pátek

657 8 0
                                    

Film skončil, naše emoce se uklidnili ale bylo to takový jiný, než před tímhle zážitkem. Ale nevím jestli dobře nebo ne. A čím víc nad tím přemýšlím, říkám si že asi dobře, jelikož se teď s Dominikem cítím víc příjemně, otevřeně, já vlastně nevím jak to přesně popsat. Už bylo sedm, pro mě čas večeře.
(A: Alča D: Dominik)
A: Nemáš hlad?
D: Ani ne
A: Ale něco by sis měl dát.
D:Když myslíš
Byl furt lehce skleslej a bylo mu to poznat na hlase.
A :Tak já udělám burger ok?
D: Dobře ale já ti pomůžu.
Zvedl se a už se hrnul do kuchyně.
A:Tak jo.
Začali sme vařit. A jelikož sme jeden větší nemehlo než druhej, bylo to dost vtipný. Takže přesně to co jsme teď potřebovali. Asi po třiceti minutách bylo hotovo.
[U jídla]
Seděli jsme u stolu s jedli. Dohodli se že u mě Domča dnes přespí a že po večeři načnem víno. Netrvalo dlouho a mi dojedli. Nádobý jsem naházel do myčky a nalila víno. Dominik se stihl přestěhovat na gauč, tam sem už seděla i já a podala mu víno. Já mu pověděla nějaký trapný a vtipný situace co jsem zažila s Jakubem abych na něj práskla, to, co on klukům neřekne. Třeba to jak prohrál sázku a týden do školy chodil v sukni a podobný perličky. A při třetí flašce vína něco málo prozradila na sebe, ať tu neztrapňuju jen Kubu.
[Po čtyřech hodinách]
Oba nás dostihla únava a odebrali se do postele. Mám manželskou postel, takže sem se tam oba v pohodě vešli. Zhasnula jsem světlo, a otočila se na bok. Po chvíli sem ucítila ruce na mých bocích, a otočila se. Dominik se usmíval a přitáhl si mě k sobě. Já se taky pousmála a otočila se na něj. Ruce okolo něj obmotala a hlavu zabořila do jeho hrudníku. Vím, nejsme pár, ani nikdy nebudeme, ale teď sem se tak cítila. Já po vztahu s Domčou ani netoužím, ale takhle usínat každý den, je opravdu lákavé. Pak sem usnula.
[Ráno]
Když jsem se vzbudila, Dominik byl pryč. Eště jsem se porozhlédla po pokoji, a na zemi leželo jeho tryko, takže musí být v bytě. Vstala a šla se kouknout po bytě, když vyšla, z pokoje koukla se do kuchyně a uviděla Domču stát u plotny.,,Co tu blbneš"řekla jsem se smíchem. ,,Á šípková Růženka se nám probudila" otočil se a pronesl se smíchem. ,,Ha ha ha, jo moc vtipný"koukla jsem mu pod ruce a viděla jak smaží vejce. Na lince byly připravené talíře, na stole skleničky s vodou s na talířku nakrájený chléb. Fakt mě to udivilo, tohle pro mě nikdy nikdo neudělal, a natož kamarád, kterýho znám tak krátce. Ale bylo to od něj fakt milí.
(A:Alenka D:Nik)
A: Co tě to napadlo?
D:Co myslíš?
A: Co asi
Lišácky jsem se usmála.
D:No byla jsi na mě hodná, a já ti to chtěl oplatit.
Objala jsem ho s úsměvem na tváři.
A:Jsi hodnej
On se taky pousmála, a začal nandávat vejce na talíře. Společně jsme jídlo snědli a já naskládala nádobí do myčky. Poté se šla převléct a udělá základní hygienu. A Domča si vířídil nějaký hovory. Když hovor ukončil, oblékl se, a potom už musel takže se rozloučili , se slovy:,,Moc ti děkuju za vše, ozvu se, ahoj". Já se taky rozloučila a po objetí odešel.
[Odpoledne]
Celý den, byl jenom o nic nedělání. Teda né že by mi to nějak extra vadilo, ale byla to nuda. Ovšem až do teď. Na ig mi přišla zpráva. Byla od Filipky.
Psala mi nečekaně, ohledně toho včerejška. Taky že si jí Dominik zablokoval a podobný věci. Já sem jí poslala do prdele a bylo. Screenshoty jsem poslala Domčovi a on se nad tím jenom smál. A jelikož už bylo dost hodin, musela sem se připravit do práce. Moc se mi tam teda nechtělo, ale nedá se nic dělat.
[V práci]
Dneska to bylo pohodový. S Nelou jsem kecali. Žádná představení a nic zajímavého. Po konci směny jsem šla domů, s vzpomněla si na tý kluky který tam tenkrát na mol křičely. Nějak mi to došlo, on to byl Dominik s Jakubem a Tomášem. Hned jsem to musela napsat klukům.
[Doma]
Jelikož na Tomáše nemám ig, a i když bych si ho mohla snadno najít, tak sem mu nepsala. Kuba mi zavolal a já mu to celý řekla. Musím uznat že sme se násmáli.
A Dominik mi na to napsal že to nemohl být on. A protože tam byl u hovoru s Kubou a vše slyšel, tam mi uvěřil. Pak sme si eště volali, ale ne dlouho. A potom sem šla spát.
Konec
Chyby
Slovo autora: Začínám přidávat méně nudné části, a to značí že za chvilku to příjde, chce to jen trpělivost.

Jako kolotoč ( Nik tendo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat