³² Η επιρροή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.

272 21 56
                                    

"Δεν ήρθαμε εδώ για ναμιλήσουμε για το πόσοσκατά είναι ο κόσμος πουζούμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Δεν ήρθαμε εδώ για να
μιλήσουμε για το πόσο
σκατά είναι ο κόσμος που
ζούμε. Ξεπέρασέ το!"

. *   ✦ .  ⁺   .

Η Sunny πρώτη φορά στην ζωή της ένιωθε τόσο άβολα. Η δυνατή μουσική δεν ήταν αρκετή για να καλύψει το κενό ανάμεσα σε αυτήν και την Palmer. Όλα έδειχναν να κινούνται αργά, πολύ αργά. Η ώρα δεν έλεγε να περάσει με τίποτα. Νευρικά έβγαλε το κινητό από την τσέπη του τζάκετ της και άρχισε να ψάχνει στα αποθηκευμένα αρχεία της ένα ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση. Προσπέρασε τον φάκελο με τα φιλοσοφικά και καταθλιπτικά memes (δεν το σήκωνε το κλίμα), έριξε μία γρήγορη ματιά στα playlists της μπας και έπιαναν κουβέντα για μουσική, όμως και πάλι δεν έμεινε ικανοποιημένη.

Σκέψου, Sunny. Σκέψου.

"Πώς σου φαίνεται το Las Vegas;" Κατάφερε να ρωτήσει μόνο μετά από πολύ ώρα σκέψης. Από μέσα της έβρισε τον εαυτό της για την βλακεία της. Θα μπορούσε να είχε σκεφτεί κάτι καλύτερο.

"Το περίμενα χειρότερο. Με εξέπληξε θετικά." Ήπιε το τρίτο και τελευταίο ποτήρι για σήμερα, ακολουθώντας το παράδειγμά της Sunny.

"Συμφωνώ." Διαφωνούσε καταβάθος. "Είναι ζωντανή πόλη. Μου θυμίζει λίγο την Νέα Υόρκη. Ο κόσμος δεν κοιμάται ποτέ εδώ. Εσύ ποιά από τις δύο προτιμάς;"

"Σίγουρα την Νέα Υόρκη. Αν και μένω λίγους μήνες μπορώ να πω πως αυτό το μέρος το νιώθω σπίτι μου. Ίσως να ευθύνεται η θεία Miranda και το γεγονός ότι γνώρισα εσάς."

"Αλήθεια;" Απόρησε. "Πώς και έτσι;"

"Η θεία Miranda είναι καταπληκτική. Εκτός από τρομερή μέντορας είναι οικογένεια. Χωρίς αυτήν δεν υπήρχε περίπτωση να κυνηγήσω το όνειρό μου. Δεν νομίζω να τα κατάφερνα χωρίς εκείνη. Όσο αφορά εσάς μπορώ να πω πως η παρέα σας είναι τρομερή! Ο τρόπος που με δεχτήκατε με τόση αγάπη είναι το καλύτερο που θα μπορούσα να έχω ζητήσει. Όταν είμαστε όλοι μαζί αισθάνομαι ασφάλεια, σιγουριά. Ακούγεται χαζό και υπερβολικό. Το ξέρω." Μουρμούρισε ντροπαλά.

Age Of Uncertainty Where stories live. Discover now