Konec v práci

418 11 0
                                    

[Ráno]
Vzbudila jsem se v Dominikově objetí. Bylo tak hezky ho vidět takhle uvolněního, a spokojenýho. Snažila sem se vymanit z jeho objetí, abych ho nevzbudila. Avšak, to, se mi nepovedlo."Dobře ráno,, řekl, a já se na něj otočila. Už mě nasvírali jeho ruce, a tak sem se k němu natáhla, a se slovy:" Promiň nechtěla jsem tě vzbudit,, mu aspoň věnovala pouusu na čelo. "Dobrý,, řekl a usmál se. Já vstala, a zamířila si to do koupelny. Když jsem se potom vrátila do ložnice, Nik už tam oblečenej, na posteli, dělal něcona telefonu. Prostřídali jsem se, takže sem se inspirovala Domčou, a převlékl se. Společně sme se zase sešli v kuchyni, já dělala snídani, a on mi něco vyprávěl. Při jezení tomu nebylo jinak, a mně to tak vyhovovala. Je neskutečný, jak dokáže být ukecanej, když chce. Jen škoda, že se mu takhle nechce i na veřejnosti, myslím, že by si ho lidí víc oblíbili. Ale i tak je na tom dobře, jakože, s oblíbenosti na veřejnosti. Potom jsem uklidila nádoby do myčky, a Dominik odjel. Dneska to bude perný den, protože se mám sejít s Jakubovou přítelkyní, zároveň je to můj poslední den v práci, a pak jdu spát k Nele. Ale těším se. Teď si ještě zajedu na nákup, a jelikož se mi fakt nechce věřit, cestou se stavím pro jídlo. Ještě než pojedu udělám si make-up, a upravím se.
[V obchodě]
V klídečku si nakupuju, a koho nepotkám. Byla to Nela, prý nakupovala na ten dnešek. Chce totiž, tak trochu, oslavit můj konec v práci. Že aspoň jedna z nás bude mít konečně svobodu. Potom už jsme se rozdělili, a já už jí nepotkala.
[Doma]
Uklidila sem nákup, a snědla můj zakoupený oběd. Zbývalo pár desítek minut, do setkání s Kubovou holkou. Popravdě, jsem byla docela nervózní. Snažili jsme se ještě, upravit, abych působila co nejvíc sympaticky. Moje snaha zkončila, přesně ve chvíli, kdy mi napsal Jakub, že za chvilku tam budou. Já se rychle obula, a šla do auta.
Sraz máme v kavárně, do té kavárny ve které, se scházíme prakticky s každým. Prostě je to moje oblíbená kavárna. Tudíž, cesta trvala jen pár minut.
[V kavárně]
Zaparkovala jsem, a ještě se snažila uklidnit, hlubokými nádechy, a výdechy. Když sem se odhodlala, vyšla sem z auta, a nervózně vstoupila do místnosti. Moje oči hned uviděli Kubu, i s matkou jeho syna. Já k nim přišla, a pozdravila je. Kuba nás představil, a my si potřásli rukou. Potom jsem si k nim přisedla, a ona začala konverzaci. Netrvalo dlouho, a opadla ze mě všechna nervozita. Zjistila sem, že je vlastně strašně fajn, a že si Kuba vybral opravdu dobře. Za ty dvě hodiny, jsme toho stihli probrat opravdu hodně, přez můj, její a jejich syna, život, tak i jejak se poznali, nějaký hystorky se tam samozřejmě taky přimíchaly. A klidně bych v tom pokračovala, ale oni už museli, takže sme se rozloučili, zaplatili, a každý si šel svou cestou. Konkrétně ta moje, byla domů.
[Doma]
Udělala jsem si pohodu, a jen si pustila film. Takhle to pokračovala až do doby, než jsem musela do práce.
[V práci]
Panovala příjemná nálada, a můžu s jistotou říct, že to bylo protože to byla naše poslední společné směna. Takže bylo zapotřebí si jí užít. Už byl konec, a mi byly na cestě k mému bytu.
[Doma]
Vzala jsem si věci, převlékla se, a potom jsem si to zamířily k autu.
[U Nely]
Nela se převlékla, a hned poté pro alkohol. Ale s tím jsem počítala. Obou nám namíchala drink, a společné jsme se usadili na pohovku. Začal náš rozhovor. O několik drinků později, jsem Nele prozradila náš vztah s Dominikem. Sice jsem úplně něměla v plánu jí to říkat, ale co už. Jsou vlastně s Jakubem jediní, kdo to ví. A s po tom co mi došlo tohle, mi taky došlo, že vlastně nevím, jak se to dozvěděl Kuba. Teda, jasné že od Dominika, ale řekli jsme si, že to bude tejný. Ale teď, už sem to taky porušili, a proto bude nejlepší to neřešit. A co se dělo pak, si už moc nepamatuju. Ale nemám strach, protože u Neli toho moc vivést nemůžeme.
Konec
Chyby
Slovo autora: Chci vám moc poděkovat, za 1K přečtení.

Jako kolotoč ( Nik tendo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat