"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ!
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΠΟΛΥ ΠΑΡΘΕΝΑ ΓΙΑ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ!". * ✦ . ⁺ .
"Είστε έτοιμοι;" Ρώτησε ευγενικά ο σερβιτόρος του εστιατορίου. Ήταν πανύψηλος και είχε εκπληκτική στάση σώματος. Μέχρι και η άρθρωση του λόγου του ήταν ολόσωστη. Τα πανάκριβα εστιατόρια είχαν υψηλές απαιτήσεις ακόμα και από τους πιο απλούς υπαλλήλους τους.
"Φυσικά." Του απάντησε με ένα σοφιστικέ ύφος ο Dexter. "Για αρχή θα επιθυμούσαμε να δοκιμάσουμε την μανιταρόσουπα με κάστανα, τζίντζερ, πορτοκαλί και αρωματικό γιαούρτι. Το ταρτάρ καπνιστού σολομού με τραγανό nori και το σουφλέ με κολοκύθα, τυρί γκοργκοντζόλα και τριμμένο καρύδι. Ύστερα, θα επιλέξουμε την ελιά μοσχαριού Μπραιζέ Αρλεζιέν, το ρολό συκωτιού γεμιστό με αρωματικά και την πάπια με πορτοκαλί. Για επιδόρπιο αυτό που μαγνήτισε την προσοχή μου είναι η ινδική πουτίγκα κάρδαμου με λευκά ροδάκινα Petrossian, οι μαρέγκες σοκολάτας με αχλάδι και πάστα φλώρα με μαρμελάδα σμέουρου."
"Εξαιρετικές επιλογές, κύριε." Τόνισε ο σερβιτόρος. "Έχετε αποφασίσει τι θα πιείτε;"
"Βεβαίως. Θα μας φέρετε δύο μπουκάλια από το Leroy Domaine d'Auvenay Mazis-Chambertin Grand Cru και τρία μπουκάλια νερό παγόβουνου Ισλανδίας. Από καταλάβατε δεν πίνουν όλοι αλκοόλ." Αστειεύτηκε εννοώντας την Sunny.
"Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε." Του απάντησε και έφυγε από το τραπέζι.
Όσο η παρέα συζητούσε ζωηρά και ζούσε την εμπειρία της ζωής της, την Sunny άρχιζε να την λούζει κρύος ιδρώτας. Είχε επισκεφτεί πάλι ακριβά εστιατόρια και έως γνώστης του καλού φαγητού υπολόγιζε πως το γεύμα τους σε ένα τόσο ακριβό εστιατόριο του Manhattan θα τους κόστιζε περισσότερο και από τα δίδακτρα του πανεπιστημίου που δεν πήγε ποτέ της! Το φρικαρισμένο πρόσωπό της δεν άργησε να τραβήξει την προσοχή της Palmer, η όποια παρέμενε πιστή στον ρόλο της ως κοπέλα του πανύβλακα.
YOU ARE READING
Age Of Uncertainty
Humor"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022