"Είσαι ερωτευμένος;"
. * ✦ . ⁺ .
"Κρυώνεις;"
"Λίγο." Η Palmer είχε ξεχάσει να πάρει το πανωφόρι της πριν βγουν έξω και τώρα ένιωθε πως ήταν η μεγαλύτερη ηλίθια. Μπορεί να μην έκανε τόσο κρύο, όμως είχε ένα νυχτερινό αεράκι. Η ροζομάλλα χωρίς να το σκεφτεί ώρα έβγαλε το τζάκετ της και το πέρασε στους ώμους της. Δεν ήθελε να πάει μέσα να πάρει το δικό της. Θα έχαναν πολύτιμο χρόνο. "Εσύ δεν κρυώνεις;"
"Καλά είμαι."
"Μπορώ να πάω να πάρω το δικό μου."
"Όχι." Αρνήθηκε. "Κοίτα την θέα."
Έμειναν και οι δύο σιωπηλές. Η μουσική στον εξωτερικό χώρο ακουγόταν πιο χαμηλά. Πολλά ζευγάρια είχαν βρει καταφύγιο για ελεύθερες ερωτικές κινήσεις και φυσικά δεν έλειπαν τα άτομα που έκλαιγαν σε μία γωνία μόνοι τους. Η Sunny, στην θέση του σιωπηλού παρατηρητή, ταυτιζόταν περισσότερο με εκείνους τους άτυχους κλαψιάρηδες πάρα με τα χρυσοζεύγαρα, ακόμα και αν η ίδια είχε την Palmer δίπλα της. Η μαγεία της θεάς την άφηνε παγερά αδιάφορη. Λένε πως δεν έχει σημασία το μέρος, μα οι άνθρωποι που είναι μαζί σου. Πρώτη φορά στην ζωή της συμφωνούσε απόλυτα με την παραπάνω φράση.
"Βλέπεις κανένα αστέρι;" Ο ψίθυρος την έβγαλε από τις σκέψεις της.
"Δεν έχει αστέρια απόψε." Ξεφύσηξε κοιτώντας τον μαύρο καμβά.
"Κρίμα."
"Ναι... κρίμα."
Ο ξανθός άγγελος κράτησε το βλέμμα του στον ουρανό. Τα ανοιχτόχρωμα μάτια της έλαμπαν σαν διαμάντια θα έλεγε κανείς, όμως η ηλιαχτίδα την θεωρούσε πολύ κλισέ αυτή την έκφραση. Εκείνη θα τα παρομοίαζε με αστέρια. Τα μάτια της Palmer ήταν αστέρια που κατέβηκαν από τον ουρανό. Ζήλεψαν την ομορφιά της και της χάρισαν λάμψη. Τώρα εκτός από την δική της είχε το φως της νύχτας να την συντροφεύει. Πίστευε πως κάθε φορά που έκλαιγε έτρεχε στα ροδαλά μάγουλά της αστερόσκονη και όχι δάκρυα. Προικισμένη από την φύση, η Palmer έμοιαζε με πραγματικό άγγελο.
STAI LEGGENDO
Age Of Uncertainty
Umorismo"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022