω σου, χωρίς καν να γνωρίζουν τις ανάγκες σου και τι ταιριάζει πραγματικά σε εσένα. Δεν ήταν σε καμία περίπτωση κατά του, όμως δεν μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της μέσα σε αυτή την συνθήκη.

Age Of Uncertainty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin