( If someone tells me
one more time
"enjoy your youth"
I'm gonna cry ). * ✦ . ⁺ .
Για ένα άτομο του οποίου το όνομα κυριολεκτικά σημαίνει ηλιόλουστη, η Sunny Wilson είχε μία εξαιρετικά ζοφερή ψυχοσύνθεση.
Εντάξει, εδώ που τα λέμε, αυτό ακούστηκε κάπως δραματικό. Το σύμπαν βέβαια φροντίζει να της υπενθυμίζει κάθε μέρα με τον τρόπο του, πως το φως στο τέλος του τούνελ είναι απλά το τρένο που έρχεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα να την πατήσει.
Ψυχικά και σωματικά εξουθενωμένη έσυρε τα πόδια της μέχρι την πόρτα του λεωφορείου και κατέβηκε βαριεστημένα στο πεζοδρόμιο. Ο ψυχρός φθινοπωρινός αέρας διαπέρασε το κορμί της και ασυναίσθητα πήγε να κλείσει το φερμουάρ του μπουφάν της. Πριν όμως το κάνει θυμήθηκε ακριβώς τον λόγο για τον οποίο το είχε αφήσει ανοιχτό εξαρχής. Η στάμπα στο πουλόβερ της ήταν ακόμα νωπή και η μυρωδιά δεν ήταν καθόλου ευχάριστη. Όχι, δεν είχε λερωθεί κατά λάθος όσο σέρβιρε παγωτό στην δουλειά. Απλά ένα παιδάκι έκανε εμετό πάνω της.
Αν δεν έχει ξεχάσει να βάλει την ποδιά της τότε δεν θα συνέβαινε αυτό. Αν είχε μαζί της καθαρά ρούχα θα μπορούσε να αλλάξει. Αν το παιδάκι δεν έτρωγε τόσο παγωτό και μετά δεν πήγαινε να χοροπηδήξει σαν λυσσασμένο στο τραμπολίνο τότε δεν θα έκανε εμετό πάνω της. Αν η Sunny ήταν τυχερή οι γονείς του παιδιού δεν θα γνωρίζονταν ποτέ και τότε το παιδάκι δεν θα γεννιόταν καν. Αν ήταν ακόμα πιο τυχερή δεν θα γεννιόταν η ίδια και δεν θα αναγκαζόταν να δουλεύει σε αυτό το μέρος. Πολλά "αν" τέλος πάντων!
Μπαίνοντας στην πολυκατοικία επιβεβαιώθηκαν οι παρανοϊκές σκέψεις που έκανε στο λεωφορείο, όταν διαπίστωσε από την χειρόγραφη επιγραφή πάνω στην πόρτα του ασανσέρ ότι δεν λειτουργεί. Ένας από τους άγραφους νόμους της γκαντεμιάς είναι πως ποτέ δεν μπορείς να είσαι αρκετά γκαντέμης. Πάντα υπάρχει και άλλο βάθος στο πηγάδι της ατυχίας. Για την ακρίβεια δεν ξέρουμε αν σταματάει ποτέ η κατρακύλα.
ESTÁS LEYENDO
Age Of Uncertainty
Humor"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022