"Πώς σου φαίνεται η
γεύση του νερού;". * ✦ . ⁺ .
Οι γιορτές με την οικογένειά της ήταν ακριβώς έτσι όπως τις θυμόταν. Μίζερες και καταθλιπτικές. Μέσα σε όλο το σκηνικό της θλιβερής εμπειρίας της είχαν θέση και τα νέα μέλη, η παρουσία των οποίων μόνο χαρά δεν έφερνε στην απελπισμένη Sunny. Ο Robert αποδείχθηκε πιο αδιάφορος και από την σαντιγί σε τούρτα, ενώ ο Mark κάθε φορά που μιλούσε για το οτιδήποτε κινδύνευε να χαστουκιστεί (αν υπάρχει αυτό το ρήμα) από την "κουνιάδα" του. Το τραπεζάκι του σαλονιού είχε περισσότερη προσωπικότητά από το αγόρι της Violet και ο άλλος θα μπορούσε άνετα να είναι ψυχικά διαταραγμένος υπερκακός σε ταινία της D.C.
Η ηλιαχτίδα κατάφερε με μαεστρία να ξεφύγει από τις άβολες οικογενειακές δραστηριότητες, όπως τα επιτραπέζια παιχνίδια, τις βόλτες στο εμπορικό, τα χριστουγεννιάτικα ψώνια και το παγοδρόμιο. Απασχολημένη με την μαγειρική της, δεν βγήκε καθόλου από την κουζίνα την τελευταία εβδομάδα, κάτι το οποίο δεν στεναχώρησε ιδιαίτερα κανέναν. Μέχρι και ο ξερόλας, ο Mark λάτρεψε το γκασπάτσο της. Έτσι, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, ήταν αυτή που ανέλαβε το μαγείρεμα για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι. Ετοίμαζε το μενού μήνες τώρα και με σιγουριά εμπιστεύτηκε τις ικανότητές της. Για την αποτυχία της οικογένειάς, η Sunny ήξερε να κάνει κάτι πολύ σωστά.
"Μπράβο, γλυκιά μου." Την έδωσε συγχαρητήρια ο μπαμπάς της μόλις δοκίμασε το καρπάτσιο. "Είναι όλα τέλεια."
"Έχω δοκιμάσει και καλύτερα." Είπε κάπως βαρεμένα η μεσαία αδερφή, η Lucy. Όσα χρόνια και αν περάσουν πάντα θα έχει το σύνδρομο του μεσαίου παιδιού!
"Πού;" Απόρησε η Sunny. "Στα McDonald's;"
"Δεν τρώω μόνο από εκεί!" Της απάντησε ενοχλημένη. Το αγόρι της δίπλα την καθησύχασε και η αδερφή της ήθελε να ξεράσει από τα μέλια. "Εσύ πού δουλεύεις είπαμε;"
YOU ARE READING
Age Of Uncertainty
Humor"Στους δύο τρίτος δεν χωρεί." "Αν κάνεις τον κωλαράκο σου μία θέση πιο πέρα μία χαρά χωρεί." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2022