"Ζουζουνομπουρμπουλυθρίνι
μου!". * ✦ . ⁺ .
Η Sunny είχε καιρό να ταξιδέψει με αεροπλάνο και είχε την χαρά να αναβιώσει τραυματικές εμπειρίες. Αρχικά, τα τρίδυμα νήπια που έκλαιγαν σε όλο το ταξίδι ακριβώς δίπλα της και ύστερα το τρισάθλιο φαγητό των αεροπλάνων. Καθόλου γεύση, καθόλου χρώμα, καμία ποιότητα και οι μερίδες ήταν πιο μικρές και από τις πιθανότητες της να ευτυχίσει σε αυτή την διάσταση. Πέρασε το ταξίδι της ακούγοντας εκνευριστικά, mainstream, χριστουγεννιάτικα τραγούδια και διαβάζοντας διάφορα άρθρα στο ίντερνετ, όπως το "10+1 tips για να επιβιώσεις τις γιορτές με την οικογένεια σου". Στο μυαλό της έκανε πρόβα όλες τις αδιάκριτες ερωτήσεις που θα της έκαναν και τις σχετικές απαντήσεις. Αυτό όμως για το οποίο φοβόταν περισσότερο ήταν για την γνωριμία με τα νέα μέλη της οικογένειας.
"Δηλαδή εσύ τους γνώρισες;" Ρώτησε τον πατέρα της, ο οποίος είχε έρθει να την πάρει με το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο. "Πώς σου φάνηκαν γενικά;"
"Καλά παιδιά φαίνονται." Απάντησε κάπως αδιάφορα και γύρισε την συζήτηση σε επικίνδυνα μονοπάτια. "Εσύ θα μας φέρεις ποτέ κανέναν;"
"Όπως το είπες, μπαμπά. Ποτέ κανέναν."
"Ω έλα τώρα! Πάω στοίχημα πως στην Νέα Υόρκη θα υπάρχουν πολλά αξιότιμα παλικάρια! Όλο και κάποιον θα βρεις και εσύ. Απλά πρέπει να είσαι ανοιχτή σε νέες γνωριμίες και φυσικά να προσέχεις πολύ. Όταν εγώ γνώρισα την μαμά σου..." Και συνέχισε να μιλάει μόνος του για το υπόλοιπο της διαδρομής.
Εκείνη έγειρε το κεφάλι της βαριεστημένα στο παγωμένο παράθυρο και κοίταγε τον δρόμο μελαγχολικά σαν να βρισκόταν σε video clip του 2009. Κανένα μέλος της οικογένειας της δεν ήξερε πως είναι bisexual. Δεν τους το είχε πει ποτέ, όχι επειδή φοβόταν πως δεν θα την αποδέχοταν, αλλά γιατί την κούραζε και μόνο η ιδέα πως θα έπρεπε να τους εξηγήσει τι είναι και γιατί είναι αυτό που είναι. Πολλά είναι. Το πρόβλημα ήταν πως ενώ η ίδια αισθανόταν ποια είναι, δεν μπορούσε να το εκφράσει με λόγια. Επιπλέον, δεν ένιωθε την ανάγκη να το εκφράσει καν. Οπότε τους άφηνε απλά να νομίζουν πως είναι σαν τις αδερφές της. Εξάλλου και οι ίδιοι αυτό πίστευαν μία ζωή.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Age Of Uncertainty
Mizah"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022