"Κάποτε έχεις πει πως
καπνίζεις μόνο σε ειδικές
περιστάσεις. Τι το ξεχωριστό
έχει αυτή;". * ✦ . ⁺ .
"Τι θα τα κάνεις όλα αυτά τα βιβλία;" Η Sunny στάθηκε μπροστά στην ακατάστατη βιβλιοθήκη του. Δεν υπήρχε συνοχή στα ράφια. Πεταμένα comic, βιβλία, παρτιτούρες και φυλλάδια ήταν σκόρπια. Πάντα ήθελε να βρει μία δικαιολογία για να δει αναλυτικά την συλλογή του, όμως ντρεπόταν να το κάνει. Σήμερα ήταν η τυχερή της μέρα.
"Δεν θα πάρω τίποτα από αυτά." Είπε φέρνοντας μερικές άδειες κούτες. "Θα πάνε όλο στην μάνα μου."
"Δεν θα πάρεις έστω ένα μαζί σου; Το αγαπημένο σου για παράδειγμα;" Ψαχούλεψε κάτι στα ράφια.
"Με ρωτάς έμμεσα πιο είναι το αγαπημένο μου;" Το πονηρό που βλέμμα την έκανε να τον χτυπήσει ελαφρά στον ώμο. "Τα comics του Kingsman. Εδώ έχω λίγα. Τα περισσότερα είναι στο σπίτι μου και τα έχω διαβάσει όλο πάνω από πέντε φορές."
"Έχω δει τις ταινίες, αλλά δεν έχω διαβάσει κανένα comic."
"Θα στα πρότεινα οπωσδήποτε!" Της έδωσε ένα από την συλλογή του. "Πιο μικρός όταν έμενα με τον πατέρα μου τα Σαββατοκύριακα και τις διακοπές έπαιρνα πάντα μαζί μου όλη την συλλογή και την διάβαζα από την αρχή. Καλύτερο από το να περνάω 'ποιοτικό' χρόνο με εκείνον και την νέα σύζυγο της χρονιάς. Είχε πλάκα να προσποιούμαι ότι διαβάζω, ενώ στην πραγματικότητα άκουγα κάθε ξεκατίνιασμα. Εσύ έχεις καμιά αξιομνημόνευτη παιδική ανάμνηση;"
"Δεν ξέρω... μάλλον όχι."
"Όλο και κάτι θα έχεις. Απλά σκέψου πράγματα που σε έκαναν χαρούμενη." Είδε την ροζομάλλα να σκέφτεται πριν του απαντήσει.
"Η πρώτη μου επαφή με την μαγειρική ήταν όταν ήμουν 9 ετών. Είχα γυρίσει από το σχολείο πεινασμένη γιατί δεν μου άρεσαν τα φαγητά του κυλικείου. Από τότε ήμουν ιδιότροπη με το φαγητό." Ο Dexter την φαντάστηκε μικρή και χαμογέλασε. "Η μαμά εκείνη την μέρα είχε φτιάξει το χειρότερο φαγητό που θα μπορούσες να φανταστείς!"
YOU ARE READING
Age Of Uncertainty
Humor"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022