"Νοσταλγώ μία εποχή
στην οποία δεν έζησα καν.". * ✦ . ⁺ .
Μέχρι στιγμής θα μπορούσε να πει πως η ζωή της μοιάζει με παλιά σειρά του Disney Channel. Από τις καλές όμως, όπως το "Hannah Montana", το "The Suite Life of Zack and Cody" και το "Wizards of Waverly Place". Μικρή ήθελε πάντα να πρωταγωνιστίσει σε ένα τέτοιο έργο, όμως οι γονείς της δυστυχώς δεν την εκμεταλλεύτηκαν για το κέρδος και την φήμη, ούτε την πίεσαν να ακολουθήσει μία τέτοια καριέρα σε υπερβολικά μικρή ηλικία. Τώρα που το ξανά σκέφτεται βέβαια είναι πολύ τυχερή που δεν κατέληξε σαν την Britney Spears.
Αυτές τις τυχαίες σκέψεις έκανε όσο έβαζε την σούπα Tom Yum σε μπολ και ετοίμαζε τις τελευταίες πινελιές των εδεσμάτων της. Σήμερα είχε φύγει λίγο νωρίτερα το βράδυ από την δουλειά για να προλάβει να μαγειρέψει για την άρρωστη Palmer. Θεώρησε πως θα ήταν καλή ιδέα να την επισκεφθεί και να περάσουν λίγο ποιοτικό χρόνο μαζί. Ήταν σίγουρη πως η κοπέλα θα εκτιμούσε την φροντίδα και το ενδιαφέρον της, ενώ θα ήταν παράλληλα μία πολύ καλή ευκαιρία για να της δείξει πόσο την σκέφτεται.
Βγήκε στον διάδρομο φορτωμένη με τάπερ φαγητού και με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά της, το οποίο φυσικά έσβησε από το πρόσωπό της όταν αντίκρισε απέναντι της τον Dexter. Ο νεαρός μπασίστας έβγαινε ακριβώς την ίδια στιγμή στο διάδρομο με προορισμό το διαμέρισμα της Palmer. Το timing του ήταν τόσο καλό που κάποιος θα ισχυριζόταν πως το έκανε επίτηδες.
"Πού πας;" Ρώτησαν και οι δύο ταυτόχρονα ο ένας τον άλλο βλέποντας τα πράγματα που κουβαλούσαν. Ο Dexter κρατούσε το μπάσο του και μια τσάντα γεμάτη με δίσκους.
"Στην Palmer." Απάντησαν πάλι ταυτόχρονα.
Κοιτάχτηκαν καχύποπτα στα μάτια σαν να έπαιζαν σε Western και ετοιμάζονταν για μονομαχία με τα όπλα στην μέση της ερήμου. Το theme του "The good, the bad and the ugly" άρχισε να παίζει στο background. Η Sunny έσφιξε πάνω της τα τάπερ για να βεβαιωθεί πως δεν θα υπάρξουν παράπλευρες απώλειες. Το βλέμμα του Dexter σκοτείνιασε με την μία. Με την άκρη του ματιού του είδε το ασανσέρ και ήξερε τι έπρεπε να κάνει.
ESTÁS LEYENDO
Age Of Uncertainty
Humor"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022