³⁰ Αποκαλύψεις και μπόλικο drama, lama, κλάμα.

276 20 53
                                    

"Στην Sunny

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Στην Sunny."

. *   ✦ .  ⁺   .

Όποιος είπε πως τα οικογενειακά τραπέζια είναι στιγμές χαράς, γέλιου, ζεστασιάς και θαλπωρής, μάλλον δεν έχει βρεθεί ποτέ σε δείπνο με έναν Don Juan των φτωχών, δύο τυχάρπαστα σαχλοκούδουνα, έναν wannabe rockstar, μία μανιακή vloger, ένα ντροπαλό χαμομηλάκι που φέρνει τις ισορροπίες, μία παραλίγο star του Broadway, έναν barman που είναι μεθυσμένος 24/7, μία ροζομάλλα με μηδενική διορατικότητα για το μέλλον και έναν επικριτικό γέρο ντυμένο James Bond. Ήταν σαν crossover επεισόδιο τελείως άκυρων σειρών.

"Είναι πολύ αργά για να βρω μία χρονομηχανή και να γυρίσω πίσω, ώστε να αρνηθώ να έρθω μαζί σας;" Ψιθύρισε πανικόβλητη στην Akari, η όποια ήταν απασχολημένη με το να κοιτάει τους πολυέλαιους στο ταβάνι. Αυτό το κορίτσι είχε κόλλημα!

"Sorry, τι μου είπες;"

"Ξέχνα το!"

Η Tiffany πετάρησε τα πανέμορφα μάτια της με τους φακούς επαφής και χάρισε στον μέλλοντα πεθερό της ένα χαμόγελο γεμάτο ζωντάνια και λάμψη. Εκείνος μόνο που δεν την δάγκωσε σαν λυσσασμένο αδέσποτο σκυλί. Στερέωσε την μαγκούρα του στην διπλανή καρέκλα, σε αυτή που καθόταν η Sunny. Τέλεια! Τώρα θα αγχωνόταν να μην κάνει καμία απότομη κίνηση και τραβήξει την προσοχή του πάνω της!

"Πατέρα, εμείς παραγγείλαμε ήδη όπως βλέπετε-"

"Για εσένα είμαι ο κύριος Peterson!" Η δήλωσή του έσκασε σαν χαστούκι στο πρόσωπό της, μα ήταν ηλίθια και συνέχισε τις προσπάθειες επικοινωνίας με τον πεθερούλη.

"Αχ τι τέλειο που τιμάτε το επώνυμό σας! Χαίρομαι τόσο πολύ που σε λίγες μέρες θα με λένε και εμένα έτσι!"

"Θα σε λένε και εσένα κύριε Peterson;" Πετάχτηκε ο Dexter, που χαιρόταν στο έπακρο με όλο το σκηνικό.

"Όχι, βρε Dex!" Χαχάνισε η Britney παίζοντας με τα μαλλιά της. "Θα την λένε κυρία Peterson!"

"Αχ ναι, σωστά." Απάντησε μπουκωμένος με τα ψωμάκια. "Παππού, δεν χαίρεσαι που ο μπαμπάς βρήκε επιτέλους μία σωστή γυναίκα; Την μία και μοναδική του αγάπη; Το φως της ψυχής του; Την καρδιά της καρδιάς του; Την αδερφή ψυχή του;"

Age Of Uncertainty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin