"Ακόμα και αυτή την
ώρα είσαι μίζερη.
Μπράβο, ηλιαχτίδα!". * ✦ . ⁺ .
"Μπορείτε να χαμηλώσετε λίγο την μουσική;" Η ερώτηση της Sunny χάθηκε κάτω από τον δυνατό ήχο του All I want for Christmas is you. Οι αδερφές της, μέχρι να σερβιριστεί το γλυκό, επέμεναν να βάλουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια για να φτιάξουν την διάθεση, που είχε ήδη χαλάσει. Είναι γρουσουζιά να αλλάζεις χρόνο με κακή διάθεση. Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
"Είσαι κυριολεκτικά ο Grinch." Την πείραξε ο Robert και αυτή ήταν έτοιμη να του χώσει το κεφάλι μέσα στον σοκολατένιο κορμό, όμως τον λυπήθηκε. Είχε περάσει πολύ ώρα ετοιμάζοντάς τον.
"Μάλλον για αυτό δεν έχει βρει ακόμα γκόμενο." Η φράση της Lucy έκανε τους πάντες να γυρίσουν προς το μέρος της μικρότερης αδερφής. Ο μπαμπάς της κοίταξε και τις δύο προειδοποιητικά.
"Και εσύ που βρήκες τι κατάλαβες;" Είπε και έκοψε το μεγαλύτερο κομμάτι του κορμού για τον εαυτό της. Το άξιζε και με το παραπάνω.
"Φτάνει." Μίλησε η μαμά της και έκανε παρατήρηση στην Sunny για το τεράστιο κομμάτι γλυκού. "Σε λίγο αλλάζει ο χρόνος, σταματήστε με τους τσακωμούς." Ο Robert και ο Mark ένιωθαν σίγουρα άβολα.
"Αυτή το ξεκίνησε." Παραπονέθηκε και η αδερφή της έβγαλε την γλώσσα σαν πεντάρχονο. "Δεν σου πέφτει λόγος για το τι κάνω στην προσωπική μου ζωή!"
"Μπα έχεις και από αυτή;" Η μεσαία τάισε με το κουτάλι της το αγόρι της, ο οποίος ήταν έτοιμος να πεθάνει από την ντροπή του. "Δεν μας έχεις γνωρίσει ποτέ κανέναν."
"Πίστεψέ με, αν βρω ποτέ κάποιον της προκοπής θα φροντίσω να μην στον γνωρίσω ποτέ." Η ροζομάλλα αγνόησε τα βλέμματα των γονιών της και η Violet αντιλήφθηκε πως έπρεπε να αλλάξει το θέμα συζήτησης πριν πλακωθούν στο ξύλο λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.
VOUS LISEZ
Age Of Uncertainty
Comédie"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022