⁴¹ Πες μου την αλήθεια σου και θα σου πω την δική μου.

307 26 62
                                    

"Προσπαθείς να μεεντυπωσιάσεις;"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Προσπαθείς να με
εντυπωσιάσεις;"

. *   ✦ .  ⁺   .

Αφού περπάτησε όλους τους δρόμους σαν την άδικη κατάρα, γύρισε με τα πόδια στην πολυκατοικία. Δεν παραπονιόταν για τον ελαφρύ πόνο στις γάμπες της. Είχε μεγάλη ανάγκη αυτή την μακρινή βόλτα. Η νυχτερινή ζωή της πόλης ήταν η ευκαιρία πολλών καταπιεσμένων ψυχών να βγουν από το κλουβί (που νοικιάζουν σε τιμή διαμερίσματος) και να ευχαριστηθούν τον γλυκό καιρό της άνοιξης. Μα πόσο γρήγορα περνάνε οι εποχές! Σαν χτες της φαινόταν η πρώτη της γνωριμία με την Palmer και τώρα, μετά από πολλούς μήνες, όλο είχαν γίνει άνω κάτω. Την ξανθιά ύπαρξη, που ήρθε θεόσταλτη από τους ουρανούς, την ερωτεύτηκε το φθινόπωρο, εκεί που νόμιζε πως δεν θα μπορούσε να αγαπήσει και άλλο αυτή την εποχή. Την άνοιξη την ξεπέρασε. Τελείως ανάποδο πλάσμα! Στο άνθος που έρωτα εκείνη έδιωξε οριστικά από τις σκέψεις της την Palmer και μαζί χάθηκε το σφίξιμο στο στομάχι της.

Πήρε το ασανσέρ για τον όροφό της, καθώς δεν άντεχε να ανέβει τις σκάλες. Τα λεπτά που βρισκόταν κλεισμένη στον παμπάλαιο ανελκυστήρα της φάνηκαν αιώνες. Με όλη την μιζέρια και την θλίψη της σημερινής βραδιάς περίμενε την στιγμή που θα έπεφτε και θα χαιρέταγε αυτόν τον άδικο κόσμο. Οι μακάβριες σκέψεις την στοίχειωναν αργά, βασανιστικά. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η υπενθύμιση πως ο Dexter έφευγε αύριο και η τελευταία τους κουβέντα κατέληξε σε έναν άγριο τσακωμό, όπου δεν πρόλαβε να του πει όσα ήθελε. Τι ήθελε να του πει, αλήθεια; Τι ένιωθε; Τι σκεφτόταν;

Η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε και η Sunny με βαριά βήματα βγήκε στον διάδρομο. Η γνώριμη μυρωδιά του τσιγάρου και της ανδρικής κολώνιας πλημμύρισαν τον χώρο. Γύρισε πολύ αργά το κεφάλι της προς τις σκάλες και τότε τον είδε. Καθόταν στα σκαλοπάτια καπνίζοντας με χαμηλωμένο το βλέμμα. Δεν έκανε κάποια κίνηση για να την αντικρίσει. Κράταγε την επιθυμία του υπό έλεγχο. Το σκοτάδι έκανε την ατμόσφαιρα λιγότερο αποπνικτική. Έκρυβε με το πέπλο του την ωμότητα της στιγμής, τα ζεστά πρόσωπα και τον καπνό του τσιγάρου που ανέμιζε στον αέρα.

Age Of Uncertainty Where stories live. Discover now