²⁹ Οικογενειακό reunion και η Britney Spears των φτωχών.

286 21 65
                                    

"Όντως παίζει πάραπολλά όργανα!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Όντως παίζει πάρα
πολλά όργανα!"

. *   ✦ .  ⁺   .

Η θεοποίηση των διακοπών δεν βοήθησε ποτέ κανέναν. Σίγουρα το να πηγαίνεις σε νέα μέρη και να βιώνεις πρωτόγνωρες εμπειρίες είναι κάτι όμορφο, αναζωγονιτικό και σε γεμίζει με αναμνήσεις, τις οποίες θα αναπολείς στο μέλλον όταν τα πράγματα δεν θα έρχονται έτσι όπως τα περιμένεις. Εκτός από αυτό, το πρωινό των ξενοδοχείων αξίζει από μόνο του μία θέση στην λίστα των καλύτερων στιγμών του κάθε ανθρώπου που σέβεται τον εαυτό του. Η Sunny όσο ετοιμαζόταν για το βραδινό δείπνο σκεφτόταν ήδη το πρωινό που θα ακολουθούσε την επόμενη μέρα. Έβλεπε το μέλλον μόνο όταν αυτό περιλάμβανε καλό φαγητό.

Μαζί όμως με τα θετικά, έρχονται πακέτο και αρνητικά, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι θα έπρεπε να συνηθίσει το στρώμα του κρεβατιού, το μπάνιο και το άχρηστο σεσουάρ του δωματίου. Η ροζομάλλα μοιραζόταν το δωμάτιο με την Akari και την Palmer, ενώ ο Josh, ο Max και ο Dexter θα έμεναν μαζί σε ένα άλλο. Η vloger για κακή τους τύχη είχε κουβαλήσει όλον τον εξοπλισμό της. Από κάμερες μέχρι φώτα και τρίποδα, το δωμάτιο τους έμοιαζε με κατάστημα ηλεκτρικών συσκευών. Η Palmer ήταν η μόνη που είχε φέρει μαζί της τα απαραίτητα σε αντίθεση με την Sunny, που από τον φόβο και την ανασφάλειά της είχε στριμώξει στην βαλίτσα της ό,τι μπορούσε να φανταστεί ο ανθρώπινος νους. Οι καμαριέρες θα περνούσαν πολύ όμορφα καθαρίζοντας το δωμάτιό τους.

"Μπορεί κάποια να μου κουμπώσει το φόρεμα;" Ζήτησε βοήθεια η ξανθιά κοπέλα που δυσκολευόταν ώρα στο μπάνιο.

Η Akari δεν γύρισε καν να την κοιτάξει. Ήταν άγραφος κανόνας να μην την διακόψει κανείς όσο βάζει eyeliner. Η ηλιαχτίδα, η όποια είχε ετοιμαστεί πρώτη από όλες εδώ και μισή ώρα περίπου, σηκώθηκε διστακτικά για να πάει στο μπάνιο. Έσπρωξε απαλά την μισάνοιχτη πόρτα και αντίκρισε την γυμνή πλάτη της Palmer. Ξεροκατάπιε, καθώς με ντελικάτες, αέρινες κινήσεις τράβηξε το φερμουάρ του σατέν φορέματος προς τα πάνω.

Age Of Uncertainty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin