⁰⁷ Η δακρύβρεχτη ιστορία που συγκίνησε μικρούς και μεγάλους.

424 35 77
                                    

"Μην είσαι κατσούφης

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Μην είσαι κατσούφης. Μου
θυμίζεις τον Garry από το
Winnie the Pooh."

. *   ✦ .  ⁺   .

Σήμερα ήταν η μεγάλη μέρα. Η Sunny έμεινε ξύπνια όλο το προηγούμενο βράδυ (όχι πως είχε και άλλη επιλογή) βλέποντας video στο YouTube με αγώνες bowling. Στα διαλείμματα στην δουλειά έκανε εξάσκηση στο σημάδι με τις πλαστικές μπάλες, τις οποίες έκλεβε από τα παιδάκια όσο έπαιζαν στον παιδότοπο. Είχε παρακολουθήσει όλα τα τουρνουά της τελευταίας πενταετίας και βρήκε στο ίντερνετ μερικά άρθρα σχετικά με το παιχνίδι. Η τελευταία εβδομάδα είχε εξελιχθεί αναπάντεχα. Ποτέ της δεν πίστευε πως θα σπαταλούσε τόσο χρόνο για να μάθει κάτι τόσο αδιάφορο για εκείνη. Αλλά δεν το έκανε για το ίδιο το bowling. Το έκανε γιατί ήθελε να κερδίσει τον Peterson και να τον ντροπιάσει μπροστά στην Palmer.

Καθόλου ώριμο εκ μέρους της, αλλά στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται. Σε αυτή την περίπτωση το έκανε και για τα δύο.

Η παρέα είχε ήδη φορέσει τα κατάλληλα παπούτσια και ο μόνος που γκρίνιαζε ήταν ο Josh. Ποτέ δεν έβρισκε στο νούμερό του. Κάθε φορά καθόταν καστουφιασμένος, επειδή δεν ήξερε να παίζει καθόλου καλά. Ήταν ο αδύναμος κρίκος. Όσο και αν η Sunny τον συμπαθούσε, δεν υπήρχε καμία περίπτωση να τον πάρει στην ομάδα της. Σήμερα ήρθε εδώ για να κερδίσει.

"Λοιπόν θα χωριστούμε σε ομάδες." Ανακοίνωσε ο Dexter. Ο Josh δυσανασχέτησε και ξάπλωσε τεμπέλικα στον δερμάτινο καναπέ.

"Δεν γίνεται για μία φορά να παίξουμε ειρηνικά; Γιατί πρέπει να είστε τόσο ανταγωνιστικοί;" Αναρωτήθηκε και όλοι κατάλαβαν πως αναφερόταν στην Sunny και στον Dexter, οι οποίοι φαίνονταν έτοιμοι για όλα.

"Επειδή δεν έχει πλάκα έτσι." Του απάντησε. "Προτείνω να χωριστούμε αγόρια κορίτσια. Εγώ, ο Max και ο Josh μαζί. Sunny, Akari και Palmer μία ομάδα. Τι λέτε;"

Age Of Uncertainty Where stories live. Discover now