[Ráno]
Vzbudilo mě vrtání souseda. To už se několikrát stalo, ale pokaždé mi to dokáže hodně zkazit náladu. Nebo, ať si klidně vrtá, ale ne v sedm hodin ráno! Zkusila jsem se přez to přenést, a zaplula do koupelny. Poté do kuchyně, a rovnou na gauč. Tohle je už pro mě, taková klasická nebo spíš typická věc. Ještě jsem odepsala Domčovi, protože sem zapomněla, a ten mě přemluvil, ke schůzce v kavárně. Ale to až za hodinu, takže klid. Koukla jsem na film, a místo se začal rozléhat zvuk mého mobilu. Volala mi Nela, sotva po co jsem hovor přijala, radostí zapištela. Já lekla, a hned se začala vyptávat. Ona my udělila radostné novinky. Volala my hned, jak se to dozvěděla. Prý jde zrovna od doktorky, a ukázalo se, že není těhotná. Že to byl plný poplach. Já měla taky radost, a dala jsem to jasné najevo, ním radostným hlasem. Ona to šla říct rodičům, a zavěsila. A co se mě týče, šla jsem se nachystat, na schůzku s Dominikem. S opravdu dobrou náladou jsem si to mířila ke kavárně.
[V kavárně]
Domča tam ještě nebyla, a tak sem se usadila ke stolku, a objednala si. Paní mi nešla kávu, a zrovna se objevil Domča. ,,Ahoj, promiň že jdu pozdě" sedl si naproti mě ke stolku. ,,Ahoj, to je dobrý, hlavně že jsi tu". řekla sem, a věnovala mu polibek. On si taky objednal, a začal nás rozhovor. Když jsem mu řekla o Filipce, nebyl z toho nějak moc nadšenej, ale po tom, co jsem tu to dořekla, byl vlastně rád, že sem jí vše uvedla, na správnou míru. Domča tento víkend jede na show a nabídl mi abych jela s ním. Já z toho byla rozpačitá, ale nabídku nakonec přijala. S když jsem viděla jakou měl Domča radost, došlo my, že to bylo dobré rozhodnutí. Už jsme dopíjela kávu, a Nika napadlo, že bychom se mohli jít projít. Já nic nenamítala a tak jsme zaplatili s šli ven. Jenže to byl nebyl Dominik aby nedělal kraviny, a hned ze začátku procházky, si půjčil veřejnou koloběžku, a machroval, já dokáže jezdit bez rukou s rozsekal se tam. Já málem umřela smíchem, ale když se zvedl, s kvrví na tváři tak mě smích přešel. Pomohla jsem mu vstát, a dojít k autu. Po cestě přiznal, že ho bolí ruka. Jeli jsme sme nemocnice.
[V nemocnici]
Domča podstoupil vyšetření, rentgen a zjistilo se že si ten debil zlomil ruku. Takže očividně záda show, nebo myslím si, že by se mu s rozseklím obočím, a rukou v sádře špatně hrálo. Čekala sem v čekárně než mu ruku zasádrují. Sotva co vyšel ze dveří bylo mi jasné, že si situaci uvědomuje. Protože jeho výraz mluvit za vše. Jediné štěstí je, že to je levá ruka, protože je pravák, a tak mu to až tak moc nezabraňuje v normálních činnostech. Ale i tak, to není dobrý. Nasedli jsem do auta, a Dominik začal obvolávat lidi, aby se vše zrušilo. Byl fakt naštvanej, ale není se čemu divit. Odvezla sem ho rovnou do studia kde na něj čekala Kuba aby mohli začít tuhle situaci řešit. Já jim nechala klid a jela domů.
[Doma]
Udělala jsem si jídlo, a snědla ho kde jinde než u telky. U ní sem už zůstala. Ovšem jen do tý doby, než mi zavolal Dominik. Dohodli jsme se že za ním přijedu.
Konec
Chyby
Slovo autora: Nejsem si jistá, jestli tento víkend stihnu vydat dvě části tak, možná vydatné jen jednu. Tak kdyby se to stalo, nebojte se, je to jenom ojedinělý případ.