⁰² Στάχτη και μπούρμπερη και τραγούδια από musical.

613 39 235
                                    

"Εννοείται! Πίσω από τουςτσακωμούς και τα καθημερινάβρισίδια κρύβεται μία ιστορίααγάπης και στοργής

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Εννοείται! Πίσω από τους
τσακωμούς και τα καθημερινά
βρισίδια κρύβεται μία ιστορία
αγάπης και στοργής."

. *   ✦ .  ⁺   .

Από παιδί η Sunny πίστευε ότι θα μπορούσε να είχε το δικό της reality show στο MTV. Όχι επειδή η ζωή της είναι ενδιαφέρουσα και περιπετειώδης, ούτε επειδή είναι ατάλαντη εκατομμυριούχος με IQ ακτινίδιου, αλλά κυρίως γιατί χρειαζόταν ένα δικό της fandom στο tumblr, το οποίο θα της παρέχει ψυχολογική υποστήριξη όταν το σύμπαν την έφτυνε στα μούτρα.

Η ίδια σκούπισε με τρεμάμενα χέρια τον άσπρο αφρό από το πρόσωπό της και σήκωσε αργά και βασανιστικά το βλέμμα της προς τον καταραμένο. Ο Dexter για μια στιγμή ανησύχησε βλέποντάς την σε αυτή την κατάσταση, αλλά μετά άρχισε να γελάει υστερικά. Κανείς από την υπόλοιπη παρέα δεν έκανε τίποτα παρά μόνο να κοιτάει από την μία την Sunny καλυμμένη με αφρό του πυροσβεστήρα και την καμένη άκρη της ρόμπας και από την άλλη τον Dexter, ο οποίος κόντευε να πνιγεί από το νευρικό γέλιο του.

"Είσαι καλά;" Ρώτησε ο Josh. "Πάλι καλά που σε πρόλαβε. Καλό θα ήταν να είμαστε πιο προσεκτικοί με τους αναπτήρες μας!" Είπε αυστηρά και κοίταξε τον Blake, που φοβισμένα ζήτησε ένα άηχο συγγνώμη.

"Εγώ-" Πήγε να πει και ένιωσε το βλέμμα της Palmer πάνω της. "Εγώ... εγώ..."

"Εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί. Μπράβο! Με λίγη προσπάθεια ακόμα και θα μάθεις όλες τις προσωπικές αντωνυμίες." Είπε ο Dexter με δυσκολία μέσα από τα γέλια του.

"Φεύγω." Ψέλλισε μόνο και πριν προβάλει να φύγει ένιωσε ένα απαλό άγγιγμα στο ώμο της. Γύρισε κατακόκκινη και αντίκρισε τα πιο όμορφα μάτια που έχει δει σε ολόκληρη την ζωή της. Έτσι είχε φανταστεί και τα μάτια του φύλακα άγγελού της (εδώ που τα λέμε δεν είναι και τελείως σίγουρη ότι υπάρχει).

"Περίμενε! Μην φεύγεις. Μπορώ να σε βοηθήσω να καθαρίσεις τους αφρούς. Είμαι η Palmer." Η φωνή της μία μελωδία στα αυτιά της σαν το τραγούδι του σπουργιτιού όταν πρασινίζει η φύση και ανθίζουν οι τριανταφυλλιές.

Age Of Uncertainty Donde viven las historias. Descúbrelo ahora